Postup jak vymenit olej na Z1000
- MadMilan
- Easy rider
- Příspěvky: 148
- Registrován: ned led 14, 2007 12:57:42
- Bydliště: Letovice- Made in Morava
- Kontaktovat uživatele:
Postup jak vymenit olej na Z1000
Prosim o presny postup jak vymenit olej v mem milacku Z1000. Nerad bych neco zkurvil.....
Z1000 - orange
- volkswagen
- Site Admin
- Příspěvky: 7944
- Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Nejprve motor trochu zahřeješ, stačí nastartovat a nechat běžet, lepší je trošku se projet, stačí pár km
Krok 1: postavit starý pekáč (aspoň 3 litry) pod vypouštěcí šroub
Krok 2: povolit vypouštěcí šroub oleje dole na vaně proti směru hodinových ručiček
Krok 3: uhnout rukou aby ti jí olej nespálil
Krok 4: vyšroubovat i napouštěcí šroub proti směru hodinových ručiček
Krok 5: vyšroubovat olejový filtr proti směru hodinových ručiček
Krok 6: počkat až to všecko vyteče
Krok 7: utřít závit u filtru hadrem
Krok 8: vybalit nový filtr z obalu
Krok 9: našroubovat nový filtr rukou po směru hodinových ručiček (možno napřed těsnění trošku navlhčit olejem
Krok 10: utáhnout filtr po směru hodinových ručiček JENOM RUKOU
Krok 11: zašroubovat vypouštěcí šroub do vany po směru hodinových ručiček (předtím vopucovat od špon aby jsi si náhodou nestrhl závit, opět dotáhnout s citem
Krok 12: nalít olej (tuším 3,4 litru když měníš i filtr)
Krok 13: zašroubovat napouštěcí šroub po směru hodinových ručiček
Krok 14: zkusit to nastartovat estli ono to někde neteče
Krok 15: kousek se projet
Krok 16: zase zkontrolovat jestli to někde neteče.
Krok 17: vyhodit prázdné obaly od oleje a obal od filtru
Krok 18: šrum šrumy šrumajdá, botanikům záhon promastím, šrum šrumy šrumajdá, černozem vlahá vznikne tím...
Když ti nepůjde povolit filtr osvědčilo se prorazit ho naskrz šroubovákem a pak už to vypadá jako svíčák a pak ho povolíš jedna dvě.
Za množství oleje neručím, zkontroluj si to v manuálu a taky si to hlídej v olejoznaku - DŮLEŽITÉ při kontrole hladiny to musí stát rovně, tedy nikolivěk na stojánku a pokud možno ani na zadním stojanu, prostě si to trochu naval na sebe a uvidíš tu hladinu přesně.
Krok 1: postavit starý pekáč (aspoň 3 litry) pod vypouštěcí šroub
Krok 2: povolit vypouštěcí šroub oleje dole na vaně proti směru hodinových ručiček
Krok 3: uhnout rukou aby ti jí olej nespálil
Krok 4: vyšroubovat i napouštěcí šroub proti směru hodinových ručiček
Krok 5: vyšroubovat olejový filtr proti směru hodinových ručiček
Krok 6: počkat až to všecko vyteče
Krok 7: utřít závit u filtru hadrem
Krok 8: vybalit nový filtr z obalu
Krok 9: našroubovat nový filtr rukou po směru hodinových ručiček (možno napřed těsnění trošku navlhčit olejem
Krok 10: utáhnout filtr po směru hodinových ručiček JENOM RUKOU
Krok 11: zašroubovat vypouštěcí šroub do vany po směru hodinových ručiček (předtím vopucovat od špon aby jsi si náhodou nestrhl závit, opět dotáhnout s citem
Krok 12: nalít olej (tuším 3,4 litru když měníš i filtr)
Krok 13: zašroubovat napouštěcí šroub po směru hodinových ručiček
Krok 14: zkusit to nastartovat estli ono to někde neteče
Krok 15: kousek se projet
Krok 16: zase zkontrolovat jestli to někde neteče.
Krok 17: vyhodit prázdné obaly od oleje a obal od filtru
Krok 18: šrum šrumy šrumajdá, botanikům záhon promastím, šrum šrumy šrumajdá, černozem vlahá vznikne tím...
Když ti nepůjde povolit filtr osvědčilo se prorazit ho naskrz šroubovákem a pak už to vypadá jako svíčák a pak ho povolíš jedna dvě.
