Větrání, expanzka atd. na ZRX

a taky vejfuky, brzdy, gumy a jiný drobnosti...
Uživatelský avatar
MMKS
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2517
Registrován: stř bře 21, 2007 18:28:49
Bydliště: okr. Břeclav

Příspěvek od MMKS » čtv črc 26, 2007 22:41:32

nene, na to jsem zapomněl při demontáži chladiče teď při opravě a protože mě to týden stálo, neuvědomil jsem si, že jsme to povolil pro snažší manipulaci s hadicí.
ZX-12R naked

Uživatelský avatar
marek
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2047
Registrován: úte čer 27, 2006 14:38:27
Bydliště: Brno

Příspěvek od marek » pát črc 27, 2007 08:31:06

Jak jsem to tak pročítal: nezdá se mi, že se Ti rožne kontrolka teploty a přitom se ještě nezapne ventilátor. Teď nevím, jestli se nepletu, tak to je zapojeno každé na svoje čidlo. Mělo by to spínat opačně, tzn. prvně ventilátor a pokud to nezvládne uchladit a teplota ještě stoupne tak potom kontrolka. (Mám S-kovou palubku, tam je teploměr a tudíž vím při jaké teplotě spíná vent). Mohlo by být špatné některé čidlo teploty ? ? Zkus vyndat to od ventilátoru, hoď ho do várné konvice a odsleduj jestli Ti do stovky sepne - mě ano, kdysi jsem to zkoušel. A kdybych si měl z toho popisu tipnout dál: zkontroloval bych přepečlivě funkci víčka na chladiči. Vypadá to že z toho někdy utíká tlak a pak se voda kolem stovky ztrácí odpařením, a jindy zase nevypustí přetlak vůbec (vydutý chladič). Ale Tys už to asi zkoušel . . .
ZRX1200(05) evo S->N->R
ZX6R(07) for circuit only
ZX6R(03) fufík bullet
KZ750(76) cafe
CKC#367

Uživatelský avatar
MMKS
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2517
Registrován: stř bře 21, 2007 18:28:49
Bydliště: okr. Břeclav

Příspěvek od MMKS » pát črc 27, 2007 16:52:05

no já vím o jednom čidlu. Te´d to vypadá, že se vše spouští v pořádku, tedy ventilátor se spustí a kontrolka mlčí. Ale na té dovči mě kontrolka svítila i když větřák neběžel, ale to tam asi nebyla už dávno voda.
Jak prosím správně zkontrolovat to víčko? Něčím zalepit nebo jak. Musí se to pak kontrolovat pořád, nebo stačí až po jízdě? Při stání na místě bych musel nějak vymyslet druhou nádrž (asi nějakou petku) aby motor mohl běžet dost dlouho.
ZX-12R naked

Uživatelský avatar
spit 40
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2098
Registrován: pon úno 05, 2007 21:38:36
Bydliště: Bystřice pod Hostýnem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od spit 40 » pát črc 27, 2007 19:41:44

Já přehodil víčko ze zzra,bylo stejný jak na té 250,víčka byly dobrý obě ,ale v hrdle byla skulina kudy to přes gumu na víčku odcházelo do expanzky.Ale to asi nebude tvůj případ... :roll:
ZZ-R 1400 2015 CZ
Zelená perleť
...no.221...

Uživatelský avatar
marek
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2047
Registrován: úte čer 27, 2006 14:38:27
Bydliště: Brno

Příspěvek od marek » pon črc 30, 2007 09:26:07

Zkontrolovat víčko jsem myslel jestli je v pořádku těsnící guma a jestli je v pořádku pružinka na odpouštění přetlaku (pokud tam tato funkce je, já si to fakt nepamatuju). Teď to nezlobí?
ZRX1200(05) evo S->N->R
ZX6R(07) for circuit only
ZX6R(03) fufík bullet
KZ750(76) cafe
CKC#367

