kapání benzinu

Co se nevešlo jinam, manuály, foto a tak...
Uživatelský avatar
DoktorZRX
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 6969
Registrován: čtv úno 23, 2006 15:08:06
Bydliště: Žďár nad Sázavou

Příspěvek od DoktorZRX » stř zář 19, 2007 21:15:23

Na ty dvě prostřední svíčky jsem si musem vyrobit speciální klíč, takovej zahnutej. Motor ven nemusel :oops: Já spíš řešil, jak ty svíčky vytáhnout. Tady na ty hadice, je to na str. 2.18 a vede uprostřed do karbeců a je jako by schovaná :arrow:
http://216.85.248.162/rex/Chapter%2002% ... System.pdf
Buell xb12r
CKC#160

Uživatelský avatar
Milan X
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 230
Registrován: stř bře 29, 2006 17:49:32
Bydliště: JIŽNÍ MORAVA

Příspěvek od Milan X » stř zář 19, 2007 21:38:20

DoktorZRX píše:Na ty dvě prostřední svíčky jsem si musem vyrobit speciální klíč, takovej zahnutej. Motor ven nemusel :oops: Já spíš řešil, jak ty svíčky vytáhnout. Tady na ty hadice, je to na str. 2.18 a vede uprostřed do karbeců a je jako by schovaná :arrow:
http://216.85.248.162/rex/Chapter%2002% ... System.pdf
Na VN ku podobný problem se svíčkama moc hluboko , tak jsem to řešil gumovou hadičkou do které se po povolení nasunul a vytáhl z hlavy při davváni svíc nasunot do hadičky a našrobovat zdá se mě to lepší (větší cit) než pustit a skoušt najít zavit s klíčem abych to tam nenarval přes závit.
VN 800 ( 98 )
GPX 600 R ( 88 )
CKC # 283

Uživatelský avatar
MMKS
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2517
Registrován: stř bře 21, 2007 18:28:49
Bydliště: okr. Břeclav

Příspěvek od MMKS » čtv zář 20, 2007 15:37:51

a jak tam tu hadici prosím dostat - rozuměl, co je nejsnažší na demontáž a zase montáž nazpět, co nemůžu pokazit ani nijak rozštelovat?
A ty svíčky, jak máš prosím klíč - kolikátku? A i když je to odboční, má někdo nějakou oblíbenou značku, jestli NGK nebo Denso a na potřetí, uvažuju, že bych kvůli tomu mému přehřívanání, tam dal svíčky raději do města, jaké mají - oproti normálním.

A mohlo to kapání benzínu z karbece být jen tím (možná) zaseklým sytičem? Asi ne co, pokud by zůstal i v zapnuté poloze, tak při stání, by přes ventil jít nic nemělo, že? Nebo se pletu? Je dost možné, že i přes různé naklánění, v nádrži nebylo dost benzínu, aby se protlačil, přes ten kapající ventil a nebo kape tak pomalu, že to nevidím.
ZX-12R naked

Uživatelský avatar
DoktorZRX
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 6969
Registrován: čtv úno 23, 2006 15:08:06
Bydliště: Žďár nad Sázavou

Příspěvek od DoktorZRX » čtv zář 20, 2007 19:25:53

MMKS píše:a jak tam tu hadici prosím dostat - rozuměl, co je nejsnažší na demontáž a zase montáž nazpět, co nemůžu pokazit ani nijak rozštelovat?
A ty svíčky, jak máš prosím klíč - kolikátku? A i když je to odboční, má někdo nějakou oblíbenou značku, jestli NGK nebo Denso a na potřetí, uvažuju, že bych kvůli tomu mému přehřívanání, tam dal svíčky raději do města, jaké mají - oproti normálním.

A mohlo to kapání benzínu z karbece být jen tím (možná) zaseklým sytičem? Asi ne co, pokud by zůstal i v zapnuté poloze, tak při stání, by přes ventil jít nic nemělo, že? Nebo se pletu? Je dost možné, že i přes různé naklánění, v nádrži nebylo dost benzínu, aby se protlačil, přes ten kapající ventil a nebo kape tak pomalu, že to nevidím.
Klíč je 16ka a díky rámu budeš potřebovat takovou násadu ve tvaru L. Myslím, že Mišák neměl dvakrát dobrý zkušenosti s NGK. Svíčky utahuj opatrně, abys nestrhal závit :wink:
Buell xb12r
CKC#160

Uživatelský avatar
milda
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3683
Registrován: pon dub 09, 2007 19:56:56
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od milda » čtv zář 20, 2007 20:41:48

Já jsem měnil svíčky prvně,origo klíč z origo mářadí a žádnej problém,ani s těma "pod rámem"!
V klíči je gumička a tím šla svíčka dobře vyndat...

