Jake gumy?

a taky vejfuky, brzdy, gumy a jiný drobnosti...
Odpovědět
Uživatelský avatar
čoud
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 4340
Registrován: stř led 25, 2006 12:30:49
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od čoud » stř dub 18, 2007 13:20:58

Ninja 1000SX AKA Saxana
ex: ZX-10R 2016, KLX230 2020, ZX-6R 2005, Z900 2019

Uživatelský avatar
marek
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2047
Registrován: úte čer 27, 2006 14:38:27
Bydliště: Brno

Příspěvek od marek » stř dub 18, 2007 13:33:30

Já sice nevím kde sehnat levně tuto sadu, ale podívej se do srovnávacího testu:


Obrázek

a kup si Conti race atack které jsou hodnoceny stejným počtem bodů jako Pirelky, ale dáš za ně se slevou pro CKC nějakých 6700 včetně DPH. :wink:
ZRX1200(05) evo S->N->R
ZX6R(07) for circuit only
ZX6R(03) fufík bullet
KZ750(76) cafe
CKC#367

Uživatelský avatar
pavelik_cz
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 552
Registrován: pon srp 21, 2006 09:58:24
Bydliště: České Velenice (řiť světa)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pavelik_cz » stř dub 18, 2007 13:43:10

Máš máro pravdu, ale to sou supercorsa pro, ne dragon supercorsa pro, to sou novinky pro tento rok. :) Ty mezelery vyjdou na megamoto taky suprově.
*****************
Nindžááá ZX10R,04

Uživatelský avatar
GEORG
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3823
Registrován: pon kvě 29, 2006 21:24:42
Bydliště: Brno

Příspěvek od GEORG » stř dub 18, 2007 15:46:40

ty brďo, super Čoude, toto je zatím nejlepší cena !
Maro, je to asi dost v hlavě, potřebuju jezdit na něčem, čemu 100% věřím, takže tak. Zkusím se na ty Continy kouknout jak vypadají ve skutečnosti.

G.
ZX10R KRT 2016

CKC#317

Uživatelský avatar
marek
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2047
Registrován: úte čer 27, 2006 14:38:27
Bydliště: Brno

Příspěvek od marek » čtv dub 19, 2007 07:40:31

Jasně, gumy jsou o pocitech. Vědní obor se jmenuje dojmologie. :D Nechápu proč někdo nevymyslí seriózní způsob testování pneumatik na trenažéru pomocí budíků bez vlivu lidského faktoru a každý rok by se to mělo objevit v mot. časopisech. Relativně nejpřesnější jsou testy kdy jezdci neví na jakých gumách zrovna jedou, ale i tak je to o dojmech. A těch testů se moc neobjevuje. Proto sem ho sem pohodil, výsledky jsou celkem zajímavé.
ZRX1200(05) evo S->N->R
ZX6R(07) for circuit only
ZX6R(03) fufík bullet
KZ750(76) cafe
CKC#367

Uživatelský avatar
666S999
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 6798
Registrován: ned úno 12, 2006 18:51:09
Bydliště: prostřední Morava
Kontaktovat uživatele:

Marku?!? +boys...

Příspěvek od 666S999 » čtv dub 19, 2007 08:20:28

nemáte test Continental Road Attack? kolik vyjde s CKC slevou sada na Rexe?
Plýs, picněte to sem...Díky, vašnostové!!! :goodman: :prayer:
____ZRX 1200R____
_________________
_____CKC#21______

hind
Babyrider
Babyrider
Příspěvky: 41
Registrován: ned črc 09, 2006 11:58:00
Bydliště: Přerov

Příspěvek od hind » pát kvě 11, 2007 00:00:15

Debilni dotaz, jakej je rozdil vlastnosti treba mezi 160 a 180 gumou?
Vyrobce udava 160/60/ZR17 a ja to koupil s 180/60/ZR17 slikama a chci tam dat 170 dunlop 208 nebo 220.
Diky
zx6r 98

Uživatelský avatar
Tilda
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 5508
Registrován: čtv říj 19, 2006 12:49:59
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tilda » pát kvě 11, 2007 00:16:16

hind píše:Debilni dotaz, jakej je rozdil vlastnosti treba mezi 160 a 180 gumou?
Vyrobce udava 160/60/ZR17 a ja to koupil s 180/60/ZR17 slikama a chci tam dat 170 dunlop 208 nebo 220.
Diky
180 pujde o neco hur do zatacek (pri stejny rychlosti to budes muset vic klopit) ale lip vypada. a jestli to mas napsany i v technicaku tak s tim muzes mit problem protoze motorka neni v radnym technickym stavu
ZRX1200R
ZRX1000RR
KX250F

Don't drink and drive, but smoke and fly :-)
#399#

Uživatelský avatar
pavelik_cz
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 552
Registrován: pon srp 21, 2006 09:58:24
Bydliště: České Velenice (řiť světa)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pavelik_cz » pát kvě 11, 2007 07:00:26

180ka by měla mít větší styčnou plochu se silnicí :)
*****************
Nindžááá ZX10R,04

Uživatelský avatar
NRG
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3077
Registrován: pon led 30, 2006 11:53:04
Bydliště: Chrudim
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od NRG » pát kvě 11, 2007 07:32:50

Vliv rozměru pneumatik na jízdní vlastnosti:

Šířka pneumatiky má rozhodující vliv na jízdní vlastnosti. Stroj s širšími pneumatikami musíme při stejné rychlosti naklánět více do zatáčky než stroj s úzkým obutím, protože výslednice odstředivé síly a tíhy musí vždy tvořit přímku určenou body těžiště soustavy motocykl-jezdec + střed styčné plochy pneumatiky s vozovkou. U širokých pneumatik se střed styčné plochy posouvá vzhledem k vertikální ose motocyklu mnohem více než z úzkých. Naopak, co se týče klopivého momentu vznikajícího při brždění v zatáčce, chovají se široké pneumatiky s kulatým průřezem mnohem hůře než úzké, zašpičatěné pneumatiky, protože u širších pneumatik je nutno vyrovnávat tento klopivý moment v důsledku větší páky větší silou na řídítka.

Při náklonu na nerovné vozovce mají široké pneumatiky sklon motocykl napřimovat, což negativně působí na ovladatelnost stroje. Pokud jsou pro konkrétní stroj homologované pneumatiky různých šířek, doporučuje se vybrat si tu užší variantu, která zaručuje optimálnější jízdní vlastnosti, ikdyž širší pneumatiky díky vetší styčné ploše s vozovkou zajišťují větší přilnavost. Správný výběr je dán především výkonem konkrétního motocyklu, jeho váze a geometrii podvozku. Doporučuji dát na doporučení (respektive předepsání) typu pneumatik od výrobce stroje.
Karosa ZZ-R 1100
:::: CKC#016 ::::

hind
Babyrider
Babyrider
Příspěvky: 41
Registrován: ned črc 09, 2006 11:58:00
Bydliště: Přerov

Příspěvek od hind » pát kvě 11, 2007 11:00:06

Diky
zx6r 98

jary
Babyrider
Babyrider
Příspěvky: 42
Registrován: čtv bře 23, 2006 22:20:23
Bydliště: Sušice

Příspěvek od jary » sob kvě 26, 2007 21:00:05

Chlapi narazil jsem na takovou záhadu. Včera jsem přezul u své ER 5 přední kolo na Continental Avenue a musím říct proti Dunlop Arowmax, kterou jsem tam měl před tím má ta motorka teď o mnohem lepší jízdní vlastnosti. Je mnohem citlivěší do zatáček, před tím jsem ji musel do zatáček tlačit teď tam jde sama. Mám i zadní gumu koupenou, ale ještě jsem ji tam nedal protože tu původní Dunlopku ještě nemám sjetou. Jedno mi ale není jasný. Vzorek na Continentalkach je podobný jako na Dunlopkach tj. ze stran do středu se zbíhající šíp, ale směr otáčení je u přední gumy vyznačený proti směru šípu a u zadní gumy ve směru šípu. Když jsem se ptal v pneuservisu tak mi řekli, že je to tak normální. Viděl jsem na ER 5 podobné gumy zn. Metzeler a bylo to tam taky tak. Není to divný ?
Jary - Kawasaki ER 5

Uživatelský avatar
666S999
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 6798
Registrován: ned úno 12, 2006 18:51:09
Bydliště: prostřední Morava
Kontaktovat uživatele:

není to divný...

Příspěvek od 666S999 » ned kvě 27, 2007 01:12:41

přední víc brzdí...proto směr tak...
zadní je hnaná...a brzdí 30% proti předku...proto opačný směr...přední guma je konstruována na přenášení jiné síly než zadek!!!!

a tvar je u přední gumy spíše parabolický a zadek kruhový, vidle je pod úhlem k silnici
____ZRX 1200R____
_________________
_____CKC#21______

Uživatelský avatar
MMKS
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2517
Registrován: stř bře 21, 2007 18:28:49
Bydliště: okr. Břeclav

Příspěvek od MMKS » ned kvě 27, 2007 10:00:00

tady je toho dost http://www.hamletovygumy.net/testy.php. Určitě tam budou i ty Continentali
ZX-12R naked

jary
Babyrider
Babyrider
Příspěvky: 42
Registrován: čtv bře 23, 2006 22:20:23
Bydliště: Sušice

Příspěvek od jary » ned kvě 27, 2007 20:14:10

Díky za vysvětlení.
Jary - Kawasaki ER 5

Odpovědět