Kawasaki nestartuje zx6r jiskra uz je???

Odpovědět
Zeli

Kawasaki nestartuje zx6r jiskra uz je???

Příspěvek od Zeli » stř led 23, 2008 17:06:30


Tak uz mi to jiskru hazi ale porad to nechce naskocit a cerpadlo jde ale nevim jestli ten tlak co ma staci nebo je mozne??ze by byly ucpane karburatory??? Nevi nekdo uzitecnou radu??kawicka my stala v garazi uz od srpna do ted??
:pale: :( :pale:

Uživatelský avatar
666S999
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 6798
Registrován: ned úno 12, 2006 18:51:09
Bydliště: prostřední Morava
Kontaktovat uživatele:

Re: Kawasaki nestartuje zx6r jiskra uz je???

Příspěvek od 666S999 » stř led 23, 2008 19:34:33

Zeli píše: Tak uz mi to jiskru hazi ale porad to nechce naskocit a cerpadlo jde ale nevim jestli ten tlak co ma staci nebo je mozne??ze by byly ucpane karburatory??? Nevi nekdo uzitecnou radu??kawicka my stala v garazi uz od srpna do ted??
:pale: :( :pale:
Máš otočenej kotout na nádrži správně? dej plný sytič a nabij baterku a startuj...chytne! vydrž!Hnavně nechmatej na plyn!
____ZRX 1200R____
_________________
_____CKC#21______

Uživatelský avatar
Dak
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3438
Registrován: sob led 28, 2006 13:44:45
Bydliště: Zlechov ( Je to kousek od Uh. Hradiště)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dak » stř led 23, 2008 20:59:49

Pokud ti to hází jiskru a čerpadlo jde tak startuj a startuj páč čerpadlo čerpá jen když se motor "točí". Jediné co by ještě mohlo zapříčinit, že benzín nepůjde do karbců je zasraný filtr benzínu. Toš tak
Dak
CKC -015-

Uživatelský avatar
Zubr
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 1084
Registrován: pon úno 06, 2006 17:20:28
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Zubr » stř led 23, 2008 22:21:22

Tutově ucpané trysky v karburátorech. Velmi typická závada. Když už je člověk línej zazimovávat jako já, tak by měl udělat, alespoň dvě věci, vypustit benzín s plovákových komor karburátorů a odpojit mínus od baterie. Ve studené garáži je dobré dotankovat plnou nádrž a baterku vzít někam kde nemrzne.

Jestliže stejně jako já neuznáváte časté startování během zimy, je vypuštění karburátoru naprostá nutnost, už po dvou měsících odstávky totiž dochází, při postupném odpařování těkavých složek benzínu, k postupnému rozkladu. Tím se v plovákových komorách vytvoří, takový jako hustý kal, který dokáže ucpat trysky, zvláště při prvním startu ho motor do těch trysek nasaje. I když čerstvý benzín tento kal částečně rozředí, tak ale trysky neuvolní. Rozborka, zborka je nevyhnutelná.

Pokud poctivě vypouštíte, tak i po půlroční odstávce je nastartování otázkou chvíle, než se naplní karburátory. :wink:
NINJA ZX 9R 2000 červená na negativu zelená=kawakamufláž woe
CKC#068

Řečník z aragonitových jeskyní

Uživatelský avatar
KankX
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 9362
Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KankX » stř led 23, 2008 23:46:57

Zubr píše:Tutově ucpané trysky v karburátorech. Velmi typická závada. Když už je člověk línej zazimovávat jako já, tak by měl udělat, alespoň dvě věci, vypustit benzín s plovákových komor karburátorů a odpojit mínus od baterie. Ve studené garáži je dobré dotankovat plnou nádrž a baterku vzít někam kde nemrzne.

Jestliže stejně jako já neuznáváte časté startování během zimy, je vypuštění karburátoru naprostá nutnost, už po dvou měsících odstávky totiž dochází, při postupném odpařování těkavých složek benzínu, k postupnému rozkladu. Tím se v plovákových komorách vytvoří, takový jako hustý kal, který dokáže ucpat trysky, zvláště při prvním startu ho motor do těch trysek nasaje. I když čerstvý benzín tento kal částečně rozředí, tak ale trysky neuvolní. Rozborka, zborka je nevyhnutelná.

Pokud poctivě vypouštíte, tak i po půlroční odstávce je nastartování otázkou chvíle, než se naplní karburátory. :wink:
ty me uplne desis :!: za X let zazimovani motorky jsem v zivote nic nevypoustel a motorku od listopadu do brezna nikdy nestartoval, nic nodpojoval. Zatim kazdy rok jsem v Breznu prisel k motorce, stiskl starter a po cca 10-15 vterinach startovani vzdycky normalne nabehla... tak tedy nevim, asi mam kouzelne motorky ;-) ( jo mozna je to tim ze mi teplota v garazi nikdy neklesa pod cca 14stC )
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira

Uživatelský avatar
Anti
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 503
Registrován: úte kvě 23, 2006 15:14:07
Bydliště: Znojemsko

Příspěvek od Anti » čtv led 24, 2008 16:29:46

ZAZIMOVÁVAT???To je sprosté slovo? :D
Pošli trochu benzínu do válců.Buď si nasaje sama,nebo musíš do karburace.KLR to dělá taky,potvora.Po týdnu na otočení,po čtrnácti dnech ani ho...Ale jak ji pomůžu,tak no problém.A to nemá čerpadlo,a kouhout mám furt otevřenej,takže o vyschnutí karburace nemůže být řeč...
Jeden stačí....na všechno....

Zeli

Příspěvek od Zeli » pát led 25, 2008 15:59:57

A ty trysky v karburatoru jsou kde prosim kdyz sundam nadrz filtr tak je na karbecich jeste cerny plast ale uz vydim do nich .A ten mam taky asi sundat vid???jsou to jaky sroubky zlaty???a daj si ta karburatory jeste nejak vypustit aby tam nebyl ten stary benzin???? Diky Zeli

Uživatelský avatar
Anti
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 503
Registrován: úte kvě 23, 2006 15:14:07
Bydliště: Znojemsko

Příspěvek od Anti » pát led 25, 2008 16:40:17

Když sundáš filtr a vidíš do karburace,tak tam vstříkni trochu benzínu(kapátkem,stříkačkou) a zatoč.Měla by blafnout,a buď se chytí,nebo musíš dovnitř.Trysky jsou v plovákové komoře,což je taková "misečka"-nejspodnější díl karburace.Tam by jsi měl najít i šroubky na odkalení(vypuštění) benzínu.Přesnější info ti dá nějaký majitel víceválcu,třeba Zubr.
Vypuštění-odkalení by také mohlo pomoct.
Jeden stačí....na všechno....

Odpovědět