
Spotřební věci na zzr 1100
Spotřební věci na zzr 1100
Jelikož sem čerstvý majitel mám ještě spoustu dotazů třeba kolik vydrží cca. brzdové destičky? jaký olej se majitelům osvědčil vím že to asi moc poznat nejde ale možná má nekdo nějákou zkušenost a taky jestli někdo zkoušel pneu AVON z kategorie sport-touring popř. continental jinak kařdá další informace se určitě bude hodit 

brzdové destičky
http://kawa.flexible.cz/viewtopic.php?t=1609
oleje
http://kawa.flexible.cz/viewtopic.php?t=180
gumy
http://kawa.flexible.cz/viewtopic.php?t=371
Příště prosím nezakládej nová a nová témata a zkus se podívat co už se tu psalo. Pokaždé když se objeví někdo nový, není zapotřebí psát všechno dokola znovu a znovu. Na většinu svých otázek tady odpovědi najdeš, tak nebuď líný a dej se do hledání
http://kawa.flexible.cz/viewtopic.php?t=1609
oleje
http://kawa.flexible.cz/viewtopic.php?t=180
gumy
http://kawa.flexible.cz/viewtopic.php?t=371
Příště prosím nezakládej nová a nová témata a zkus se podívat co už se tu psalo. Pokaždé když se objeví někdo nový, není zapotřebí psát všechno dokola znovu a znovu. Na většinu svých otázek tady odpovědi najdeš, tak nebuď líný a dej se do hledání

ZRX 1200 S-R
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa!
CKC # 209
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa!

CKC # 209
- NRG
- Ghostrider
- Příspěvky: 3077
- Registrován: pon led 30, 2006 11:53:04
- Bydliště: Chrudim
- Kontaktovat uživatele:
No ve zkratce ti zkusím poradit - víc si toho najdi v těch odkazech, jak dával Zdrahy.
Olej: je zbytečný lít tam plnou syntetiku, bohatě stačí polo. Já používám už druhým rokem polosyntetiku Kuttekeuler Top Race 10W50 ( http://www.autooleje.cz/detail/oleje/mo ... &detail=91 ), cena 446 Kč za 5 litrů, jsem s ním maximálně spokojenej. Předtím jsem tam měl jednou polosyntetiku Procycle z Louisu, ale subjektivní dojem nebyl tak dobrej, tak jsem se zase vrátil ke Kuttenkeuleru.
Gumy: jezdím pořád na Continental ContiForce, jsou to podle mě gumy s best poměrem cena/výkon. Mají neuvěřitelnou výdrž (na zadní mám najeto už cca. 12000 km a zbývá tam milimetr vzorku), v náklonech drží taky slušně a na mokru jakbysmet. Loni jsem byl ve Francii s borcem na CBR 600 a obouval tam právě ty Avony, říkal, že jsou docela slušný, co si pamatuju, tak měly fest hlubokej vzorek, oproti těm Continentálkám skoro dvojnásobnej. Ale jak říkám, já dávám přednost Continentalu.
Řetězovka: používám X-kroužkovej řetěz D.I.D a kola XG, koupený na motoretezy.cz. Sadu tam mám zatím cca. 5000 km, takže o životnosti moc říct nemůžu, ale dopínal jsem ho asi dvakrát během prvních cca. 1000 km (standardní jev) a teď už drží. Důležitý je řetěz pravidelně čistit a mazat, prodlouží se tím výrazně jeho životnost.
Filtry: olejovej filtr Champion - klasika, vzduchovej filtr Delo z Louisu, ale moc nedoporučuju, nemá úplně přesnej tvar, musel jsem ho trochu dopracovávat. Příště jdu do originálu.
Svíčky: používám iridiový NGK.
Olej: je zbytečný lít tam plnou syntetiku, bohatě stačí polo. Já používám už druhým rokem polosyntetiku Kuttekeuler Top Race 10W50 ( http://www.autooleje.cz/detail/oleje/mo ... &detail=91 ), cena 446 Kč za 5 litrů, jsem s ním maximálně spokojenej. Předtím jsem tam měl jednou polosyntetiku Procycle z Louisu, ale subjektivní dojem nebyl tak dobrej, tak jsem se zase vrátil ke Kuttenkeuleru.
Gumy: jezdím pořád na Continental ContiForce, jsou to podle mě gumy s best poměrem cena/výkon. Mají neuvěřitelnou výdrž (na zadní mám najeto už cca. 12000 km a zbývá tam milimetr vzorku), v náklonech drží taky slušně a na mokru jakbysmet. Loni jsem byl ve Francii s borcem na CBR 600 a obouval tam právě ty Avony, říkal, že jsou docela slušný, co si pamatuju, tak měly fest hlubokej vzorek, oproti těm Continentálkám skoro dvojnásobnej. Ale jak říkám, já dávám přednost Continentalu.
Řetězovka: používám X-kroužkovej řetěz D.I.D a kola XG, koupený na motoretezy.cz. Sadu tam mám zatím cca. 5000 km, takže o životnosti moc říct nemůžu, ale dopínal jsem ho asi dvakrát během prvních cca. 1000 km (standardní jev) a teď už drží. Důležitý je řetěz pravidelně čistit a mazat, prodlouží se tím výrazně jeho životnost.
Filtry: olejovej filtr Champion - klasika, vzduchovej filtr Delo z Louisu, ale moc nedoporučuju, nemá úplně přesnej tvar, musel jsem ho trochu dopracovávat. Příště jdu do originálu.
Svíčky: používám iridiový NGK.
Karosa ZZ-R 1100
:::: CKC#016 ::::
:::: CKC#016 ::::
Díky za odpověď jen ještě dotaz ohledně brzd. destiček kolik vydrží a dával někdo golgfreny já je dával tenkrát na bandita a nestálo to za nic zajímaly by mě konrétně SBS, a ještě jeden dotaz olej se měří za studena na rovině na stojanu? já se včera na to ptal v servise a tvrdil mi že to má být na stojanu z nastartovaným motorem sož se mi vůbec nezdá
- DoktorZRX
- Ghostrider
- Příspěvky: 6969
- Registrován: čtv úno 23, 2006 15:08:06
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
A nemysleli v tom servise hlavní stojanpool píše:Díky za odpověď jen ještě dotaz ohledně brzd. destiček kolik vydrží a dával někdo golgfreny já je dával tenkrát na bandita a nestálo to za nic zajímaly by mě konrétně SBS, a ještě jeden dotaz olej se měří za studena na rovině na stojanu? já se včera na to ptal v servise a tvrdil mi že to má být na stojanu z nastartovaným motorem sož se mi vůbec nezdá


Buell xb12r
CKC#160
CKC#160
Ani na hlavním stojanu, to máš kolo ve vzduchu, takže motorka je z kopce. Podrž si na rovině motorku, tak aby byla skutačně rovně a musíš mít olej do poloviny okénka. Motor musí být vypnutý aby olej necirkuloval a jak píše doktor, nejlepší je když je motor zahřátý, tak ho vypnout a počkat pár minut až to steče a pak se kouknout. Jinak normální by mělo být kouknout na to pokaždé když sedáš na motorku, za studena ještě než nastartuješ - ten rozdíl není veliký. Servis kde by mi řekli takovou p.čovinu bych už nikdy nenavštívil, toť má skromná rada..
ZRX 1200 S-R
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa!
CKC # 209
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa!

CKC # 209
- NRG
- Ghostrider
- Příspěvky: 3077
- Registrován: pon led 30, 2006 11:53:04
- Bydliště: Chrudim
- Kontaktovat uživatele:
Destičky abych řekl pravdu ani nevím, jaký tam mám, ještě jsem je neměnil (najezdil jsem od koupě cca. 14000 km), ale ještě tam něco zbývá. V tom servisu jsou teda fakt profíci, jestli ti radí takhle. Nechceš říct, co to je za servis, abych se mu kdyžtak obloukem vyhnul? Jinak já měřím olej při vychladlým motoru (minimálně tak půl hodiny po vypnutí) a motorku mám na centrálu, zadní kolo je sice o něco výš, ale alespoň mám jistotu, že motorka je přesně v příčné rovině. On to zas takovej rozdíl v té výšce hladiny není. Když chci fakt sichr měření, tak si něco nacpu pod přední kolo, aby byla obě kola ve stejné vzdálenosti od země.
Karosa ZZ-R 1100
:::: CKC#016 ::::
:::: CKC#016 ::::