Větrání, expanzka atd. na ZRX
Jak jsem to tak pročítal: nezdá se mi, že se Ti rožne kontrolka teploty a přitom se ještě nezapne ventilátor. Teď nevím, jestli se nepletu, tak to je zapojeno každé na svoje čidlo. Mělo by to spínat opačně, tzn. prvně ventilátor a pokud to nezvládne uchladit a teplota ještě stoupne tak potom kontrolka. (Mám S-kovou palubku, tam je teploměr a tudíž vím při jaké teplotě spíná vent). Mohlo by být špatné některé čidlo teploty ? ? Zkus vyndat to od ventilátoru, hoď ho do várné konvice a odsleduj jestli Ti do stovky sepne - mě ano, kdysi jsem to zkoušel. A kdybych si měl z toho popisu tipnout dál: zkontroloval bych přepečlivě funkci víčka na chladiči. Vypadá to že z toho někdy utíká tlak a pak se voda kolem stovky ztrácí odpařením, a jindy zase nevypustí přetlak vůbec (vydutý chladič). Ale Tys už to asi zkoušel . . .
ZRX1200(05) evo S->N->R
ZX6R(07) for circuit only
ZX6R(03) fufík bullet
KZ750(76) cafe
CKC#367
ZX6R(07) for circuit only
ZX6R(03) fufík bullet
KZ750(76) cafe
CKC#367
no já vím o jednom čidlu. Te´d to vypadá, že se vše spouští v pořádku, tedy ventilátor se spustí a kontrolka mlčí. Ale na té dovči mě kontrolka svítila i když větřák neběžel, ale to tam asi nebyla už dávno voda.
Jak prosím správně zkontrolovat to víčko? Něčím zalepit nebo jak. Musí se to pak kontrolovat pořád, nebo stačí až po jízdě? Při stání na místě bych musel nějak vymyslet druhou nádrž (asi nějakou petku) aby motor mohl běžet dost dlouho.
Jak prosím správně zkontrolovat to víčko? Něčím zalepit nebo jak. Musí se to pak kontrolovat pořád, nebo stačí až po jízdě? Při stání na místě bych musel nějak vymyslet druhou nádrž (asi nějakou petku) aby motor mohl běžet dost dlouho.
ZX-12R naked
Včera testovací jízda přes 100km, všechny režimi od několikakilometrového popojíždění po městě až na max rychlost (cca 200 km/h - limiotval vítr-ne výkon) po dálnici se řazením na 8.500ot/m, většina jízdy otáčky spíš kolem 4-5 tisíc. Po celou dobu žádné přehřátí, větrák točil, chladič držel, nikde nezjištěný únik. Hladina v expanzce se nezvyšovala, na konci jízdy voda v expanzce vlažná (cca 40st) nevím zda tm něco nateklo (minimum) nebo se to jen ohřálo od motoru. Případný úbytek v systému jsem neměl ještě čas zkontrolovat. Na konci jízdy byly mírně natlakované hadice (přibívání tlaku šlo sledovat v průběhu cesty) ale ne nijak moc, pořád šli zmáčknout mezi palcem a ukazovákem, i kdž citelněji hůř, než na začátku.
"Střílení" z výfuku jsem zaznamenal jen při přibržďování motorem u tak 3t ot/m (respektive motor na volnoběh bez spojky s brzdou) a to tak 3x-4 xspíše "pufnutí", nic hlasitého. V záběru nebo ve vyšších otáčkách nic.
Dým z výfuku tak nic, kapalinana bez ěnajkého sajrajzu. Tah se mě zdál v pořádku.
Ještě musím zjistit, jeslti teda nezmizela ta kapalina
"Střílení" z výfuku jsem zaznamenal jen při přibržďování motorem u tak 3t ot/m (respektive motor na volnoběh bez spojky s brzdou) a to tak 3x-4 xspíše "pufnutí", nic hlasitého. V záběru nebo ve vyšších otáčkách nic.
Dým z výfuku tak nic, kapalinana bez ěnajkého sajrajzu. Tah se mě zdál v pořádku.
Ještě musím zjistit, jeslti teda nezmizela ta kapalina
ZX-12R naked
- DoktorZRX
- Ghostrider
- Příspěvky: 6969
- Registrován: čtv úno 23, 2006 15:08:06
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vypadá to, že je po problémech a to bublání při dobržďování k tomu patříMMKS píše:Včera testovací jízda přes 100km, všechny režimi od několikakilometrového popojíždění po městě až na max rychlost (cca 200 km/h - limiotval vítr-ne výkon) po dálnici se řazením na 8.500ot/m, většina jízdy otáčky spíš kolem 4-5 tisíc. Po celou dobu žádné přehřátí, větrák točil, chladič držel, nikde nezjištěný únik. Hladina v expanzce se nezvyšovala, na konci jízdy voda v expanzce vlažná (cca 40st) nevím zda tm něco nateklo (minimum) nebo se to jen ohřálo od motoru. Případný úbytek v systému jsem neměl ještě čas zkontrolovat. Na konci jízdy byly mírně natlakované hadice (přibívání tlaku šlo sledovat v průběhu cesty) ale ne nijak moc, pořád šli zmáčknout mezi palcem a ukazovákem, i kdž citelněji hůř, než na začátku.
"Střílení" z výfuku jsem zaznamenal jen při přibržďování motorem u tak 3t ot/m (respektive motor na volnoběh bez spojky s brzdou) a to tak 3x-4 xspíše "pufnutí", nic hlasitého. V záběru nebo ve vyšších otáčkách nic.
Dým z výfuku tak nic, kapalinana bez ěnajkého sajrajzu. Tah se mě zdál v pořádku.
Ještě musím zjistit, jeslti teda nezmizela ta kapalina

