Zephyr 550 - čím to je, čím to je? :) nějak to málo jede...

Horny

Zephyr 550 - čím to je, čím to je? :) nějak to málo jede...

Příspěvek od Horny » pon kvě 28, 2007 14:00:51

Mám zephyra letos 4. sezonu a počiťuju, že to nějak ztratilo výkon ve vyšších otáčkách.

Před sezonou jsem nechal měnit rozvoďák, svíčky a seřídit podtlaky a je cejtit, že to nějak míň jezdí, do kopců dost ztrácí rychlost, na rovině šla dřív s klidem roztáhnout na 180-190, z kopce i 205 a dneska stěží 170 na rovině z kopce něco málo přes 180.

poraďte co zkusit, aby se to zlepšilo?

Uživatelský avatar
Tomekk
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 476
Registrován: pát led 27, 2006 16:17:25
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomekk » stř kvě 30, 2007 12:10:23

Koupit novou motorku horny:))
Kawasaki Z 750 Black Naked Bastard - prodano

Za par mesicu bude ZZR 1400(2011-2013)

Horny

Příspěvek od Horny » stř kvě 30, 2007 12:23:31

No počkej ty bastarde , takhle do mě rejpat :shock: :D
Nejsou money, ne každej má prašule na Zeda :wink: Ale možná, že kdybych to po fesťáku prodal, tak nějakou starší zx9r bych vzal :twisted:

Už jsem mluvil se servisákem, tak si s tim pohraje a poladí to.

Uživatelský avatar
misak39
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 5071
Registrován: pát kvě 19, 2006 01:04:55
Bydliště: Králíky

Re: Zephyr 550 - čím to je, čím to je? :) nějak to málo jede

Příspěvek od misak39 » stř kvě 30, 2007 21:41:17

Horny píše:Mám zephyra letos 4. sezonu a počiťuju, že to nějak ztratilo výkon ve vyšších otáčkách.

Před sezonou jsem nechal měnit rozvoďák, svíčky a seřídit podtlaky a je cejtit, že to nějak míň jezdí, do kopců dost ztrácí rychlost, na rovině šla dřív s klidem roztáhnout na 180-190, z kopce i 205 a dneska stěží 170 na rovině z kopce něco málo přes 180.

poraďte co zkusit, aby se to zlepšilo?
špatně nastavený rozvody při výměně řetězu... mechanikovi dej přes hubu a motorku jinam na předělání...
babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*

PajaZR
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 232
Registrován: ned dub 02, 2006 21:32:34
Bydliště: Brno

Příspěvek od PajaZR » stř kvě 30, 2007 23:16:16

Taky bych řekl že to budou rozvody,špatně nastavený.Horny však víš...

Horny

rozvody

Příspěvek od Horny » pon čer 04, 2007 11:22:58

podle čeho se nastavuje rozvoďák? Jestli mi to můžete nějak jednoduše vysvětlit. Nechápu totiž jak se může stát,aby to nastavil špatně.
Ještě dotaz, je možný, že by kvuli špatně nastavenýmu rozvoďáku cvakaly víc ventily?

Uživatelský avatar
MMKS
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2517
Registrován: stř bře 21, 2007 18:28:49
Bydliště: okr. Břeclav

Příspěvek od MMKS » pon čer 04, 2007 16:47:46

to bych typl jako jeden z prvních ukazatelů.
ZX-12R naked

Uživatelský avatar
666S999
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 6798
Registrován: ned úno 12, 2006 18:51:09
Bydliště: prostřední Morava
Kontaktovat uživatele:

JAKO TEORETIK...

Příspěvek od 666S999 » pon čer 04, 2007 22:54:22

rozvoďák se nastavuje, když stříhaj ventily...tzn v úvrati, když sací zavíraj a pak se otvíraj výfukové. na rozvoďáku by běla být značka...na nastavení...dle manuálu... :wink: vyndáš svíčku a zkontroluješ kde je píst (jak vysoko) poznáč jestli není posunutý řetěz... pak je všechno jasný... musíš sundat hlavu.... :wink:

Jóóó a na ozubeném kole na vačkách je 100% značka na nastavení!!!
____ZRX 1200R____
_________________
_____CKC#21______

Uživatelský avatar
misak39
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 5071
Registrován: pát kvě 19, 2006 01:04:55
Bydliště: Králíky

Příspěvek od misak39 » úte čer 05, 2007 01:45:20

Jasnýýýý, na všech kolech jsou značky, takže není co řešit. Jen se musí řetěz nasadit tak, aby byl NAPNUTEJ mezi kolama, jinak se to posune a nastavení je JINAK!!! Jeden zub stačí na to, aby to ještě ventily nerozbilo, ale aby to nejelo!!! U auta mi jeden kokot spetl značky s flekem na kole, a já pak s dvoulitrovým fordem nepředjel Avii, a sežralo to asi tak 25 l/100km...
babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*

Horny

8-?

