
rachot v motoru VN750
rachot v motoru VN750
Ahojte,u VN750 mi vychází z motoru rachit jakoby volné rozvody,ale ty to nejsou.Může to být u vačky a ventilů?Poraďte-díky 

- volkswagen
- Site Admin
- Příspěvky: 7949
- Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- volkswagen
- Site Admin
- Příspěvky: 7949
- Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Díval sem na fotky,tenhle by měl být klasické koncepce(pro vidlicový dvouvál).U tech vidlicových to bude asi všechno stejné,horizontální dělící rovina by se konstrukčně nevyplatila.U řadových je to jiná...Dak-Ninja píše:Jenže oddělitelný válec není u všech dvouválů. VN sem nerozebíral tak nevímAnti píše:Chlapci,vidlicový dvouvál není jak vaše autový motory....Takže zkontroluj ten pístní čep, ale myslím si že budeš muset spíš omrknout klikovku. Nikdo není dokonalý pane básník
(automotor)
Jeden stačí....na všechno....
Teď mě tak napadlo,že u vidlicových dvouválu by horizontální rovina nešla vůbec provést,oba písty mají většinou společnou ojnici,takže by se blok válců v kuse nedal sundat....
Tak jako tak to musí vytáhnout z rámu,a pokud sundá hlavy a válce,tak už má půl motoru rozdělaného.A když nebude poškození na čepech,musí dál...
Tak jako tak to musí vytáhnout z rámu,a pokud sundá hlavy a válce,tak už má půl motoru rozdělaného.A když nebude poškození na čepech,musí dál...
Jeden stačí....na všechno....
komár33: No já ten zvuk neslyšel, takže bys ho měl lépe popsat. Rozebrat celej motor, kvůli třeba jen cvakání ventilů, je hovadina. Dej ten motor poslechnout do, pokud možno autorizovaného servisu kawasaki, ať se k tomu vyjádří. Protože pořekadlo platí, že když se z motoru kawasaki ozívá nějaký pazvuk, tak ve většine případů je motor v pořádku, zato když se ten zvuk ozívá z hondy, tak je motor v pr**li.



NINJA ZX 9R 2000 červená na negativu zelená=kawakamufláž woe
CKC#068
Řečník z aragonitových jeskyní
CKC#068
Řečník z aragonitových jeskyní
Proto navrhuji postupovat po částech...Před Hlavama by se mohlo začít s víkem ventilů,odtud se dají zkontrolovat skoro kompletně rozvody.
Když se bude zdát vše v pořádku,sundat ty palice,pak už člověk vidí i na píst a uložení ojnice a čepu.
Poté bych otevřel boční víka,člověk může zkontrolovat zbytek rozvodů,spojku,primární převod a uložení kliky.
A teprve poté bych šel na půlení...
Když se bude zdát vše v pořádku,sundat ty palice,pak už člověk vidí i na píst a uložení ojnice a čepu.
Poté bych otevřel boční víka,člověk může zkontrolovat zbytek rozvodů,spojku,primární převod a uložení kliky.
A teprve poté bych šel na půlení...
Jeden stačí....na všechno....