Buell xb12r
CKC#160
CKC#160
no zní to až moc idylicky. Ještě musím zkontrolovat tu kapalinu v systému, zda něco nechybí (už to plánuju 2 dny, práce na 15 minut, ale kdo má děti pochopí).
Zítra to hodím do Kawy a nechám to vyštelovat a možná i nějaké ptákoviny jako zadní brzdové desky a ty gumové čudle co drží držák na řídítka (jsou takové hodně zteřelé). Tak uvidíme.
Zítra to hodím do Kawy a nechám to vyštelovat a možná i nějaké ptákoviny jako zadní brzdové desky a ty gumové čudle co drží držák na řídítka (jsou takové hodně zteřelé). Tak uvidíme.
ZX-12R naked
tak kapalina byla full až po zátku. Připadám si jako debil, honím duchy. No ještě že tak a ta teplota se neprojeví někdy později, prý umí ty těsnící kroužky na ventilech rupnout třeba ža za 5.000 Kč, ale to zas není taková darda.
Ta neš´tastná jízda k Chosému kdy to fkat jelo a startovalo na houby
No asi benzín, ne vždy vyjde Shell po 200 km.
Všem díky za tipy a omlouvám se ještě jednou za rozsah.
Ta neš´tastná jízda k Chosému kdy to fkat jelo a startovalo na houby

Všem díky za tipy a omlouvám se ještě jednou za rozsah.
ZX-12R naked
- 666S999
- Ghostrider
- Příspěvky: 6798
- Registrován: ned úno 12, 2006 18:51:09
- Bydliště: prostřední Morava
- Kontaktovat uživatele:
Chlape!
Už by sis zasloužil řešit lepší thready než chladič, je to pech, do chladiče a do ženskejch nevidíš....Ať už máš po starostech! Držím palce!MMKS píše:tak kapalina byla full až po zátku. Připadám si jako debil, honím duchy. No ještě že tak a ta teplota se neprojeví někdy později, prý umí ty těsnící kroužky na ventilech rupnout třeba ža za 5.000 Kč, ale to zas není taková darda.
Ta neš´tastná jízda k Chosému kdy to fkat jelo a startovalo na houbyNo asi benzín, ne vždy vyjde Shell po 200 km.
Všem díky za tipy a omlouvám se ještě jednou za rozsah.

____ZRX 1200R____
_________________
_____CKC#21______
_________________
_____CKC#21______