Starter
Startery na kick jsou vždy drahá záležitost.A víš proč?Protože na začátku je každej machr se startpákou,a pak je za ten čudlík rád...4500 není zas tolik pokud ti dá kompletní sestavu.Ale do své to stejně to stejně nedostaneš,ještě musíš sehnat starterovou kliku,má jiný kužel.
Ano,to černé na rámu je CDI-řídící jednotka.
Ano,to černé na rámu je CDI-řídící jednotka.
Jeden stačí....na všechno....
Vše je otázka toho,jak šikovného seženeš mechanika.Respektive,jaký on sežene píst.Normální výbrus by měl být bez problémů,co se týče atypu,je to o tom sehnat píst,který tam dostaneš.Existují dvě možnosti:1-zakázkový,nebo 2 jiná serie,která má podobné parametry.Jiný průměr čepu se dá vložkovat,pokud ti nesedí výška pístu od čepu nahoru,tak to se dá doladit podložkou pod válcem(v případě že je rozměr vyšší).Ale u KLR si moc nepřevrtáš bez výměny vložky,je slabá a nějaké milimetry nesnese.
Jeden stačí....na všechno....