Příspěvek od Horny » úte čer 05, 2007 13:54:31

no tak to čumim...nechci mu nějak křivdit, myslel jsem si, že je docela dobrej.
Ale ty průvodní jevy by možná odpovídaly: Nechal jsem vyměnit rozvodovou sadu, začalo to víc žrát a trošku hůř jet ve vysokejch otáčkách. Tak mi ještě seřídil podtlaky, prej dva byly rozhozený, spotřeba se trochu zklidnila, ale co se týče výkonu ve vršku, tak nepociťuju nějakej rozdíl. A to cvakání ventilů se mi zdá taky trošku hlučnější než dřív...

Nemáte na zephyra někdo manuál nebo to zvládne nastavit každej mechanik i bez manuálu, je možný, že se třeba jenom přehlídl, co já vim.

Uživatelský avatar
Tomekk
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 476
Registrován: pát led 27, 2006 16:17:25
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomekk » úte čer 05, 2007 14:05:35

Horny kdo ti to dělal někdo z varů?
Kawasaki Z 750 Black Naked Bastard - prodano

Za par mesicu bude ZZR 1400(2011-2013)

Uživatelský avatar
Dargas
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 832
Registrován: čtv črc 27, 2006 18:00:24
Bydliště: okr. Jihlava

Příspěvek od Dargas » úte čer 05, 2007 14:44:21

Zdar,
zrovna jsem dostahnul manual. Ale podle tech znacek co JSOU na retezovzch kolech to musi nastavit kazdej, kdo tomu malinko rozumi, asi ¨to fakt bude tim, ze ten retez musi bejt mezi koleckama napnutej.
PS muzu ti poslat obrazek, jestli chces....
CKC # 594

Horny

Příspěvek od Horny » úte čer 05, 2007 23:27:03

kdybys byl tak hodnej a poslal mi to na mail, byl bych ti vděčnej. Taky se mi to nezdá, ten kluk nedělá první mašinu, dělá auta a do toho jako hobby plno mašin a zkušenosti má, tak nevim.
Nejhorší je, že tohle už neni momentálně problém číslo jedna, kterej mě trápí, nějak se mi asi vys..la elektrika nebo zapalování, protože to začíná kuckat a při otevřenym plynu to škube (jakoby to chvílema pálilo a pak zase ne) a nechce to jet skoro vůbec a po chvíli co to dělá tohle, tak to pak přestane táhnout uplně a když zastavuju a vyřadim, tak to zdechne. Asi po pěti minutách odstátí to pak zase normálně chytí a třeba dva kilometry jede v pohodě a potom to začne znova....takže už jsem fakt zoufalej.

Uživatelský avatar
Dargas
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 832
Registrován: čtv črc 27, 2006 18:00:24
Bydliště: okr. Jihlava

Příspěvek od Dargas » pát zář 07, 2007 08:35:21

Tak jak to vsechno nakonec dopadlo?
CKC # 594

Uživatelský avatar
DoktorZRX
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 6969
Registrován: čtv úno 23, 2006 15:08:06
Bydliště: Žďár nad Sázavou

Příspěvek od DoktorZRX » pát zář 07, 2007 20:25:00

Horny píše:kdybys byl tak hodnej a poslal mi to na mail, byl bych ti vděčnej. Taky se mi to nezdá, ten kluk nedělá první mašinu, dělá auta a do toho jako hobby plno mašin a zkušenosti má, tak nevim.
Nejhorší je, že tohle už neni momentálně problém číslo jedna, kterej mě trápí, nějak se mi asi vys..la elektrika nebo zapalování, protože to začíná kuckat a při otevřenym plynu to škube (jakoby to chvílema pálilo a pak zase ne) a nechce to jet skoro vůbec a po chvíli co to dělá tohle, tak to pak přestane táhnout uplně a když zastavuju a vyřadim, tak to zdechne. Asi po pěti minutách odstátí to pak zase normálně chytí a třeba dva kilometry jede v pohodě a potom to začne znova....takže už jsem fakt zoufalej.
Určitě bych to zavezl do servisu, ale dobíjením to asi nebude, pokuď ti před tím zdechnutím nepřestávaj třeba světla. Zapalování asi taky ne, to by nešlo pořád. Podle mě to bude v karbecech.
Buell xb12r
CKC#160

Odpovědět