řetězový poměr

Co se nevešlo jinam, manuály, foto a tak...
pinot
Babyrider
Babyrider
Příspěvky: 54
Registrován: pát srp 03, 2007 21:51:11
Bydliště: Náchodsko

řetězový poměr

Příspěvek od pinot » ned lis 18, 2007 16:09:19

Zdravím, takový dotaz, možná mě hned vynadáte ale stejně se zeptám, budu měnit řetězovou sadu a chtěl bych změnit poměr, jak jinak než do rychla, máte s tim někdo nějakou zkušenost? Vždyť i na fichtla bylo možný si vybrat kolikazubá bude rozeta i řetězka. Tak proč když tady brouzdám po netu mi všichni nabízejí stejnou sadu na 6 RR, kde je stejný počet zubů? Může mi někdo poradit jak to udělat, jen mi neříkejte že si mám zajít do fabriky a nechat si to tam vyrobit na zakázku...dík moc
ZX6RR 2004, zeleňoučká

Uživatelský avatar
Zdrahy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 7011
Registrován: čtv bře 30, 2006 10:13:27
Bydliště: Město

Příspěvek od Zdrahy » ned lis 18, 2007 18:07:08

Pokud vím není problém vybrat si jakou sadu chceš. Je to samozřejmně limitivané, ale většina prodejců ti nabídne kromě předepsaného poměru ještě nějakou alternativu.
ZRX 1200 S-R
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa! :wink:
CKC # 209

Uživatelský avatar
volkswagen
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 7944
Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: řetězový poměr

Příspěvek od volkswagen » ned lis 18, 2007 21:00:41

pinot píše:Zdravím, takový dotaz, možná mě hned vynadáte ale stejně se zeptám, budu měnit řetězovou sadu a chtěl bych změnit poměr, jak jinak než do rychla, máte s tim někdo nějakou zkušenost? Vždyť i na fichtla bylo možný si vybrat kolikazubá bude rozeta i řetězka. Tak proč když tady brouzdám po netu mi všichni nabízejí stejnou sadu na 6 RR, kde je stejný počet zubů? Může mi někdo poradit jak to udělat, jen mi neříkejte že si mám zajít do fabriky a nechat si to tam vyrobit na zakázku...dík moc
Jsi z Náchoda, zajeď si k Havrdovi do Hradce, ten už bude vědět co a jak. Dáš menší rozetu, bude to hůř táhnout ale pojede ryhleji o deset a budeš si připadat jako obrovskej borec :-)
Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye

Uživatelský avatar
Anti
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 503
Registrován: úte kvě 23, 2006 15:14:07
Bydliště: Znojemsko

Příspěvek od Anti » ned lis 18, 2007 21:26:10

Většinou dávám převod do pomala ale budiž.
Tak jak psali přede mnou-není problém menší či větší rozeta nebo kolečko.Sežene to jakýkoliv motoshop...
Jeden stačí....na všechno....

Uživatelský avatar
misak39
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 5053
Registrován: pát kvě 19, 2006 01:04:55
Bydliště: Králíky

Příspěvek od misak39 » pon lis 19, 2007 00:30:32

Moc bych s tím nelaboroval. Dal jsem na GPZtu dopředu i dozadu o zub víc, sice porychlila, ale za cenu výrazné ztráty tahu a akcelerace. Pak jsem dal dozadu víc o dva zuby, a šestka je prakticky naprd, bo už neudrží rychlost. Když mi písneš mail, pošlu Ti prográmek asi 520 kB na výpočet převodů-zadáváš počet zubů kolečka, rozety, převodový poměry jednotlivejch kvaltů atd... Na grafu to pak ukáže rychlosti. Jo, a velikej výběk koleček i rozet má http://www.motostar.cz má tam nákres a hlavně rozměry, tak se tam dá koupit úplně přesně to co si budeš přát. Nejdřív to vyzkoušej na tom prográmku, tam je vidět, jak se posouvá křivka grafu s měnícími se převody. Je to sice od suzuků, ale protože se tam dá všechno zadat, tak si spočítáš i Kawku.
babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*

Uživatelský avatar
NRG
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3077
Registrován: pon led 30, 2006 11:53:04
Bydliště: Chrudim
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od NRG » pon lis 19, 2007 08:14:04

Já jsem na ZZ-R dlouho o zub větší rozetu, když jsem pak měnil řetězovku, tak jsem dal origo počty zubů a necítím žádnej rozdíl, takže se držím originálu. Ale podle mýho dávat míň zubů, aby to porychlilo je nesmysl, stejně se maximálka zvedne maximálně o 10-15 km/h a jestli to jede 280 nebo 290 je myslím úplně jedno.
Karosa ZZ-R 1100
:::: CKC#016 ::::