Uživatelský avatar
MMKS
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2517
Registrován: stř bře 21, 2007 18:28:49
Bydliště: okr. Břeclav

Příspěvek od MMKS » pon črc 30, 2007 09:38:52

Včera testovací jízda přes 100km, všechny režimi od několikakilometrového popojíždění po městě až na max rychlost (cca 200 km/h - limiotval vítr-ne výkon) po dálnici se řazením na 8.500ot/m, většina jízdy otáčky spíš kolem 4-5 tisíc. Po celou dobu žádné přehřátí, větrák točil, chladič držel, nikde nezjištěný únik. Hladina v expanzce se nezvyšovala, na konci jízdy voda v expanzce vlažná (cca 40st) nevím zda tm něco nateklo (minimum) nebo se to jen ohřálo od motoru. Případný úbytek v systému jsem neměl ještě čas zkontrolovat. Na konci jízdy byly mírně natlakované hadice (přibívání tlaku šlo sledovat v průběhu cesty) ale ne nijak moc, pořád šli zmáčknout mezi palcem a ukazovákem, i kdž citelněji hůř, než na začátku.
"Střílení" z výfuku jsem zaznamenal jen při přibržďování motorem u tak 3t ot/m (respektive motor na volnoběh bez spojky s brzdou) a to tak 3x-4 xspíše "pufnutí", nic hlasitého. V záběru nebo ve vyšších otáčkách nic.
Dým z výfuku tak nic, kapalinana bez ěnajkého sajrajzu. Tah se mě zdál v pořádku.
Ještě musím zjistit, jeslti teda nezmizela ta kapalina
ZX-12R naked

Uživatelský avatar
rudormi
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2205
Registrován: úte kvě 23, 2006 14:27:07

Příspěvek od rudormi » pon črc 30, 2007 10:42:51

střílení z výfuku při podřazení nebo brzdění motorem je normální :idea:
Chceš bejt všude a nejseš nikde.
To mě poslední dobou nějak vystihuje...

Zephyr 550

Uživatelský avatar
Tilda
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 5518
Registrován: čtv říj 19, 2006 12:49:59
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tilda » pon črc 30, 2007 11:30:07

rudormi píše:střílení z výfuku při podřazení nebo brzdění motorem je normální :idea:
a efektni :twisted: (ale bohuzel to dava trochu zabrat koncovce a podle mechanika jsem tim propalil prepazku v koncovce :( )
ZRX1200R
ZRX1000RR

Don't drink and drive, but smoke and fly :-)
#399#

Uživatelský avatar
DoktorZRX
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 6969
Registrován: čtv úno 23, 2006 15:08:06
Bydliště: Žďár nad Sázavou

Příspěvek od DoktorZRX » pon črc 30, 2007 15:41:38

MMKS píše:Včera testovací jízda přes 100km, všechny režimi od několikakilometrového popojíždění po městě až na max rychlost (cca 200 km/h - limiotval vítr-ne výkon) po dálnici se řazením na 8.500ot/m, většina jízdy otáčky spíš kolem 4-5 tisíc. Po celou dobu žádné přehřátí, větrák točil, chladič držel, nikde nezjištěný únik. Hladina v expanzce se nezvyšovala, na konci jízdy voda v expanzce vlažná (cca 40st) nevím zda tm něco nateklo (minimum) nebo se to jen ohřálo od motoru. Případný úbytek v systému jsem neměl ještě čas zkontrolovat. Na konci jízdy byly mírně natlakované hadice (přibívání tlaku šlo sledovat v průběhu cesty) ale ne nijak moc, pořád šli zmáčknout mezi palcem a ukazovákem, i kdž citelněji hůř, než na začátku.
"Střílení" z výfuku jsem zaznamenal jen při přibržďování motorem u tak 3t ot/m (respektive motor na volnoběh bez spojky s brzdou) a to tak 3x-4 xspíše "pufnutí", nic hlasitého. V záběru nebo ve vyšších otáčkách nic.
Dým z výfuku tak nic, kapalinana bez ěnajkého sajrajzu. Tah se mě zdál v pořádku.
Ještě musím zjistit, jeslti teda nezmizela ta kapalina
Vypadá to, že je po problémech a to bublání při dobržďování k tomu patří :wink:
Buell xb12r
CKC#160

