Jake gumy?
Já sice nevím kde sehnat levně tuto sadu, ale podívej se do srovnávacího testu:
a kup si Conti race atack které jsou hodnoceny stejným počtem bodů jako Pirelky, ale dáš za ně se slevou pro CKC nějakých 6700 včetně DPH.
a kup si Conti race atack které jsou hodnoceny stejným počtem bodů jako Pirelky, ale dáš za ně se slevou pro CKC nějakých 6700 včetně DPH.
ZRX1200(05) evo S->N->R
ZX6R(07) for circuit only
ZX6R(03) fufík bullet
KZ750(76) cafe
CKC#367
ZX6R(07) for circuit only
ZX6R(03) fufík bullet
KZ750(76) cafe
CKC#367
- pavelik_cz
- Easy slider
- Příspěvky: 552
- Registrován: pon srp 21, 2006 09:58:24
- Bydliště: České Velenice (řiť světa)
- Kontaktovat uživatele:
Jasně, gumy jsou o pocitech. Vědní obor se jmenuje dojmologie. Nechápu proč někdo nevymyslí seriózní způsob testování pneumatik na trenažéru pomocí budíků bez vlivu lidského faktoru a každý rok by se to mělo objevit v mot. časopisech. Relativně nejpřesnější jsou testy kdy jezdci neví na jakých gumách zrovna jedou, ale i tak je to o dojmech. A těch testů se moc neobjevuje. Proto sem ho sem pohodil, výsledky jsou celkem zajímavé.
ZRX1200(05) evo S->N->R
ZX6R(07) for circuit only
ZX6R(03) fufík bullet
KZ750(76) cafe
CKC#367
ZX6R(07) for circuit only
ZX6R(03) fufík bullet
KZ750(76) cafe
CKC#367
- 666S999
- Ghostrider
- Příspěvky: 6798
- Registrován: ned úno 12, 2006 18:51:09
- Bydliště: prostřední Morava
- Kontaktovat uživatele:
Marku?!? +boys...
nemáte test Continental Road Attack? kolik vyjde s CKC slevou sada na Rexe?
Plýs, picněte to sem...Díky, vašnostové!!!
Plýs, picněte to sem...Díky, vašnostové!!!
____ZRX 1200R____
_________________
_____CKC#21______
_________________
_____CKC#21______
180 pujde o neco hur do zatacek (pri stejny rychlosti to budes muset vic klopit) ale lip vypada. a jestli to mas napsany i v technicaku tak s tim muzes mit problem protoze motorka neni v radnym technickym stavuhind píše:Debilni dotaz, jakej je rozdil vlastnosti treba mezi 160 a 180 gumou?
Vyrobce udava 160/60/ZR17 a ja to koupil s 180/60/ZR17 slikama a chci tam dat 170 dunlop 208 nebo 220.
Diky
ZRX1200R
ZRX1000RR
KX250F
Don't drink and drive, but smoke and fly
#399#
ZRX1000RR
KX250F
Don't drink and drive, but smoke and fly
#399#
- pavelik_cz
- Easy slider
- Příspěvky: 552
- Registrován: pon srp 21, 2006 09:58:24
- Bydliště: České Velenice (řiť světa)
- Kontaktovat uživatele:
- NRG
- Ghostrider
- Příspěvky: 3077
- Registrován: pon led 30, 2006 11:53:04
- Bydliště: Chrudim
- Kontaktovat uživatele:
Vliv rozměru pneumatik na jízdní vlastnosti:
Šířka pneumatiky má rozhodující vliv na jízdní vlastnosti. Stroj s širšími pneumatikami musíme při stejné rychlosti naklánět více do zatáčky než stroj s úzkým obutím, protože výslednice odstředivé síly a tíhy musí vždy tvořit přímku určenou body těžiště soustavy motocykl-jezdec + střed styčné plochy pneumatiky s vozovkou. U širokých pneumatik se střed styčné plochy posouvá vzhledem k vertikální ose motocyklu mnohem více než z úzkých. Naopak, co se týče klopivého momentu vznikajícího při brždění v zatáčce, chovají se široké pneumatiky s kulatým průřezem mnohem hůře než úzké, zašpičatěné pneumatiky, protože u širších pneumatik je nutno vyrovnávat tento klopivý moment v důsledku větší páky větší silou na řídítka.