Za množství oleje neručím, zkontroluj si to v manuálu a taky si to hlídej v olejoznaku - DŮLEŽITÉ při kontrole hladiny to musí stát rovně, tedy nikolivěk na stojánku a pokud možno ani na zadním stojanu, prostě si to trochu naval na sebe a uvidíš tu hladinu přesně.
Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye
- MadMilan
- Easy rider
- Příspěvky: 148
- Registrován: ned led 14, 2007 12:57:42
- Bydliště: Letovice- Made in Morava
- Kontaktovat uživatele:
volkswagen píše:Nejprve motor trochu zahřeješ, stačí nastartovat a nechat běžet, lepší je trošku se projet, stačí pár km
Krok 1: postavit starý pekáč (aspoň 3 litry) pod vypouštěcí šroub
Krok 2: povolit vypouštěcí šroub oleje dole na vaně proti směru hodinových ručiček
Krok 3: uhnout rukou aby ti jí olej nespálil
Krok 4: vyšroubovat i napouštěcí šroub proti směru hodinových ručiček
Krok 5: vyšroubovat olejový filtr proti směru hodinových ručiček
Krok 6: počkat až to všecko vyteče
Krok 7: utřít závit u filtru hadrem
Krok 8: vybalit nový filtr z obalu
Krok 9: našroubovat nový filtr rukou po směru hodinových ručiček (možno napřed těsnění trošku navlhčit olejem
Krok 10: utáhnout filtr po směru hodinových ručiček JENOM RUKOU
Krok 11: zašroubovat vypouštěcí šroub do vany po směru hodinových ručiček (předtím vopucovat od špon aby jsi si náhodou nestrhl závit, opět dotáhnout s citem
Krok 12: nalít olej (tuším 3,4 litru když měníš i filtr)
Krok 13: zašroubovat napouštěcí šroub po směru hodinových ručiček
Krok 14: zkusit to nastartovat estli ono to někde neteče
Krok 15: kousek se projet
Krok 16: zase zkontrolovat jestli to někde neteče.
Krok 17: vyhodit prázdné obaly od oleje a obal od filtru
Krok 18: šrum šrumy šrumajdá, botanikům záhon promastím, šrum šrumy šrumajdá, černozem vlahá vznikne tím...
Když ti nepůjde povolit filtr osvědčilo se prorazit ho naskrz šroubovákem a pak už to vypadá jako svíčák a pak ho povolíš jedna dvě.
Za množství oleje neručím, zkontroluj si to v manuálu a taky si to hlídej v olejoznaku - DŮLEŽITÉ při kontrole hladiny to musí stát rovně, tedy nikolivěk na stojánku a pokud možno ani na zadním stojanu, prostě si to trochu naval na sebe a uvidíš tu hladinu přesně.
Diky za vycerpavajici navod
Kdyz uu budu u toho meneni jak mam vymenit vzduch. filtr? Jde mi o to dostat se pod nadrz. Diky
Z1000 - orange
- volkswagen
- Site Admin
- Příspěvky: 7944
- Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Vzduchový filtr:
1. Sundáš sedačku spolujezdce
2. Sundáš sedačku řidiče
3. vyšroubuješ ty dva šrouby (boční) u držáku nádrže
4. nadzdvihneš nádrž
5. vypojíš postupně napájení pumpy, konektor od měřiče paliva a přívod beznínu (na té hadičce zmáčkneš na boku takové dva světlejší segmenty a ona jde pak stáhnout
6. sundáš nádrž
7. povolíš cabelbindery co drží hlavní kabelový svazek
8. chvilku se vztekáš protože s tím svazkem se stejně nedá skoro hnout
9. odšroubuješ dva křížové šrouby na krytu filtru
10. vztekáš se protože se nedá pořádně vyndat
11. konečně ho vyndáš
12. vyndáš v klidu filtr
13. vezmeš filtr K&N a vložíš ho tam (eventuálně vyklepeš a vyfoukáš ten starý papírový)
14. nasoukáš zpět filtr
15. nasoukáš zpět kryt(při tom se zase budeš vztekat) a přišroubuješ ho
16. nasadíš zpět bindery na kabelový svazek
17. nasadíš zpět nádrž (při tom se budeš vztekat protože při jejím sundavání jsi vytáhl i hadičku přepadu a teď budeš laborovat kudy vede dolů )
18. napojíš zpět konektory a přívod benzínu - ten přívod benzínu až na doraz a ať cvakne, když ho tam dáš nepořádně vibrace ho během kilometru vytřesou a když ti motorka chcípne při předjíždění tak to není nic moc
