Spotřební věci na zzr 1100

Co se nevešlo jinam, manuály, foto a tak...
Odpovědět
Uživatelský avatar
pool
Příspěvky: 13
Registrován: úte dub 03, 2007 18:09:15

Spotřební věci na zzr 1100

Příspěvek od pool » pon dub 09, 2007 08:38:37

Jelikož sem čerstvý majitel mám ještě spoustu dotazů třeba kolik vydrží cca. brzdové destičky? jaký olej se majitelům osvědčil vím že to asi moc poznat nejde ale možná má nekdo nějákou zkušenost a taky jestli někdo zkoušel pneu AVON z kategorie sport-touring popř. continental jinak kařdá další informace se určitě bude hodit :wink:

Uživatelský avatar
Zdrahy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 7011
Registrován: čtv bře 30, 2006 10:13:27
Bydliště: Město

Příspěvek od Zdrahy » pon dub 09, 2007 09:13:31

brzdové destičky
http://kawa.flexible.cz/viewtopic.php?t=1609
oleje
http://kawa.flexible.cz/viewtopic.php?t=180
gumy
http://kawa.flexible.cz/viewtopic.php?t=371

Příště prosím nezakládej nová a nová témata a zkus se podívat co už se tu psalo. Pokaždé když se objeví někdo nový, není zapotřebí psát všechno dokola znovu a znovu. Na většinu svých otázek tady odpovědi najdeš, tak nebuď líný a dej se do hledání :wink:
ZRX 1200 S-R
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa! :wink:
CKC # 209

Uživatelský avatar
MadMax
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 453
Registrován: stř srp 16, 2006 12:33:49
Bydliště: Strakonice, obcas Cheb :-)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MadMax » úte dub 10, 2007 07:39:19

na tuhle sezonu sem koupil Avon Viper Sport za dost dobry penize. zatim sem toho na nich moc nenajel, ale vypada to ze budou drzet a kolik vydrzej to se teprve uvidi. kazdopadne avon azaro, viper sport a supersport nejsou spatny gumy.
ZX-6R ´98

Uživatelský avatar
pool
Příspěvky: 13
Registrován: úte dub 03, 2007 18:09:15

Příspěvek od pool » úte dub 10, 2007 15:58:46

právě že loni když sme jeli do rakouska jel tam i jeden na blacbirdovy a měl tam nějáké avony a chválil si je akorás sem nikde neslyšel nic o výdrži

Uživatelský avatar
MadMax
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 453
Registrován: stř srp 16, 2006 12:33:49
Bydliště: Strakonice, obcas Cheb :-)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MadMax » stř dub 11, 2007 07:43:56

co se tyce vydrze tak budes muset byt trpelivej. teprve sem je obul, takze az najezdim par tisic km dam vedet :wink:
ZX-6R ´98

Uživatelský avatar
NRG
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3077
Registrován: pon led 30, 2006 11:53:04
Bydliště: Chrudim
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od NRG » stř dub 11, 2007 08:18:35

No ve zkratce ti zkusím poradit - víc si toho najdi v těch odkazech, jak dával Zdrahy.

Olej: je zbytečný lít tam plnou syntetiku, bohatě stačí polo. Já používám už druhým rokem polosyntetiku Kuttekeuler Top Race 10W50 ( http://www.autooleje.cz/detail/oleje/mo ... &detail=91 ), cena 446 Kč za 5 litrů, jsem s ním maximálně spokojenej. Předtím jsem tam měl jednou polosyntetiku Procycle z Louisu, ale subjektivní dojem nebyl tak dobrej, tak jsem se zase vrátil ke Kuttenkeuleru.

Gumy: jezdím pořád na Continental ContiForce, jsou to podle mě gumy s best poměrem cena/výkon. Mají neuvěřitelnou výdrž (na zadní mám najeto už cca. 12000 km a zbývá tam milimetr vzorku), v náklonech drží taky slušně a na mokru jakbysmet. Loni jsem byl ve Francii s borcem na CBR 600 a obouval tam právě ty Avony, říkal, že jsou docela slušný, co si pamatuju, tak měly fest hlubokej vzorek, oproti těm Continentálkám skoro dvojnásobnej. Ale jak říkám, já dávám přednost Continentalu.

