rachot v motoru VN750

Odpovědět
komár33

rachot v motoru VN750

Příspěvek od komár33 » stř srp 22, 2007 12:08:53

Ahojte,u VN750 mi vychází z motoru rachit jakoby volné rozvody,ale ty to nejsou.Může to být u vačky a ventilů?Poraďte-díky :shock:

Uživatelský avatar
volkswagen
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 7949
Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od volkswagen » stř srp 22, 2007 12:12:26

jejda toho může být... jestli jsou ok rozvody tak můžou klepat ventily... nebo šálky na klice... to se musí rozhodit..
Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye

Uživatelský avatar
Dak
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3438
Registrován: sob led 28, 2006 13:44:45
Bydliště: Zlechov ( Je to kousek od Uh. Hradiště)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dak » stř srp 22, 2007 15:56:09

volkswagen píše:jejda toho může být... jestli jsou ok rozvody tak můžou klepat ventily... nebo šálky na klice... to se musí rozhodit..

Tak tak. Taky čepy. Rozhodit a uvidíš
Dak
CKC -015-

Uživatelský avatar
Anti
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 503
Registrován: úte kvě 23, 2006 15:14:07
Bydliště: Znojemsko

Příspěvek od Anti » stř srp 22, 2007 21:23:46

Můžou to být třeba "jen" pístní čepy.Začal bych vrškem,než dojde na půlení...
Jeden stačí....na všechno....

Uživatelský avatar
Dak
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3438
Registrován: sob led 28, 2006 13:44:45
Bydliště: Zlechov ( Je to kousek od Uh. Hradiště)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dak » čtv srp 23, 2007 15:11:15

Anti píše:Můžou to být třeba "jen" pístní čepy.Začal bych vrškem,než dojde na půlení...
A jak ten čep vyndáš když sundáš jenom hlavu???
Dak
CKC -015-

Uživatelský avatar
Anti
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 503
Registrován: úte kvě 23, 2006 15:14:07
Bydliště: Znojemsko

Příspěvek od Anti » čtv srp 23, 2007 16:27:34

Když sundáš hlavu,tak naprosto v pohodě sundáš válec,a seš na pístech.
Jeden stačí....na všechno....

Uživatelský avatar
volkswagen
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 7949
Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od volkswagen » čtv srp 23, 2007 16:37:22

??????????? :shock:
Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye

Uživatelský avatar
Anti
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 503
Registrován: úte kvě 23, 2006 15:14:07
Bydliště: Znojemsko

Příspěvek od Anti » čtv srp 23, 2007 20:38:17

Chlapci,vidlicový dvouvál není jak vaše autový motory.... :lol:
Jeden stačí....na všechno....

Uživatelský avatar
Dak
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3438
Registrován: sob led 28, 2006 13:44:45
Bydliště: Zlechov ( Je to kousek od Uh. Hradiště)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dak » pát srp 24, 2007 19:13:24

Anti píše:Chlapci,vidlicový dvouvál není jak vaše autový motory.... :lol:
Jenže oddělitelný válec není u všech dvouválů. VN sem nerozebíral tak nevím :D Takže zkontroluj ten pístní čep, ale myslím si že budeš muset spíš omrknout klikovku. Nikdo není dokonalý pane básník :D (automotor) :D
Dak
CKC -015-

Uživatelský avatar
Anti
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 503
Registrován: úte kvě 23, 2006 15:14:07
Bydliště: Znojemsko

Příspěvek od Anti » pát srp 24, 2007 20:32:07

Dak-Ninja píše:
Anti píše:Chlapci,vidlicový dvouvál není jak vaše autový motory.... :lol:
Jenže oddělitelný válec není u všech dvouválů. VN sem nerozebíral tak nevím :D Takže zkontroluj ten pístní čep, ale myslím si že budeš muset spíš omrknout klikovku. Nikdo není dokonalý pane básník :D (automotor) :D
Díval sem na fotky,tenhle by měl být klasické koncepce(pro vidlicový dvouvál).U tech vidlicových to bude asi všechno stejné,horizontální dělící rovina by se konstrukčně nevyplatila.U řadových je to jiná...
Jeden stačí....na všechno....

Uživatelský avatar
Anti
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 503
Registrován: úte kvě 23, 2006 15:14:07
Bydliště: Znojemsko

Příspěvek od Anti » sob srp 25, 2007 08:32:05

Teď mě tak napadlo,že u vidlicových dvouválu by horizontální rovina nešla vůbec provést,oba písty mají většinou společnou ojnici,takže by se blok válců v kuse nedal sundat....
Tak jako tak to musí vytáhnout z rámu,a pokud sundá hlavy a válce,tak už má půl motoru rozdělaného.A když nebude poškození na čepech,musí dál...
Jeden stačí....na všechno....

komár33

Příspěvek od komár33 » čtv srp 30, 2007 09:14:57

Chlapi díky za rady,hlavy jdou sundat v poho-myslím,že to bude nekde nahoře u ventilů.Odtud to vychází.

Uživatelský avatar
Zubr
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 1084
Registrován: pon úno 06, 2006 17:20:28
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Zubr » čtv srp 30, 2007 14:32:11

komár33: No já ten zvuk neslyšel, takže bys ho měl lépe popsat. Rozebrat celej motor, kvůli třeba jen cvakání ventilů, je hovadina. Dej ten motor poslechnout do, pokud možno autorizovaného servisu kawasaki, ať se k tomu vyjádří. Protože pořekadlo platí, že když se z motoru kawasaki ozívá nějaký pazvuk, tak ve většine případů je motor v pořádku, zato když se ten zvuk ozívá z hondy, tak je motor v pr**li. :D :axe:
NINJA ZX 9R 2000 červená na negativu zelená=kawakamufláž woe
CKC#068

Řečník z aragonitových jeskyní

Uživatelský avatar
Anti
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 503
Registrován: úte kvě 23, 2006 15:14:07
Bydliště: Znojemsko

Příspěvek od Anti » čtv srp 30, 2007 15:57:33

Proto navrhuji postupovat po částech...Před Hlavama by se mohlo začít s víkem ventilů,odtud se dají zkontrolovat skoro kompletně rozvody.
Když se bude zdát vše v pořádku,sundat ty palice,pak už člověk vidí i na píst a uložení ojnice a čepu.
Poté bych otevřel boční víka,člověk může zkontrolovat zbytek rozvodů,spojku,primární převod a uložení kliky.
A teprve poté bych šel na půlení...
Jeden stačí....na všechno....

Odpovědět