19. ještě jednou zkontrolueš jestli máš nasazené všechny silentbloky a nádrž sedí a není kolem ní skříplý žádný kabel/hadička
20. přišroubuješ ty dva šroubky u nádrže
21. přišroubuješ zpět sedlo řidiče
22. nacvakneš sedlo spolujezdce
máš hotovo
1. Sundáš sedačku spolujezdce
2. Sundáš sedačku řidiče
3. vyšroubuješ ty dva šrouby (boční) u držáku nádrže
4. nadzdvihneš nádrž
5. vypojíš postupně napájení pumpy, konektor od měřiče paliva a přívod beznínu (na té hadičce zmáčkneš na boku takové dva světlejší segmenty a ona jde pak stáhnout
6. sundáš nádrž
7. povolíš cabelbindery co drží hlavní kabelový svazek
8. chvilku se vztekáš protože s tím svazkem se stejně nedá skoro hnout
9. odšroubuješ dva křížové šrouby na krytu filtru
10. vztekáš se protože se nedá pořádně vyndat
11. konečně ho vyndáš
12. vyndáš v klidu filtr
13. vezmeš filtr K&N a vložíš ho tam (eventuálně vyklepeš a vyfoukáš ten starý papírový)
14. nasoukáš zpět filtr
15. nasoukáš zpět kryt(při tom se zase budeš vztekat) a přišroubuješ ho
16. nasadíš zpět bindery na kabelový svazek
17. nasadíš zpět nádrž (při tom se budeš vztekat protože při jejím sundavání jsi vytáhl i hadičku přepadu a teď budeš laborovat kudy vede dolů )
18. napojíš zpět konektory a přívod benzínu - ten přívod benzínu až na doraz a ať cvakne, když ho tam dáš nepořádně vibrace ho během kilometru vytřesou a když ti motorka chcípne při předjíždění tak to není nic moc
19. ještě jednou zkontrolueš jestli máš nasazené všechny silentbloky a nádrž sedí a není kolem ní skříplý žádný kabel/hadička
20. přišroubuješ ty dva šroubky u nádrže
21. přišroubuješ zpět sedlo řidiče
22. nacvakneš sedlo spolujezdce
máš hotovo
Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye
- MadMilan
- Easy rider
- Příspěvky: 148
- Registrován: ned led 14, 2007 12:57:42
- Bydliště: Letovice- Made in Morava
- Kontaktovat uživatele:
Zitra jdu na to Tak ti potom napisu jak jsem dopadl.......Dikyvolkswagen píše:Vzduchový filtr:
1. Sundáš sedačku spolujezdce
2. Sundáš sedačku řidiče
3. vyšroubuješ ty dva šrouby (boční) u držáku nádrže
4. nadzdvihneš nádrž
5. vypojíš postupně napájení pumpy, konektor od měřiče paliva a přívod beznínu (na té hadičce zmáčkneš na boku takové dva světlejší segmenty a ona jde pak stáhnout
6. sundáš nádrž
7. povolíš cabelbindery co drží hlavní kabelový svazek
8. chvilku se vztekáš protože s tím svazkem se stejně nedá skoro hnout
9. odšroubuješ dva křížové šrouby na krytu filtru
10. vztekáš se protože se nedá pořádně vyndat
11. konečně ho vyndáš
12. vyndáš v klidu filtr
13. vezmeš filtr K&N a vložíš ho tam (eventuálně vyklepeš a vyfoukáš ten starý papírový)
14. nasoukáš zpět filtr
15. nasoukáš zpět kryt(při tom se zase budeš vztekat) a přišroubuješ ho
16. nasadíš zpět bindery na kabelový svazek
17. nasadíš zpět nádrž (při tom se budeš vztekat protože při jejím sundavání jsi vytáhl i hadičku přepadu a teď budeš laborovat kudy vede dolů )
18. napojíš zpět konektory a přívod benzínu - ten přívod benzínu až na doraz a ať cvakne, když ho tam dáš nepořádně vibrace ho během kilometru vytřesou a když ti motorka chcípne při předjíždění tak to není nic moc
19. ještě jednou zkontrolueš jestli máš nasazené všechny silentbloky a nádrž sedí a není kolem ní skříplý žádný kabel/hadička
20. přišroubuješ ty dva šroubky u nádrže
21. přišroubuješ zpět sedlo řidiče
22. nacvakneš sedlo spolujezdce
máš hotovo
Z1000 - orange
- volkswagen
- Site Admin
- Příspěvky: 7944
- Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- volkswagen
- Site Admin
- Příspěvky: 7944
- Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele: