

http://216.85.248.162/rex/Chapter%2002% ... System.pdf
Na VN ku podobný problem se svíčkama moc hluboko , tak jsem to řešil gumovou hadičkou do které se po povolení nasunul a vytáhl z hlavy při davváni svíc nasunot do hadičky a našrobovat zdá se mě to lepší (větší cit) než pustit a skoušt najít zavit s klíčem abych to tam nenarval přes závit.DoktorZRX píše:Na ty dvě prostřední svíčky jsem si musem vyrobit speciální klíč, takovej zahnutej. Motor ven nemuselJá spíš řešil, jak ty svíčky vytáhnout. Tady na ty hadice, je to na str. 2.18 a vede uprostřed do karbeců a je jako by schovaná
![]()
http://216.85.248.162/rex/Chapter%2002% ... System.pdf
Klíč je 16ka a díky rámu budeš potřebovat takovou násadu ve tvaru L. Myslím, že Mišák neměl dvakrát dobrý zkušenosti s NGK. Svíčky utahuj opatrně, abys nestrhal závitMMKS píše:a jak tam tu hadici prosím dostat - rozuměl, co je nejsnažší na demontáž a zase montáž nazpět, co nemůžu pokazit ani nijak rozštelovat?
A ty svíčky, jak máš prosím klíč - kolikátku? A i když je to odboční, má někdo nějakou oblíbenou značku, jestli NGK nebo Denso a na potřetí, uvažuju, že bych kvůli tomu mému přehřívanání, tam dal svíčky raději do města, jaké mají - oproti normálním.
A mohlo to kapání benzínu z karbece být jen tím (možná) zaseklým sytičem? Asi ne co, pokud by zůstal i v zapnuté poloze, tak při stání, by přes ventil jít nic nemělo, že? Nebo se pletu? Je dost možné, že i přes různé naklánění, v nádrži nebylo dost benzínu, aby se protlačil, přes ten kapající ventil a nebo kape tak pomalu, že to nevidím.
NGK (a taky to psali kdesi v testech) jsou dobrý, pokud jedou. Běda, jakmile motor nechytne hned a malinko se uchlastne. Ty svíčky se tzv.ulejou (dodnes mi není jasný co se s nima stane) a přestanou házet jiskru úplně, event jiskří mezi elektrodou a tělesem svíčky, namísto aby prskaly proti ukostřené elektrodě. Měl jsem nový, bleskaly jak vítr, ale netěsnil kohout, takže se mi to malinko ulilo a ze čtyř tři v prdeli-ani nehlesly. Koupil jsem nové, zeťák přehodil kábly svíčekjinak než měly bejt, dva starty naprázdno a ze čtyř dvě v pánu... A to měly za sebou asi tak deset otáček motoru a neujely ani decimetr...milda píše:Já jsem měnil svíčky prvně,origo klíč z origo mářadí a žádnej problém,ani s těma "pod rámem"!
V klíči je gumička a tím šla svíčka dobře vyndat...
Jo a NGK jsem měl před tím a mám je i teď. Jsou v něčem blbé,nic jsem nezaznamenal...
v balení na kawě má svíčák s gumyčkou taky (na druhé straně má vevnitř jakoby zástrčku pro plochý šroubovák) . Je na vnější hraně ale hranatý a do té šachty jde dost natěsno a zád se mě že až na svíčku nedolehne, možná že by stačilo jen přitlačit, aby se zarzila do té gumy.milda píše:Já jsem měnil svíčky prvně,origo klíč z origo mářadí a žádnej problém,ani s těma "pod rámem"!
V klíči je gumička a tím šla svíčka dobře vyndat...
Jo a NGK jsem měl před tím a mám je i teď. Jsou v něčem blbé,nic jsem nezaznamenal...