Jak poznám že nepřeskočil rozvoďák?

Odpovědět
luda_tomisek
Příspěvky: 10
Registrován: sob čer 23, 2007 23:22:26
Bydliště: Řásná
Kontaktovat uživatele:

Jak poznám že nepřeskočil rozvoďák?

Příspěvek od luda_tomisek » sob čer 23, 2007 23:33:25

Koupil jsem GPZ 500S rv 94 z itálie, chybí na ní napínák rozvoďáku. Potřebuji vědět jak zjistím jestli není přeskočený rozvoďák? Tedy jestli je správné časování. Kdo ví co s tím kdo dělal a tak je možné i to že s motorem někdo točil bez napínáku.

Dík za užitečné odpovědi. :D

Uživatelský avatar
Anti
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 503
Registrován: úte kvě 23, 2006 15:14:07
Bydliště: Znojemsko

Re: Jak poznám že nepřeskočil rozvoďák?

Příspěvek od Anti » ned čer 24, 2007 08:37:26

Viděl bych to tak,že jediný opravdovým řešením je nastavit motor do horní uvratě a shlednout značky,tzn. počínat si tak,jako bys ten rozvodák dával znovu.Takze ti tahle odpoved je na ho... :lol:
Jeden stačí....na všechno....

Uživatelský avatar
Dak
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3438
Registrován: sob led 28, 2006 13:44:45
Bydliště: Zlechov ( Je to kousek od Uh. Hradiště)
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak poznám že nepřeskočil rozvoďák?

Příspěvek od Dak » ned čer 24, 2007 08:59:49

Anti píše:Viděl bych to tak,že jediný opravdovým řešením je nastavit motor do horní uvratě a shlednout značky,tzn. počínat si tak,jako bys ten rozvodák dával znovu.Takze ti tahle odpoved je na ho... :lol:
Jj. Na kolech rozvoďáku jsou značky a ty musí být v horní úvrati naproti sobě pokud ne tak je průser. Když se potká píst s ventilem. . . . . . . Hyrošima hadr. Pokud jsi nic podobného nedělal tak to dej do servisu. Radši obětuj prachy teď než desetkrát tolik pozdějc.
Dak
CKC -015-

luda_tomisek
Příspěvky: 10
Registrován: sob čer 23, 2007 23:22:26
Bydliště: Řásná
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od luda_tomisek » ned čer 24, 2007 22:16:18

Tak do servisu to dávat nebudu, doma jsem si schopnej udělat sám. Mám manuál na ER5, což je stejnej motor akorát je ten manuál v angličtině a moc nerozumím tomu co tam píšou. vim že kliku mám natočit na "C" ale s těma značkama na vačkových hřídelých si nejsem vůbec jist. Na obrázku jsou značky EX a IN našikmo proti sobě a tečky nahoře, ale v textu je napsáno že značky EX a IN mají být v rovině. Pochopil jsem že mězi tečkami musí být 24 článků řetězu. Víte někdo jak to má být?

Pavel ZRX
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2383
Registrován: pon srp 07, 2006 21:45:17
Bydliště: Kostelec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel ZRX » ned čer 24, 2007 22:44:44

Pro kontrolu zkus nastavit tzv. střih ventilů, to je okamžik kdy se zavírá výfuk a otvírá sací ventil. V tomto okamžiku by měl píst daného válce být v horní úvrati.
ZRX 1200 R

Uživatelský avatar
Anti
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 503
Registrován: úte kvě 23, 2006 15:14:07
Bydliště: Znojemsko

Příspěvek od Anti » pon čer 25, 2007 18:49:50

Je to dvouvačka?Na klr jsou šipky na kolech.Obě musí směrovat ve směru jízdy a být zhruba vodorovné s rovinou hlavy.Mezi nimi je 37článků.Ale na tvým stroji nevim.Chtělo by to obrázek.
První rada.Protoč kliku opatrně rukou,když se nic nepotká,je to dobrý.Nastav to na uvrať,a podívej se,jestli to nesedí...
Jeden stačí....na všechno....

Uživatelský avatar
mojky
Babyrider
Babyrider
Příspěvky: 79
Registrován: úte kvě 15, 2007 19:25:49
Bydliště: Mosty u Jablunkova

Jak poznám že nepřeskočil rozvoďák?

Příspěvek od mojky » pát srp 24, 2007 23:47:10

U GPZ 500s si dej pozor ,protože při přeskočení rozvodu myslím o 2 zuby se mi potkávál píst s vantily a nešli protočit klikou ani rurčně.Na řetězových kolech vaček jsou značky EX/IN,které musí být v rovině.Manuál na GPZ mám. :shock:
mojky ZX6R-98

Odpovědět