

Tento zdánlivě přesný výsledek, by mě měl plně uspokojit, ale není tomu tak. Z jarního srazu na Skalce, si určitě někteří z účastněných členů, určitě ještě pamatují, že jsem čelil poruše palubních přístrojů, u kterých fungovalo jen podsvětlení. Netuším kolik kilometrů jsem v té době najezdil. Troufám si jen odhadnout, že to mohlo být kolem 1000km+/-300km.

Zkušenost ježdění bez přístrojů je asi taková: Bez tachometru i otáčkoměru se dá celkem v pohodě jezdit, sice mě engear včas upozorňoval na přeřazení v 11000 ot./min, což bylo super, ale i bez jeho pomoci, by se dalo. Ale co bylo nepříjemné, že nefungoval teploměr motoru, při popojíždění v kolonách na jedničku ve 30stupňových vedrech. Taky denní počítadlo km. citelně schází při odhadování stavu paliva v nádrži. Kontrolky oleje, neutrálu, dálkových a blikačů, nijak výrazně neschází.
Naštěstí se mi podařilo vlastními silami palubku opravit, a nyní funguje lépe nežli před tím. Protože od koupě mé ninji, z nepochopitelných důvodů, docházelo při startování motoru k náhodnému vynulování denního počítadla a palubních hodin. Tento problém, který mě stál několik nových šedivých vlasů, se po opravě budíků, také odstranil.
