Cena jej různá - ale samotný dyno bude stát něco kolem 15 i s montáží a pak seřízení tak ještě jednou tolik... záleží na tom jestli chceš aby ti jenom vyjeli hezký graf který bude o centimetr nad tím původním anebo aby to opravdu seřídili

Pro tebe asi z ruky.Našel jsem toto:MMKS píše:no díval jsem se Dyno 1 stojí 3500Kč. Výhoda zůstává air-box i serial výfuk.
Mě jen zajímala ta brzda, už jsem několikrát četl, že po laďáku atd. by se to mělo seštelovat na brzdě. Já nevím o žádné z okolí a to je tady v okr. 5 obchodů a servisů na moto. Takže mě zajímalo kolik taková sranda vyjde, když jen blbá synchornizace karbeců stojí litr.
Dík.
ZRX 1200 106koni????? Kde jste to chlapy cetli? V dikobraze? V TP mam 124koni, v uzivatelske prirucce od ASKA mam 124 koni a na brzde pred dvema lety 129koni.... Na 11tce jsem jel nekdy pred 4 roky a vykonovy rozdil byl vic nez propastny (oproti te moji 12tce)MMKS píše:když jsme kupoval mou 11tku tak majitel měl už novou 12. Říkal, že je obě zkoušely s kamošem zaráz a do mírného kopce byly domluveni na řazení při 8500ot/m. Prý s tou novou 12 té 11 neujel. Myslím, že tak úplně to pravda nebude, ale rozdíl mezi 98 a 106 koňama je myslím nehmatatelný. Sám nevím kolik tam mám.
Je pravda že žádné zvedání se neděje a do těch 5t je to klidná jízda.
Někde tady už jeden majitel psal co všechno narval do 1200 a kolik ho to vyšlo a první rada byla, pokud u ZRX zvyšovat koňě tak koupit 1200 než narvat balík do 1100.
My myslíme ZRX 11 s 98 a ZRX 11 se 106. Já jel asi na 4 ZRX 11 a taky žádná netahala jako moje. V 5ti tis. ot. se kolo odlepí od zeně. Asi to taky budu muset dát na brzdu ať je to doložený. Pokuď to není škrcený, tak na brzdě nikdy neukáže 106 koní, vždycky o něco víc...asi jak kdo zajížděl v prvních km, jak jsme se dnes bavili v PoděbradechKankX píše:ZRX 1200 106koni????? Kde jste to chlapy cetli? V dikobraze? V TP mam 124koni, v uzivatelske prirucce od ASKA mam 124 koni a na brzde pred dvema lety 129koni.... Na 11tce jsem jel nekdy pred 4 roky a vykonovy rozdil byl vic nez propastny (oproti te moji 12tce)MMKS píše:když jsme kupoval mou 11tku tak majitel měl už novou 12. Říkal, že je obě zkoušely s kamošem zaráz a do mírného kopce byly domluveni na řazení při 8500ot/m. Prý s tou novou 12 té 11 neujel. Myslím, že tak úplně to pravda nebude, ale rozdíl mezi 98 a 106 koňama je myslím nehmatatelný. Sám nevím kolik tam mám.
Je pravda že žádné zvedání se neděje a do těch 5t je to klidná jízda.
Někde tady už jeden majitel psal co všechno narval do 1200 a kolik ho to vyšlo a první rada byla, pokud u ZRX zvyšovat koňě tak koupit 1200 než narvat balík do 1100.
aha, tak ja to pochopil jako rozdil mezi ZRX12 a 11...DoktorZRX píše:My myslíme ZRX 11 s 98 a ZRX 11 se 106. Já jel asi na 4 ZRX 11 a taky žádná netahala jako moje. V 5ti tis. ot. se kolo odlepí od zeně. Asi to taky budu muset dát na brzdu ať je to doložený. Pokuď to není škrcený, tak na brzdě nikdy neukáže 106 koní, vždycky o něco víc...asi jak kdo zajížděl v prvních km, jak jsme se dnes bavili v PoděbradechKankX píše:ZRX 1200 106koni????? Kde jste to chlapy cetli? V dikobraze? V TP mam 124koni, v uzivatelske prirucce od ASKA mam 124 koni a na brzde pred dvema lety 129koni.... Na 11tce jsem jel nekdy pred 4 roky a vykonovy rozdil byl vic nez propastny (oproti te moji 12tce)MMKS píše:když jsme kupoval mou 11tku tak majitel měl už novou 12. Říkal, že je obě zkoušely s kamošem zaráz a do mírného kopce byly domluveni na řazení při 8500ot/m. Prý s tou novou 12 té 11 neujel. Myslím, že tak úplně to pravda nebude, ale rozdíl mezi 98 a 106 koňama je myslím nehmatatelný. Sám nevím kolik tam mám.
Je pravda že žádné zvedání se neděje a do těch 5t je to klidná jízda.
Někde tady už jeden majitel psal co všechno narval do 1200 a kolik ho to vyšlo a první rada byla, pokud u ZRX zvyšovat koňě tak koupit 1200 než narvat balík do 1100.