predne tlmice ZXR 400

a taky vejfuky, brzdy, gumy a jiný drobnosti...
Odpovědět
VT-DEVIL
Příspěvky: 13
Registrován: pon zář 10, 2007 01:24:10
Bydliště: Vranov

predne tlmice ZXR 400

Příspěvek od VT-DEVIL » pon zář 10, 2007 01:33:08

ahojte menim simeringy v prednych tlmicoch a neviem vytiahnut od seba teleskopy. dole na tej casti kde su brzdy tak z druhej strany je taka mala skrutka, ked ju odsrubujem tak sa mi ta spodna cast kde su brzdy uvolni a budem moct vytiahnut ten spodny teleskop z toho vrchneho /rurky/ alebo ako to nazvat- prosim poradte
ZXR 400 Ninja rocnik 93

VT-DEVIL
Příspěvky: 13
Registrován: pon zář 10, 2007 01:24:10
Bydliště: Vranov

Příspěvek od VT-DEVIL » úte zář 11, 2007 11:29:26

nejak mi nikto nechce poradit. no nic. aj tak dik
ZXR 400 Ninja rocnik 93

Uživatelský avatar
rudormi
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2205
Registrován: úte kvě 23, 2006 14:27:07

Příspěvek od rudormi » úte zář 11, 2007 11:33:23

asi se tady ještě neobjevil nikdo, kdo by to věděl no... to se stane. třeba se někdo chytne, hlavu vzhůru :wink:
Chceš bejt všude a nejseš nikde.
To mě poslední dobou nějak vystihuje...

Zephyr 550

Uživatelský avatar
volkswagen
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 7949
Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od volkswagen » úte zář 11, 2007 12:53:00

Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye

Uživatelský avatar
misak39
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 5071
Registrován: pát kvě 19, 2006 01:04:55
Bydliště: Králíky

Příspěvek od misak39 » úte zář 11, 2007 15:38:55

zespodu, jakoby dovnitř trubky, je ještě imbus, pak to teprv jde, ale na trubce je segerovka,simering a futro (pouzdro) takže, i když je vše povolené, jde to od sebe dost blbě.
babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*

Uživatelský avatar
DoktorZRX
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 6969
Registrován: čtv úno 23, 2006 15:08:06
Bydliště: Žďár nad Sázavou

Příspěvek od DoktorZRX » úte zář 11, 2007 17:21:10

A na to nasazení novýho gufera budeš potřebovat takovej spešl nástroj aby se nezkřížilo :wink:
Buell xb12r
CKC#160

Uživatelský avatar
MadMax
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 453
Registrován: stř srp 16, 2006 12:33:49
Bydliště: Strakonice, obcas Cheb :-)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MadMax » úte zář 11, 2007 22:04:59

DoktorZRX píše:A na to nasazení novýho gufera budeš potřebovat takovej spešl nástroj aby se nezkřížilo :wink:
Staci naklepnout novy gufero kladivkem pres stary. zadnej nastroj na to nepotrebuje :wink:
ZX-6R ´98

Uživatelský avatar
NRG
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3077
Registrován: pon led 30, 2006 11:53:04
Bydliště: Chrudim
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od NRG » stř zář 12, 2007 09:02:13

Já bych ti poradil, měnil jsem gufero na jaře, ale mám klasickou vidli, ZXR má tuším USD, ne? A to nevím, jestli je postup stejnej. Každopádně když jsem to měnil já, tak jsem sundal víčko, vytáhl pružinu, vylil olej, sundal prachovku, povolil ten imbus dole, kterej ale jen tak nevyšroubuješ, protože se ti začne protáčet. Abych ho povolil, musel jsem si udělat takovej přípravek, kterým jsem seshora zachytil takovej vnitřní mnohohrannej imbus. Pak šel vyšroubovat ten spodní imbus. Potom jsem vzal vidli, upnul ji za kluzák do svěráku a vytrhnul trubku vidlice, která vyjede i s guferem a kluznejma pouzdrama pod ním.
Jinak montáž gufera byl docela opruz, ten spešl přípravek nemám, ale pochybuju, že by to s ním šlo, gufero tam nešlo ani za boha (ani přes starý gufero). Nakonec jsem musel opatrně ťukat přes zaoblenej kovovej profil přímo na nový gufero, ale asi za dvě hodiny jsem ho tam dostal. Trochu jsem se bál, abych ho nepoškodil, ale pohoda, neteče.
Celá výměna gufer u klasickejch vidlí je perfektně popsaná tady: http://www.k1400.cz/chopper.htm , v sekci "radíme si".
Karosa ZZ-R 1100
:::: CKC#016 ::::

Uživatelský avatar
misak39
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 5071
Registrován: pát kvě 19, 2006 01:04:55
Bydliště: Králíky

Příspěvek od misak39 » stř zář 12, 2007 23:19:22

Na gufera mi kámoš vysoustruhnul přesnou trubku, přes kterou jsem to gufero narazil naprosto luxusně... Pokud to hodláš dělat doma, vyplatí se tu rouru si nechat utočit, za to nemůže nikdo chtít žádný velký love...
babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*

VT-DEVIL
Příspěvky: 13
Registrován: pon zář 10, 2007 01:24:10
Bydliště: Vranov

Příspěvek od VT-DEVIL » čtv zář 13, 2007 17:13:40

NGK: ano su to USD vidly takze to ze trosku ine ako na tvojich :( take ako mas ty mam na aprilke a tam to je lahsie vybrat vonku.
ZXR 400 Ninja rocnik 93

Uživatelský avatar
NRG
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3077
Registrován: pon led 30, 2006 11:53:04
Bydliště: Chrudim
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od NRG » pát zář 14, 2007 07:49:08

USD jsem dělal akorát na Aprilii Pegaso, a tam je to asi taky jinak - každopádně tam stačilo vyndat takový zajišťovací půlměsíčkový podložky nahoře pod víčkem a celá vidle se krásně rozjela.
Karosa ZZ-R 1100
:::: CKC#016 ::::

Odpovědět