Při náklonu na nerovné vozovce mají široké pneumatiky sklon motocykl napřimovat, což negativně působí na ovladatelnost stroje. Pokud jsou pro konkrétní stroj homologované pneumatiky různých šířek, doporučuje se vybrat si tu užší variantu, která zaručuje optimálnější jízdní vlastnosti, ikdyž širší pneumatiky díky vetší styčné ploše s vozovkou zajišťují větší přilnavost. Správný výběr je dán především výkonem konkrétního motocyklu, jeho váze a geometrii podvozku. Doporučuji dát na doporučení (respektive předepsání) typu pneumatik od výrobce stroje.
Šířka pneumatiky má rozhodující vliv na jízdní vlastnosti. Stroj s širšími pneumatikami musíme při stejné rychlosti naklánět více do zatáčky než stroj s úzkým obutím, protože výslednice odstředivé síly a tíhy musí vždy tvořit přímku určenou body těžiště soustavy motocykl-jezdec + střed styčné plochy pneumatiky s vozovkou. U širokých pneumatik se střed styčné plochy posouvá vzhledem k vertikální ose motocyklu mnohem více než z úzkých. Naopak, co se týče klopivého momentu vznikajícího při brždění v zatáčce, chovají se široké pneumatiky s kulatým průřezem mnohem hůře než úzké, zašpičatěné pneumatiky, protože u širších pneumatik je nutno vyrovnávat tento klopivý moment v důsledku větší páky větší silou na řídítka.
Při náklonu na nerovné vozovce mají široké pneumatiky sklon motocykl napřimovat, což negativně působí na ovladatelnost stroje. Pokud jsou pro konkrétní stroj homologované pneumatiky různých šířek, doporučuje se vybrat si tu užší variantu, která zaručuje optimálnější jízdní vlastnosti, ikdyž širší pneumatiky díky vetší styčné ploše s vozovkou zajišťují větší přilnavost. Správný výběr je dán především výkonem konkrétního motocyklu, jeho váze a geometrii podvozku. Doporučuji dát na doporučení (respektive předepsání) typu pneumatik od výrobce stroje.
Karosa ZZ-R 1100
:::: CKC#016 ::::
:::: CKC#016 ::::
Chlapi narazil jsem na takovou záhadu. Včera jsem přezul u své ER 5 přední kolo na Continental Avenue a musím říct proti Dunlop Arowmax, kterou jsem tam měl před tím má ta motorka teď o mnohem lepší jízdní vlastnosti. Je mnohem citlivěší do zatáček, před tím jsem ji musel do zatáček tlačit teď tam jde sama. Mám i zadní gumu koupenou, ale ještě jsem ji tam nedal protože tu původní Dunlopku ještě nemám sjetou. Jedno mi ale není jasný. Vzorek na Continentalkach je podobný jako na Dunlopkach tj. ze stran do středu se zbíhající šíp, ale směr otáčení je u přední gumy vyznačený proti směru šípu a u zadní gumy ve směru šípu. Když jsem se ptal v pneuservisu tak mi řekli, že je to tak normální. Viděl jsem na ER 5 podobné gumy zn. Metzeler a bylo to tam taky tak. Není to divný ?
Jary - Kawasaki ER 5
- 666S999
- Ghostrider
- Příspěvky: 6798
- Registrován: ned úno 12, 2006 18:51:09
- Bydliště: prostřední Morava
- Kontaktovat uživatele:
není to divný...
přední víc brzdí...proto směr tak...
zadní je hnaná...a brzdí 30% proti předku...proto opačný směr...přední guma je konstruována na přenášení jiné síly než zadek!!!!
a tvar je u přední gumy spíše parabolický a zadek kruhový, vidle je pod úhlem k silnici
zadní je hnaná...a brzdí 30% proti předku...proto opačný směr...přední guma je konstruována na přenášení jiné síly než zadek!!!!
a tvar je u přední gumy spíše parabolický a zadek kruhový, vidle je pod úhlem k silnici
____ZRX 1200R____
_________________
_____CKC#21______
_________________
_____CKC#21______
tady je toho dost http://www.hamletovygumy.net/testy.php. Určitě tam budou i ty Continentali
ZX-12R naked