Jo a NGK jsem měl před tím a mám je i teď. Jsou v něčem blbé,nic jsem nezaznamenal...
ZRX 1200 hybrid S/R-DAEG
CKC # 576

Uživatelský avatar
misak39
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 5069
Registrován: pát kvě 19, 2006 01:04:55
Bydliště: Králíky

Příspěvek od misak39 » čtv zář 20, 2007 21:22:21

milda píše:Já jsem měnil svíčky prvně,origo klíč z origo mářadí a žádnej problém,ani s těma "pod rámem"!
V klíči je gumička a tím šla svíčka dobře vyndat...

Jo a NGK jsem měl před tím a mám je i teď. Jsou v něčem blbé,nic jsem nezaznamenal...
NGK (a taky to psali kdesi v testech) jsou dobrý, pokud jedou. Běda, jakmile motor nechytne hned a malinko se uchlastne. Ty svíčky se tzv.ulejou (dodnes mi není jasný co se s nima stane) a přestanou házet jiskru úplně, event jiskří mezi elektrodou a tělesem svíčky, namísto aby prskaly proti ukostřené elektrodě. Měl jsem nový, bleskaly jak vítr, ale netěsnil kohout, takže se mi to malinko ulilo a ze čtyř tři v prdeli-ani nehlesly. Koupil jsem nové, zeťák přehodil kábly svíčekjinak než měly bejt, dva starty naprázdno a ze čtyř dvě v pánu... A to měly za sebou asi tak deset otáček motoru a neujely ani decimetr...
babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*

Uživatelský avatar
MMKS
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2517
Registrován: stř bře 21, 2007 18:28:49
Bydliště: okr. Břeclav

Příspěvek od MMKS » čtv zář 20, 2007 21:48:57

milda píše:Já jsem měnil svíčky prvně,origo klíč z origo mářadí a žádnej problém,ani s těma "pod rámem"!
V klíči je gumička a tím šla svíčka dobře vyndat...

Jo a NGK jsem měl před tím a mám je i teď. Jsou v něčem blbé,nic jsem nezaznamenal...
v balení na kawě má svíčák s gumyčkou taky (na druhé straně má vevnitř jakoby zástrčku pro plochý šroubovák) . Je na vnější hraně ale hranatý a do té šachty jde dost natěsno a zád se mě že až na svíčku nedolehne, možná že by stačilo jen přitlačit, aby se zarzila do té gumy.
ZX-12R naked

Uživatelský avatar
sotek
Příspěvky: 21
Registrován: čtv čer 21, 2007 09:03:23
Bydliště: Dvůr Králové n. L.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sotek » pát zář 21, 2007 17:44:40

Tak z nepochopitelných důvodů byl podtlakový ventil zaseklý, stačilo vzít hadičku a fouknout do něj.
Takže už to jede, ale v nízkých otáčkách se fláká jeden válec. Tak ještě asi nová svíčka.......
Kawasaki ER 5 rv 1999, Pionýr 05 rv 1963, Babeta rv 1978, wartburg 353 rv 1987

Uživatelský avatar
MMKS
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2517
Registrován: stř bře 21, 2007 18:28:49
Bydliště: okr. Břeclav

Příspěvek od MMKS » ned zář 23, 2007 17:35:23

chlapy prosím o radu, nějak to zapadlo. Je možné, že to tam chcalo do karburátoru, protože byl zaseklí sytič, protože jsem si nevšiml, že by mě prosakoval ventil.
na co si dát pak pozor, benzín v oleji poznám asi nejspíš po čuchu - podle množství asi ne, ta měrka je hodně orientační, že?
A jak prosím se nejlíp dostat k té výměně šlauchu, bude to nejlepší přes ten airbox? A na co si dát u toho pozor?
Dík.
ZX-12R naked

Odpovědět