špatně startuje + odtokové hadičky

Uživatelský avatar
Dak
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3438
Registrován: sob led 28, 2006 13:44:45
Bydliště: Zlechov ( Je to kousek od Uh. Hradiště)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dak » úte říj 02, 2007 14:24:35

Já sem u šestky taky používal NGK. Je to samozřejmně jiný motor, ale většina kámošů ať už na dvouválcích nebo čtařválcích, cesťák, enduro, supersport a dalších používali NGK a nikdo si nestěžoval. Toš tak
Dak
CKC -015-

Uživatelský avatar
sotek
Příspěvky: 21
Registrován: čtv čer 21, 2007 09:03:23
Bydliště: Dvůr Králové n. L.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sotek » ned říj 07, 2007 11:08:09

Dak-Ninja píše:Já sem u šestky taky používal NGK. Je to samozřejmně jiný motor, ale většina kámošů ať už na dvouválcích nebo čtařválcích, cesťák, enduro, supersport a dalších používali NGK a nikdo si nestěžoval. Toš tak
s NGK taky nemám problém, jen nechápu že mi tam dali svíčky, který sou určený pro Suzuki. Ale dle paramatrů se ty svíčky až tolik nelišej.
Kawasaki ER 5 rv 1999, Pionýr 05 rv 1963, Babeta rv 1978, wartburg 353 rv 1987

Uživatelský avatar
sotek
Příspěvky: 21
Registrován: čtv čer 21, 2007 09:03:23
Bydliště: Dvůr Králové n. L.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sotek » ned říj 07, 2007 11:11:23

jinak už mám nový vzduchový filtr, řekl bych že je to znát.
Nicméně když je motorka teplá, tak po cca 20 minutách stání hůř startuje. Jednomu válci se moc nechce, a když to chytne, tak jde z výfuku čoud. Taky mi stále trochu teče benzin přes airbox (po včerejších 200km sem z toho vylil tak malýho panáka). Tzn. si myslím že netěsní jeden karbec a uchlastává se to. Nebo ste snad jiného názoru?

díky Šotek
Kawasaki ER 5 rv 1999, Pionýr 05 rv 1963, Babeta rv 1978, wartburg 353 rv 1987

Uživatelský avatar
Anti
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 503
Registrován: úte kvě 23, 2006 15:14:07
Bydliště: Znojemsko

Příspěvek od Anti » ned říj 07, 2007 23:23:24

Ano,příznaky odpovídají nezavřenému ventilu karburátoru...
Jeden stačí....na všechno....

Odpovědět