Regulator tlaku ve vidlicich

a taky vejfuky, brzdy, gumy a jiný drobnosti...
wondry
Příspěvky: 14
Registrován: sob čer 23, 2007 12:55:06

Příspěvek od wondry » úte čer 26, 2007 12:37:23

Dik zkusim a dam vedet jak to dopadlo

Uživatelský avatar
NRG
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3077
Registrován: pon led 30, 2006 11:53:04
Bydliště: Chrudim
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od NRG » úte čer 26, 2007 15:20:15

wondry píše:Je to v dolni casti vidlice, velky asi 50x30x30. Nejlip jsi to asi nazval tim Omezovacem ponoreni predni vidlice pri brzdeni.
Jo tak hydraulický antidive jsem měl na tý Hondě taky, ale stejně to skoro nefungovalo. Ještě se dělaly elektrický protiponořováky, ale taky to údajně bylo na prd, takže na novejch mašinách už nejsou. Jó, zlatý osmdesátý léta, to bylo na motorkách různejch udělátek :) Takže jak píše VW, laborovat s pružinama, olejem a podložkama.
Karosa ZZ-R 1100
:::: CKC#016 ::::

wondry
Příspěvky: 14
Registrován: sob čer 23, 2007 12:55:06

Příspěvek od wondry » úte čer 26, 2007 16:15:02

Tak jsem tam volal. Poradily mi ze to tam mam nechat, ze i kdyz to nechodi, tak by to tam melo byt. mam dat hustejsi olej. A laborovat, pruziny mam pry zatim nechat byt. Tak uvidime, o vikendu se do toho pustim. Pak dam vedet. Diky vsem za rady.

wondry
Příspěvky: 14
Registrován: sob čer 23, 2007 12:55:06

Příspěvek od wondry » pon črc 02, 2007 10:23:34

Ahoj, takze jsem puvodni olej ve vidlicich vypustil, a nalil navoy olej od motulu (15) za 95 Kc. Rozebral jsem ten regulator, hydraulicka cast se zdala v poradku.Ale ta civka, urcite nechodila. Takze jsem mezi civku a ten regulator dal 2 podlozky, aby to bylo porad nastaveny na nejtvrdsi. Je znat vyrazne zlepseni, ale jeste porad to neni ono. Musim to asi rozebrat a komplet vycistit.

Odpovědět