Regulator tlaku ve vidlicich

a taky vejfuky, brzdy, gumy a jiný drobnosti...
wondry
Příspěvky: 14
Registrován: sob čer 23, 2007 12:55:06

Regulator tlaku ve vidlicich

Příspěvek od wondry » sob čer 23, 2007 12:59:55

Ahoj, mam GPZ600R, a na pravé straně vidlice, je regulator tlaku. Zrejme nefunguje, protoze pri brzdeni jdou vidle az na doraz. Motorku mucim jen po letisti.Takze potrebuji aby byla vidle trochu tvrdsi, zadny jiny nastavovani nepotrebuju. Jde mi to, kdyz vypustim olej z vidlic a dam tam hustsi, jestli to bude tvrdsi, nebo jestli musim ten regulator vymontovat a tu diru nejak zaslepit. Dekuju
[/b]

Uživatelský avatar
MMKS
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2517
Registrován: stř bře 21, 2007 18:28:49
Bydliště: okr. Břeclav

Příspěvek od MMKS » sob čer 23, 2007 13:11:23

a co jen olej přilít?
ZX-12R naked

wondry
Příspěvky: 14
Registrován: sob čer 23, 2007 12:55:06

Příspěvek od wondry » sob čer 23, 2007 15:55:48

No ja prave prilejvam, porad se nic nedeje.a najednou to uplne ztvrdne, ze to ma zdvih treba jen 5 cm. pridavam po jednom vicku do kazde vidlice.a taky mi jeste neni trochu jasny, proc je ten regulator jen na jedny vidlici? dik

Uživatelský avatar
misak39
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 5071
Registrován: pát kvě 19, 2006 01:04:55
Bydliště: Králíky

Příspěvek od misak39 » ned čer 24, 2007 23:08:45

co máš za rok? Podle mě by měl bejt na každý straně jeden. Vypadá to, že jeden chybí a druhej je zaslepenej.
babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*

Uživatelský avatar
NRG
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3077
Registrován: pon led 30, 2006 11:53:04
Bydliště: Chrudim
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od NRG » pon čer 25, 2007 08:01:42

Nemusí, některý motorky mají společnej pro obě vidle, jestli si to dobře pamatuju, tak na mé staré Hondě VF 750F to tak bylo. Na jedné vidli byl ventilek pro dofukování vzduchu a na druhé regulátor předpětí.
Karosa ZZ-R 1100
:::: CKC#016 ::::

wondry
Příspěvky: 14
Registrován: sob čer 23, 2007 12:55:06

Příspěvek od wondry » pon čer 25, 2007 08:49:13

Je to r.v.1992, nejaka americka verze pry. Je to jen na jedne strane(napravo). A daji se na tom nastavit tri polohy. Ale vubec to nereguje, vedou k tomu dva kabely.Zadny ventilek na vidlicich neni. Podle me leva funguje jako klasika, a ta prava ma pri prudkym brzdeni pritvrdit. Potrebuju vedet, jestli kdyz to zaslepim. TAk to bude fungovta jako klasika?

Uživatelský avatar
NRG
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3077
Registrován: pon led 30, 2006 11:53:04
Bydliště: Chrudim
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od NRG » pon čer 25, 2007 09:03:15

No to se mi nezdá, že by jedna měla přitvrdit a druhá ne, vidle se vždycky musí chovat obě stejně. Zkusil bych tam dát hustší olej a nějaký podložky pod víčko.
Karosa ZZ-R 1100
:::: CKC#016 ::::

wondry
Příspěvky: 14
Registrován: sob čer 23, 2007 12:55:06

Příspěvek od wondry » pon čer 25, 2007 15:29:03

Je to divny, no. O vikendu to nafotim a dam to sem, at mi verite=). Ja to s tim olejem zkousel, ale podle me v ty pravy prave neni klasickej prepousteci ventil a chodi to nejak pres ten regulator, jenze ten nechodi, tak kdyz tam dam vic oleje, tak to uplne ztvrdne. Asi budu muset sehnat jiny vidle.

Pavel ZRX
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2383
Registrován: pon srp 07, 2006 21:45:17
Bydliště: Kostelec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel ZRX » pon čer 25, 2007 22:28:14

Pokud je regulátor tlaku jen na jedné vidlici, měla by tam být propojovací hadička, spojující obě vidlice. Je blbost, aby byl na každé vidlici jiný útlum. Kamarád má Z 1000 r.v. 04 a má taky regulátor tlaku jen na jedné vidlici. Při koupi této motorky se mě to moc nezdálo a tak jsem to prověřoval v Brně v Asku. Řekli mě že to tak má být.
ZRX 1200 R

wondry
Příspěvky: 14
Registrován: sob čer 23, 2007 12:55:06

Příspěvek od wondry » úte čer 26, 2007 06:55:44

No logiku to ma.Melo by to byt propojeny.Ale neni tam nic.Je to proste jen na jedne vidlici.

Uživatelský avatar
volkswagen
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 7949
Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od volkswagen » úte čer 26, 2007 08:01:17

Mmch mohu se zeptat co myslíte regulátorem tlaku? Předpětí pružiny, tlumení nebo odskok? Nebo mluvíte o tom zařízení proti ponořování přední vidle anebo dokonce o té pneumatické vidli co taky Kawa dělala?

Jinak Zko má nastavitelné předpětí na obou a útlum jenom na pravé vidli, je to tak a nevadí to .-)
Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye

wondry
Příspěvky: 14
Registrován: sob čer 23, 2007 12:55:06

Příspěvek od wondry » úte čer 26, 2007 08:56:05

Je to v dolni casti vidlice, velky asi 50x30x30. Nejlip jsi to asi nazval tim Omezovacem ponoreni predni vidlice pri brzdeni.

Uživatelský avatar
volkswagen
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 7949
Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od volkswagen » úte čer 26, 2007 09:08:55

Jo to bude ono, rychlej útlum :-) Tak IMHO ať to zaslepíš nebo nezalepší tak to nebude dělat nic. Máš-li měkké vidle a nemůžeš se doštelovat tak nové pružiny, podložky, planžety, hustší olej :-)
Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye

wondry
Příspěvky: 14
Registrován: sob čer 23, 2007 12:55:06

Příspěvek od wondry » úte čer 26, 2007 11:45:23

Takze to tam muzu nechat a laborovat jen s olejem? Jde mi o to aby to nedelalo nejakej bordel. Aby se to chovalo porad stejne.

Uživatelský avatar
volkswagen
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 7949
Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od volkswagen » úte čer 26, 2007 12:06:04

www.halbich.cz To jsou lidi kteří se v podvozkách opravdu vyznají, zkus tam zavolat
Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye

Odpovědět