řetězový poměr
řetězový poměr
Zdravím, takový dotaz, možná mě hned vynadáte ale stejně se zeptám, budu měnit řetězovou sadu a chtěl bych změnit poměr, jak jinak než do rychla, máte s tim někdo nějakou zkušenost? Vždyť i na fichtla bylo možný si vybrat kolikazubá bude rozeta i řetězka. Tak proč když tady brouzdám po netu mi všichni nabízejí stejnou sadu na 6 RR, kde je stejný počet zubů? Může mi někdo poradit jak to udělat, jen mi neříkejte že si mám zajít do fabriky a nechat si to tam vyrobit na zakázku...dík moc
ZX6RR 2004, zeleňoučká
- volkswagen
- Site Admin
- Příspěvky: 7944
- Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: řetězový poměr
Jsi z Náchoda, zajeď si k Havrdovi do Hradce, ten už bude vědět co a jak. Dáš menší rozetu, bude to hůř táhnout ale pojede ryhleji o deset a budeš si připadat jako obrovskej borecpinot píše:Zdravím, takový dotaz, možná mě hned vynadáte ale stejně se zeptám, budu měnit řetězovou sadu a chtěl bych změnit poměr, jak jinak než do rychla, máte s tim někdo nějakou zkušenost? Vždyť i na fichtla bylo možný si vybrat kolikazubá bude rozeta i řetězka. Tak proč když tady brouzdám po netu mi všichni nabízejí stejnou sadu na 6 RR, kde je stejný počet zubů? Může mi někdo poradit jak to udělat, jen mi neříkejte že si mám zajít do fabriky a nechat si to tam vyrobit na zakázku...dík moc
Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye
Moc bych s tím nelaboroval. Dal jsem na GPZtu dopředu i dozadu o zub víc, sice porychlila, ale za cenu výrazné ztráty tahu a akcelerace. Pak jsem dal dozadu víc o dva zuby, a šestka je prakticky naprd, bo už neudrží rychlost. Když mi písneš mail, pošlu Ti prográmek asi 520 kB na výpočet převodů-zadáváš počet zubů kolečka, rozety, převodový poměry jednotlivejch kvaltů atd... Na grafu to pak ukáže rychlosti. Jo, a velikej výběk koleček i rozet má http://www.motostar.cz má tam nákres a hlavně rozměry, tak se tam dá koupit úplně přesně to co si budeš přát. Nejdřív to vyzkoušej na tom prográmku, tam je vidět, jak se posouvá křivka grafu s měnícími se převody. Je to sice od suzuků, ale protože se tam dá všechno zadat, tak si spočítáš i Kawku.
babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*
*CKC 102*
- NRG
- Ghostrider
- Příspěvky: 3077
- Registrován: pon led 30, 2006 11:53:04
- Bydliště: Chrudim
- Kontaktovat uživatele:
Já jsem na ZZ-R dlouho o zub větší rozetu, když jsem pak měnil řetězovku, tak jsem dal origo počty zubů a necítím žádnej rozdíl, takže se držím originálu. Ale podle mýho dávat míň zubů, aby to porychlilo je nesmysl, stejně se maximálka zvedne maximálně o 10-15 km/h a jestli to jede 280 nebo 290 je myslím úplně jedno.
Karosa ZZ-R 1100
:::: CKC#016 ::::
:::: CKC#016 ::::
Podle mého názoru nemá smysl dávat na 6ku těžší převod. Maximální rychlost se stejně nezvedne (to ti garantuju) a bude mít horší zátah. Osobně vidím smysl těžšího převodu pro cestovní bike s kterým polykáš hafo kiláků a nechceš se při stále rychlosti 150ti km/hod na dálnici pohybovat v příliš vysokých otáčkách.
ZRX1200(05) evo S->N->R
ZX6R(07) for circuit only
ZX6R(03) fufík bullet
KZ750(76) cafe
CKC#367
ZX6R(07) for circuit only
ZX6R(03) fufík bullet
KZ750(76) cafe
CKC#367
- 666S999
- Ghostrider
- Příspěvky: 6798
- Registrován: ned úno 12, 2006 18:51:09
- Bydliště: prostřední Morava
- Kontaktovat uživatele:
svatá pravda!
výkon na dosažení rychlosti roste kubicky, při stejných ostatních parametrech... že fichtl s rozetou nezrychlí sme věděli v 15ti letech... vyser na těžkej převod! nebude to tahat, jak psali ostatní...ROSSI taky nedává menší dozadu , a teprve letos to bylo znát...marek píše:Podle mého názoru nemá smysl dávat na 6ku těžší převod. Maximální rychlost se stejně nezvedne (to ti garantuju) a bude mít horší zátah. Osobně vidím smysl těžšího převodu pro cestovní bike s kterým polykáš hafo kiláků a nechceš se při stále rychlosti 150ti km/hod na dálnici pohybovat v příliš vysokých otáčkách.
____ZRX 1200R____
_________________
_____CKC#21______
_________________
_____CKC#21______
Čaute, dík za reakce. Abyste pochopili, tak mi nejde o to dosáhout závratných rychlostí ale jelikož jezdím delší trasy tak mě štvalo že ji tak točim a myslel jsem že by toto mohlo být řešení. No každopádně se na to asi vykašlu protože jak píšete moc to znát není ale při zrychlení je to o poznání horší.. takže všem moc dík a zůstanu tedy u klasiky..
jinak misak39 jestli bys byl tak hodnej a poslal mi to na mejl tak můžeš na pinot.pinot@seznam.cz dík moc
jinak misak39 jestli bys byl tak hodnej a poslal mi to na mejl tak můžeš na pinot.pinot@seznam.cz dík moc
ZX6RR 2004, zeleňoučká
tady je odkaz na ten prográmek na počítání převodů
http://www.xl600.de/site/index.php?show ... 1&categ=14
http://www.xl600.de/site/index.php?show ... 1&categ=14
babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*
*CKC 102*