Zephyr 550 - čím to je, čím to je? :) nějak to málo jede...
Zephyr 550 - čím to je, čím to je? :) nějak to málo jede...
Mám zephyra letos 4. sezonu a počiťuju, že to nějak ztratilo výkon ve vyšších otáčkách.
Před sezonou jsem nechal měnit rozvoďák, svíčky a seřídit podtlaky a je cejtit, že to nějak míň jezdí, do kopců dost ztrácí rychlost, na rovině šla dřív s klidem roztáhnout na 180-190, z kopce i 205 a dneska stěží 170 na rovině z kopce něco málo přes 180.
poraďte co zkusit, aby se to zlepšilo?
Před sezonou jsem nechal měnit rozvoďák, svíčky a seřídit podtlaky a je cejtit, že to nějak míň jezdí, do kopců dost ztrácí rychlost, na rovině šla dřív s klidem roztáhnout na 180-190, z kopce i 205 a dneska stěží 170 na rovině z kopce něco málo přes 180.
poraďte co zkusit, aby se to zlepšilo?
Re: Zephyr 550 - čím to je, čím to je? :) nějak to málo jede
špatně nastavený rozvody při výměně řetězu... mechanikovi dej přes hubu a motorku jinam na předělání...Horny píše:Mám zephyra letos 4. sezonu a počiťuju, že to nějak ztratilo výkon ve vyšších otáčkách.
Před sezonou jsem nechal měnit rozvoďák, svíčky a seřídit podtlaky a je cejtit, že to nějak míň jezdí, do kopců dost ztrácí rychlost, na rovině šla dřív s klidem roztáhnout na 180-190, z kopce i 205 a dneska stěží 170 na rovině z kopce něco málo přes 180.
poraďte co zkusit, aby se to zlepšilo?
babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*
*CKC 102*
- 666S999
- Ghostrider
- Příspěvky: 6798
- Registrován: ned úno 12, 2006 18:51:09
- Bydliště: prostřední Morava
- Kontaktovat uživatele:
JAKO TEORETIK...
rozvoďák se nastavuje, když stříhaj ventily...tzn v úvrati, když sací zavíraj a pak se otvíraj výfukové. na rozvoďáku by běla být značka...na nastavení...dle manuálu...
vyndáš svíčku a zkontroluješ kde je píst (jak vysoko) poznáč jestli není posunutý řetěz... pak je všechno jasný... musíš sundat hlavu.... 
Jóóó a na ozubeném kole na vačkách je 100% značka na nastavení!!!


Jóóó a na ozubeném kole na vačkách je 100% značka na nastavení!!!
____ZRX 1200R____
_________________
_____CKC#21______
_________________
_____CKC#21______
Jasnýýýý, na všech kolech jsou značky, takže není co řešit. Jen se musí řetěz nasadit tak, aby byl NAPNUTEJ mezi kolama, jinak se to posune a nastavení je JINAK!!! Jeden zub stačí na to, aby to ještě ventily nerozbilo, ale aby to nejelo!!! U auta mi jeden kokot spetl značky s flekem na kole, a já pak s dvoulitrovým fordem nepředjel Avii, a sežralo to asi tak 25 l/100km...
babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*
*CKC 102*
8-?
no tak to čumim...nechci mu nějak křivdit, myslel jsem si, že je docela dobrej.
Ale ty průvodní jevy by možná odpovídaly: Nechal jsem vyměnit rozvodovou sadu, začalo to víc žrát a trošku hůř jet ve vysokejch otáčkách. Tak mi ještě seřídil podtlaky, prej dva byly rozhozený, spotřeba se trochu zklidnila, ale co se týče výkonu ve vršku, tak nepociťuju nějakej rozdíl. A to cvakání ventilů se mi zdá taky trošku hlučnější než dřív...
Nemáte na zephyra někdo manuál nebo to zvládne nastavit každej mechanik i bez manuálu, je možný, že se třeba jenom přehlídl, co já vim.
Ale ty průvodní jevy by možná odpovídaly: Nechal jsem vyměnit rozvodovou sadu, začalo to víc žrát a trošku hůř jet ve vysokejch otáčkách. Tak mi ještě seřídil podtlaky, prej dva byly rozhozený, spotřeba se trochu zklidnila, ale co se týče výkonu ve vršku, tak nepociťuju nějakej rozdíl. A to cvakání ventilů se mi zdá taky trošku hlučnější než dřív...
Nemáte na zephyra někdo manuál nebo to zvládne nastavit každej mechanik i bez manuálu, je možný, že se třeba jenom přehlídl, co já vim.
kdybys byl tak hodnej a poslal mi to na mail, byl bych ti vděčnej. Taky se mi to nezdá, ten kluk nedělá první mašinu, dělá auta a do toho jako hobby plno mašin a zkušenosti má, tak nevim.
Nejhorší je, že tohle už neni momentálně problém číslo jedna, kterej mě trápí, nějak se mi asi vys..la elektrika nebo zapalování, protože to začíná kuckat a při otevřenym plynu to škube (jakoby to chvílema pálilo a pak zase ne) a nechce to jet skoro vůbec a po chvíli co to dělá tohle, tak to pak přestane táhnout uplně a když zastavuju a vyřadim, tak to zdechne. Asi po pěti minutách odstátí to pak zase normálně chytí a třeba dva kilometry jede v pohodě a potom to začne znova....takže už jsem fakt zoufalej.
Nejhorší je, že tohle už neni momentálně problém číslo jedna, kterej mě trápí, nějak se mi asi vys..la elektrika nebo zapalování, protože to začíná kuckat a při otevřenym plynu to škube (jakoby to chvílema pálilo a pak zase ne) a nechce to jet skoro vůbec a po chvíli co to dělá tohle, tak to pak přestane táhnout uplně a když zastavuju a vyřadim, tak to zdechne. Asi po pěti minutách odstátí to pak zase normálně chytí a třeba dva kilometry jede v pohodě a potom to začne znova....takže už jsem fakt zoufalej.
- DoktorZRX
- Ghostrider
- Příspěvky: 6969
- Registrován: čtv úno 23, 2006 15:08:06
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
Určitě bych to zavezl do servisu, ale dobíjením to asi nebude, pokuď ti před tím zdechnutím nepřestávaj třeba světla. Zapalování asi taky ne, to by nešlo pořád. Podle mě to bude v karbecech.Horny píše:kdybys byl tak hodnej a poslal mi to na mail, byl bych ti vděčnej. Taky se mi to nezdá, ten kluk nedělá první mašinu, dělá auta a do toho jako hobby plno mašin a zkušenosti má, tak nevim.
Nejhorší je, že tohle už neni momentálně problém číslo jedna, kterej mě trápí, nějak se mi asi vys..la elektrika nebo zapalování, protože to začíná kuckat a při otevřenym plynu to škube (jakoby to chvílema pálilo a pak zase ne) a nechce to jet skoro vůbec a po chvíli co to dělá tohle, tak to pak přestane táhnout uplně a když zastavuju a vyřadim, tak to zdechne. Asi po pěti minutách odstátí to pak zase normálně chytí a třeba dva kilometry jede v pohodě a potom to začne znova....takže už jsem fakt zoufalej.
Buell xb12r
CKC#160
CKC#160