Za tepla nestartuje

Uživatelský avatar
Jard4
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 146
Registrován: stř dub 19, 2006 18:50:00
Bydliště: M.Boleslav

Za tepla nestartuje

Příspěvek od Jard4 » stř dub 19, 2006 19:18:35

cus lidi. Mam kawu 400 zxr. Mam problem pri startovani kdyz je to ohrate? Pokud nastartuji hned po xcipnuti motoru je vse ok. Ale beda jak si nekam na 5min odskocim. Proste nechytne. nema ani naznak ze by chtela. Tak to zkousim vypnu klicek, zapnu a znovu. asi tak na 20 pokus (jak kdy ) naskoci na 1 otoceni jakoby nic a to me zarazi. Mam novou baterku a svicky. uz fakt nevim co stim. poradi te mi nekdo?
Jard4@seznam.cz

Uživatelský avatar
volkswagen
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 7944
Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od volkswagen » stř dub 19, 2006 19:48:45

To je u motorek normální...
Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye

Uživatelský avatar
volkswagen
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 7944
Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od volkswagen » stř dub 19, 2006 19:49:21

Teda takhle - u karburátorů ;-)
Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye

Uživatelský avatar
Jard4
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 146
Registrován: stř dub 19, 2006 18:50:00
Bydliště: M.Boleslav

Příspěvek od Jard4 » čtv dub 20, 2006 19:03:46

Mno kamos ma tusim zr7 a ma ten samy problem. Doufam ze se to da seridit. Takhle to stoji za vyliz *****. Nebyla by nejaka rada kde zacit? Treba jen vycistit karbec? Nebo to mam nechat na doktora? :oops:

Uživatelský avatar
volkswagen
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 7944
Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od volkswagen » čtv dub 20, 2006 22:14:25

No já teda nejsem žádný odborník ale teplý starty u "starších" strojů to je prostě problém....
Stříkačka už si s tím nějak poradí ale ty karbece... nevím nevím
Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye

Uživatelský avatar
NRG
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3077
Registrován: pon led 30, 2006 11:53:04
Bydliště: Chrudim
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od NRG » pát dub 21, 2006 08:26:57

No moje zrzka taky za tepla nestartuje tak ochotně jak za studena, ale není to nic hroznýho, stačí při spouštění trochu přidat plyn nebo podržet o chviličku dýl startér. Být tebou, tak se podívám na karburátory - vyčistit, seřídit podtlaky, hladiny a sesynchronizovat, popřípadě přetěsnit.
Karosa ZZ-R 1100
:::: CKC#016 ::::

kafkalibor
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 1521
Registrován: stř úno 22, 2006 13:08:22
Bydliště: Praha

Příspěvek od kafkalibor » pát dub 21, 2006 09:31:05

Já mám dvě starý vrány a obě startují jak za tepla tak za studena úplně v poho.Tyhle závady se hledaj špatně.Začni od nádrže,benzin,kohout,hadice,pak karbce.A nebo se zeptej u svýho dealera(Kawy),za to nic nedáš a ty znaj nebo by aspoň měli.Tak hezkej vejkend.Káča.

Uživatelský avatar
Jard4
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 146
Registrován: stř dub 19, 2006 18:50:00
Bydliště: M.Boleslav

Příspěvek od Jard4 » pát dub 21, 2006 16:11:29

Tak jsem to všecho prošel... alespoň doufám. Na nic zvláštniho jsem nepřišel. Celej karbec jsem do posledního šroubku rozdělal a vyčistil (byly tam dost zajimave nánosy nějaké ztvrdlé hnědé hmoty,hlavně u plováků). Ještě se mi zdálo že jeden plovak zavíra benzín při větší hladině, tak jsem to trošku pošteloval :lol: ..... Prní pokus o nastartování: tak jsem se chvilku vztekal proč to nechce chytnout :evil: ,no já vocas nepustil benzín :lol: . Hned jsem to byl projet. Vše bylo zatím ok ,ale neměl jsem na to moc času, musel jsem do práce. Takže 2 testovačka je na řadě zítra... to jsem zvědavej jak to dopadne.. :?:

Jinak diky moc za rady.

Uživatelský avatar
Dak
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3436
Registrován: sob led 28, 2006 13:44:45
Bydliště: Zlechov ( Je to kousek od Uh. Hradiště)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dak » ned dub 23, 2006 20:08:29

Na benzínkách prodávají takový sajrajt na čištění palivového systému. Stojí cca 300 kč a mám stím nejlepší skušenosti. Nalil sem půlku do nádrže a tak za 400 - 500 km bylo vše o.k.
Dak
CKC -015-

Uživatelský avatar
NRG
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3077
Registrován: pon led 30, 2006 11:53:04
Bydliště: Chrudim
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od NRG » pon dub 24, 2006 07:42:33

Taky jsem o tom uvažoval, ale trochu se bojím, aby mě tu palivovou soustavu nějak nezasr... :?
Karosa ZZ-R 1100
:::: CKC#016 ::::

Uživatelský avatar
Dak
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3436
Registrován: sob led 28, 2006 13:44:45
Bydliště: Zlechov ( Je to kousek od Uh. Hradiště)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dak » pon dub 24, 2006 09:12:28

Právě že vůbec. Po zimě , nebo při nějaké závadě pal. systému je to super věc. Tady to používá hodně lidí a zatím si to každý chválí.
Dak
CKC -015-

Uživatelský avatar
NRG
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3077
Registrován: pon led 30, 2006 11:53:04
Bydliště: Chrudim
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od NRG » pon dub 24, 2006 16:01:37

Nevíš přesný označení? Já jsem toho viděl víc druhů (nebo spíš od víc výrobců), tak chci koupit vyzkoušený.
Karosa ZZ-R 1100
:::: CKC#016 ::::

Kredva

Příspěvek od Kredva » úte dub 25, 2006 11:44:11

dělalo mi to samý,ale na autě. Nakonec ve starteru bylo nepatrně porušené vinutí na statoru. Nechal jsem převinout a vše bylo O.K
Kredva

jir.rat
Příspěvky: 20
Registrován: pon led 30, 2006 17:30:09
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od jir.rat » úte čer 06, 2006 11:18:21

Taky se mi to stávalo, bylo to svíčkami. :D

ninja7r
Příspěvky: 11
Registrován: pon čer 26, 2006 18:56:03

oprava? neznam...

Příspěvek od ninja7r » pon čer 26, 2006 19:53:57

Tenhle problem nemam, ale rad se chlubim. Ja svoji kawicku nemel jeste nikdy pokazenou. Kawasaki je proste nejlepsejsi znacka. Az nasetrim na desitku, tak poslu do kytetek kdejakou motorku. Aji tu zkurvenou desmosedici.

Odpovědět