




já se taky málem posmál!!!KankX píše:Marku ty jsi "vul"marek píše:Pánové já si neodpustím malé OT. Já se s elektřinou nijak zvlášť nekamarádím. Po pravdě řečeno jsem dodnes nepochopil proč teče do kopceZdrahyZX9R píše:Dal bych tam do serie ještě jednu žárovku, nebo třeba ponorný vařič, to je elektrikářské řešení !!!. A jednou na vojně jsem si nutně, ale opravdu nutně, potřeboval zapálit cigáro a neměl jsem sirky. Bylo to v noci (měl jsem dozorčího roty), nechtěl jsem budit kamarády, tak jsem špekuloval jak na to. Tření dřívek jsem zavrhl rovnou, je moderní doba. Zdroje materiálu byly skoro nulové, musel jsem vystačit s málem. Nějak jsem si vybavil že by tuha měla mít celkem slušný odpor. Tak jsem kapesním nožíkem rozštípl podélně tužku a tím jsem dostal cca 8 cm tuhy. Na konce tuhy jsem namotal kusy drátů (na spojovací rotě bylo drátu dost), v místě kde jsem dráty držel jsem je obalil do kapesníků . . . no a pak jsem to vrazil do zásuvky s tím že by se ta tuha mohla rozžhavit. Když se rozptýlil dým a vrátil se mi cit do ruk, takže jsem dokázal nahmatat baterku, tak jsem zjistil že zásuvka je úplně spálená, pojistky jsem vyrazil nejen v kasárnách ale asi v půlce Znojma, z mého superzapalovače nezbylo skoro nic. . . .. Ale účel to splnilo, ta rána a můj křik vzbudily kamarády a ti mi teda konečně připálili. Ještě jednou sorry za OT.
malem jsem si pri cteni strikl do trenek...
marek píše:Pánové já si neodpustím malé OT. Já se s elektřinou nijak zvlášť nekamarádím. Po pravdě řečeno jsem dodnes nepochopil proč teče do kopceZdrahyZX9R píše:Dal bych tam do serie ještě jednu žárovku, nebo třeba ponorný vařič, to je elektrikářské řešení !!!. A jednou na vojně jsem si nutně, ale opravdu nutně, potřeboval zapálit cigáro a neměl jsem sirky. Bylo to v noci (měl jsem dozorčího roty), nechtěl jsem budit kamarády, tak jsem špekuloval jak na to. Tření dřívek jsem zavrhl rovnou, je moderní doba. Zdroje materiálu byly skoro nulové, musel jsem vystačit s málem. Nějak jsem si vybavil že by tuha měla mít celkem slušný odpor. Tak jsem kapesním nožíkem rozštípl podélně tužku a tím jsem dostal cca 8 cm tuhy. Na konce tuhy jsem namotal kusy drátů (na spojovací rotě bylo drátu dost), v místě kde jsem dráty držel jsem je obalil do kapesníků . . . no a pak jsem to vrazil do zásuvky s tím že by se ta tuha mohla rozžhavit. Když se rozptýlil dým a vrátil se mi cit do ruk, takže jsem dokázal nahmatat baterku, tak jsem zjistil že zásuvka je úplně spálená, pojistky jsem vyrazil nejen v kasárnách ale asi v půlce Znojma, z mého superzapalovače nezbylo skoro nic. . . .. Ale účel to splnilo, ta rána a můj křik vzbudily kamarády a ti mi teda konečně připálili. Ještě jednou sorry za OT.
V autorizovaném servisu by měli auto opravit a ne tam dávat odpor. kabely, navíc ještě zaplacené neštastným zákazníkem. Solidním řešením by byla svolávací akce s odstraněním skutečného problému, samozřejmě zdarma. To by ale stálo hodně peněz, tak tam dáte ty dráty a ještě to zákazník zaplatí.markyz1977 píše:A co zajet do autor. servisu a k žárovkam koupit odporové kabely cena je 300 na obě světla . Protože v jednom takovém pracuji vím že to pomáhá.
Já to říkal už dávno... Nedat se odbejt a ať to opraví soudruzi z NDR, jistě najdou, kde udělali chybuPavel Kys píše:V autorizovaném servisu by měli auto opravit a ne tam dávat odpor. kabely, navíc ještě zaplacené neštastným zákazníkem. Solidním řešením by byla svolávací akce s odstraněním skutečného problému, samozřejmě zdarma. To by ale stálo hodně peněz, tak tam dáte ty dráty a ještě to zákazník zaplatí.markyz1977 píše:A co zajet do autor. servisu a k žárovkam koupit odporové kabely cena je 300 na obě světla . Protože v jednom takovém pracuji vím že to pomáhá.
Tak tak...Pavel Kys píše:V autorizovaném servisu by měli auto opravit a ne tam dávat odpor. kabely, navíc ještě zaplacené neštastným zákazníkem. Solidním řešením by byla svolávací akce s odstraněním skutečného problému, samozřejmě zdarma. To by ale stálo hodně peněz, tak tam dáte ty dráty a ještě to zákazník zaplatí.markyz1977 píše:A co zajet do autor. servisu a k žárovkam koupit odporové kabely cena je 300 na obě světla . Protože v jednom takovém pracuji vím že to pomáhá.
No ale těma kabelama se to přece opraví a neštastnej je jen ten zákazník ,kterej nejezdí na pravidelné servisní prohlídky. Ten plat,í ty co na ně jezdí to maj zdarma na záruku a v pozáručním servise na kulanci. A Daku já vím že je to levnější, jenže někteří si ani tu žárovku neumí vyměnit natož pájet a izolovat odporyPavel Kys píše:V autorizovaném servisu by měli auto opravit a ne tam dávat odpor. kabely, navíc ještě zaplacené neštastným zákazníkem. Solidním řešením by byla svolávací akce s odstraněním skutečného problému, samozřejmě zdarma. To by ale stálo hodně peněz, tak tam dáte ty dráty a ještě to zákazník zaplatí.markyz1977 píše:A co zajet do autor. servisu a k žárovkam koupit odporové kabely cena je 300 na obě světla . Protože v jednom takovém pracuji vím že to pomáhá.
Oprava odporovými kabely je jen taková bastlírna, nechcu použít jiný výraz. Servis by měl opravit skutečnou příčínu hoření žárovek a ne to takto obcházet.markyz1977 píše:No ale těma kabelama se to přece opraví a neštastnej je jen ten zákazník ,kterej nejezdí na pravidelné servisní prohlídky. Ten plat,í ty co na ně jezdí to maj zdarma na záruku a v pozáručním servise na kulanci. A Daku já vím že je to levnější, jenže někteří si ani tu žárovku neumí vyměnit natož pájet a izolovat odporyPavel Kys píše:V autorizovaném servisu by měli auto opravit a ne tam dávat odpor. kabely, navíc ještě zaplacené neštastným zákazníkem. Solidním řešením by byla svolávací akce s odstraněním skutečného problému, samozřejmě zdarma. To by ale stálo hodně peněz, tak tam dáte ty dráty a ještě to zákazník zaplatí.markyz1977 píše:A co zajet do autor. servisu a k žárovkam koupit odporové kabely cena je 300 na obě světla . Protože v jednom takovém pracuji vím že to pomáhá.