Uživatelský avatar
MMKS
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2517
Registrován: stř bře 21, 2007 18:28:49
Bydliště: okr. Břeclav

Příspěvek od MMKS » pon črc 30, 2007 19:58:50

no zní to až moc idylicky. Ještě musím zkontrolovat tu kapalinu v systému, zda něco nechybí (už to plánuju 2 dny, práce na 15 minut, ale kdo má děti pochopí).
Zítra to hodím do Kawy a nechám to vyštelovat a možná i nějaké ptákoviny jako zadní brzdové desky a ty gumové čudle co drží držák na řídítka (jsou takové hodně zteřelé). Tak uvidíme.
ZX-12R naked

Uživatelský avatar
milda
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3683
Registrován: pon dub 09, 2007 19:56:56
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od milda » pon črc 30, 2007 22:21:36

No vidíš a pak už budeš jen jezdit a jezdit a jezdit....

Držím palce,ať už nemusíš řešit tech.rébusy!! Protože všeho moc škodí!
ZRX 1200 hybrid S/R-DAEG
CKC # 576

Uživatelský avatar
MMKS
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2517
Registrován: stř bře 21, 2007 18:28:49
Bydliště: okr. Břeclav

Příspěvek od MMKS » úte črc 31, 2007 09:11:45

jo taky mám pocit, že ty technické fora jako nejede atd. nějak moc okupuju.
ZX-12R naked

Uživatelský avatar
MMKS
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2517
Registrován: stř bře 21, 2007 18:28:49
Bydliště: okr. Břeclav

Příspěvek od MMKS » úte črc 31, 2007 11:05:50

tak kapalina byla full až po zátku. Připadám si jako debil, honím duchy. No ještě že tak a ta teplota se neprojeví někdy později, prý umí ty těsnící kroužky na ventilech rupnout třeba ža za 5.000 Kč, ale to zas není taková darda.
Ta neš´tastná jízda k Chosému kdy to fkat jelo a startovalo na houby :?: No asi benzín, ne vždy vyjde Shell po 200 km.
Všem díky za tipy a omlouvám se ještě jednou za rozsah.
ZX-12R naked

Uživatelský avatar
rudormi
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2205
Registrován: úte kvě 23, 2006 14:27:07

Příspěvek od rudormi » úte črc 31, 2007 13:50:04

vpohodě, hlavně, že už je to ok :wink:
Chceš bejt všude a nejseš nikde.
To mě poslední dobou nějak vystihuje...

Zephyr 550

Uživatelský avatar
666S999
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 6798
Registrován: ned úno 12, 2006 18:51:09
Bydliště: prostřední Morava
Kontaktovat uživatele:

Chlape!

Příspěvek od 666S999 » úte črc 31, 2007 22:06:40

MMKS píše:tak kapalina byla full až po zátku. Připadám si jako debil, honím duchy. No ještě že tak a ta teplota se neprojeví někdy později, prý umí ty těsnící kroužky na ventilech rupnout třeba ža za 5.000 Kč, ale to zas není taková darda.
Ta neš´tastná jízda k Chosému kdy to fkat jelo a startovalo na houby :?: No asi benzín, ne vždy vyjde Shell po 200 km.
Všem díky za tipy a omlouvám se ještě jednou za rozsah.
Už by sis zasloužil řešit lepší thready než chladič, je to pech, do chladiče a do ženskejch nevidíš....Ať už máš po starostech! Držím palce! :notworthy:
____ZRX 1200R____
_________________
_____CKC#21______

Odpovědět