Uživatelský avatar
KankX
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 9329
Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KankX » pon lis 19, 2007 08:33:36

hele a kam dam ten zub navic do meho skutra aby mi porychlil??? Me by so hodilo aby mi delal 290 :wink: :lol:
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira

Uživatelský avatar
marek
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2047
Registrován: úte čer 27, 2006 14:38:27
Bydliště: Brno

Příspěvek od marek » pon lis 19, 2007 08:38:29

Podle mého názoru nemá smysl dávat na 6ku těžší převod. Maximální rychlost se stejně nezvedne (to ti garantuju) a bude mít horší zátah. Osobně vidím smysl těžšího převodu pro cestovní bike s kterým polykáš hafo kiláků a nechceš se při stále rychlosti 150ti km/hod na dálnici pohybovat v příliš vysokých otáčkách.
ZRX1200(05) evo S->N->R
ZX6R(07) for circuit only
ZX6R(03) fufík bullet
KZ750(76) cafe
CKC#367

Uživatelský avatar
DoktorZRX
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 6969
Registrován: čtv úno 23, 2006 15:08:06
Bydliště: Žďár nad Sázavou

Příspěvek od DoktorZRX » pon lis 19, 2007 21:36:59

KankX píše:hele a kam dam ten zub navic do meho skutra aby mi porychlil??? Me by so hodilo aby mi delal 290 :wink: :lol:
Bude ti muset stačit těch 280 :)
Buell xb12r
CKC#160

Uživatelský avatar
666S999
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 6798
Registrován: ned úno 12, 2006 18:51:09
Bydliště: prostřední Morava
Kontaktovat uživatele:

svatá pravda!

Příspěvek od 666S999 » pon lis 19, 2007 21:47:42

marek píše:Podle mého názoru nemá smysl dávat na 6ku těžší převod. Maximální rychlost se stejně nezvedne (to ti garantuju) a bude mít horší zátah. Osobně vidím smysl těžšího převodu pro cestovní bike s kterým polykáš hafo kiláků a nechceš se při stále rychlosti 150ti km/hod na dálnici pohybovat v příliš vysokých otáčkách.
výkon na dosažení rychlosti roste kubicky, při stejných ostatních parametrech... že fichtl s rozetou nezrychlí sme věděli v 15ti letech... vyser na těžkej převod! nebude to tahat, jak psali ostatní...ROSSI taky nedává menší dozadu :lol: , a teprve letos to bylo znát... :idea:
____ZRX 1200R____
_________________
_____CKC#21______

pinot
Babyrider
Babyrider
Příspěvky: 54
Registrován: pát srp 03, 2007 21:51:11
Bydliště: Náchodsko

Příspěvek od pinot » pon lis 19, 2007 22:31:03

Čaute, dík za reakce. Abyste pochopili, tak mi nejde o to dosáhout závratných rychlostí ale jelikož jezdím delší trasy tak mě štvalo že ji tak točim a myslel jsem že by toto mohlo být řešení. No každopádně se na to asi vykašlu protože jak píšete moc to znát není ale při zrychlení je to o poznání horší.. takže všem moc dík a zůstanu tedy u klasiky..
jinak misak39 jestli bys byl tak hodnej a poslal mi to na mejl tak můžeš na pinot.pinot@seznam.cz dík moc
ZX6RR 2004, zeleňoučká

Uživatelský avatar
Anti
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 503
Registrován: úte kvě 23, 2006 15:14:07
Bydliště: Znojemsko

Příspěvek od Anti » úte lis 20, 2007 16:28:01

Na to je jediné řešení-pořádný objem na válec :D
Jeden stačí....na všechno....

pinot
Babyrider
Babyrider
Příspěvky: 54
Registrován: pát srp 03, 2007 21:51:11
Bydliště: Náchodsko

Příspěvek od pinot » úte lis 20, 2007 18:55:16

:lol: no jo co naděláš, někdo má, někdo nemá a musí to řešit(já to teda moc nepořešil)..
ZX6RR 2004, zeleňoučká

Uživatelský avatar
misak39
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 5053
Registrován: pát kvě 19, 2006 01:04:55
Bydliště: Králíky

Příspěvek od misak39 » stř lis 21, 2007 11:24:47

tady je odkaz na ten prográmek na počítání převodů
http://www.xl600.de/site/index.php?show ... 1&categ=14
babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*

Uživatelský avatar
fanuš
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 1050
Registrován: úte dub 10, 2007 08:24:45
Bydliště: bezdomovec

Příspěvek od fanuš » stř lis 21, 2007 11:31:27

Anti píše:Na to je jediné řešení-pořádný objem na válec :D
jj :D obsah ničím nenahradíš..............
EAGLE FLY FREE ZRX 1100R

Odpovědět