Řetězovka: používám X-kroužkovej řetěz D.I.D a kola XG, koupený na motoretezy.cz. Sadu tam mám zatím cca. 5000 km, takže o životnosti moc říct nemůžu, ale dopínal jsem ho asi dvakrát během prvních cca. 1000 km (standardní jev) a teď už drží. Důležitý je řetěz pravidelně čistit a mazat, prodlouží se tím výrazně jeho životnost.

Filtry: olejovej filtr Champion - klasika, vzduchovej filtr Delo z Louisu, ale moc nedoporučuju, nemá úplně přesnej tvar, musel jsem ho trochu dopracovávat. Příště jdu do originálu.

Svíčky: používám iridiový NGK.
Karosa ZZ-R 1100
:::: CKC#016 ::::

Uživatelský avatar
pool
Příspěvky: 13
Registrován: úte dub 03, 2007 18:09:15

Příspěvek od pool » čtv dub 12, 2007 18:40:52

Díky za odpověď jen ještě dotaz ohledně brzd. destiček kolik vydrží a dával někdo golgfreny já je dával tenkrát na bandita a nestálo to za nic zajímaly by mě konrétně SBS, a ještě jeden dotaz olej se měří za studena na rovině na stojanu? já se včera na to ptal v servise a tvrdil mi že to má být na stojanu z nastartovaným motorem sož se mi vůbec nezdá

Uživatelský avatar
DoktorZRX
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 6969
Registrován: čtv úno 23, 2006 15:08:06
Bydliště: Žďár nad Sázavou

Příspěvek od DoktorZRX » čtv dub 12, 2007 19:11:33

pool píše:Díky za odpověď jen ještě dotaz ohledně brzd. destiček kolik vydrží a dával někdo golgfreny já je dával tenkrát na bandita a nestálo to za nic zajímaly by mě konrétně SBS, a ještě jeden dotaz olej se měří za studena na rovině na stojanu? já se včera na to ptal v servise a tvrdil mi že to má být na stojanu z nastartovaným motorem sož se mi vůbec nezdá
A nemysleli v tom servise hlavní stojan :?: Motorka musí stát rovně a vypnutej zahřátej motor a chvilku počkat, aby olej stekl :wink:
Buell xb12r
CKC#160

Uživatelský avatar
Zdrahy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 7011
Registrován: čtv bře 30, 2006 10:13:27
Bydliště: Město

Příspěvek od Zdrahy » čtv dub 12, 2007 19:37:11

Ani na hlavním stojanu, to máš kolo ve vzduchu, takže motorka je z kopce. Podrž si na rovině motorku, tak aby byla skutačně rovně a musíš mít olej do poloviny okénka. Motor musí být vypnutý aby olej necirkuloval a jak píše doktor, nejlepší je když je motor zahřátý, tak ho vypnout a počkat pár minut až to steče a pak se kouknout. Jinak normální by mělo být kouknout na to pokaždé když sedáš na motorku, za studena ještě než nastartuješ - ten rozdíl není veliký. Servis kde by mi řekli takovou p.čovinu bych už nikdy nenavštívil, toť má skromná rada..
ZRX 1200 S-R
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa! :wink:
CKC # 209

Uživatelský avatar
pool
Příspěvky: 13
Registrován: úte dub 03, 2007 18:09:15

Příspěvek od pool » čtv dub 12, 2007 19:49:13

No právě taky se mi to nezdálo nechtělo se mu tak mi nakecal takovou hovadinu

Uživatelský avatar
NRG
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3077
Registrován: pon led 30, 2006 11:53:04
Bydliště: Chrudim
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od NRG » pát dub 13, 2007 07:53:10

Destičky abych řekl pravdu ani nevím, jaký tam mám, ještě jsem je neměnil (najezdil jsem od koupě cca. 14000 km), ale ještě tam něco zbývá. V tom servisu jsou teda fakt profíci, jestli ti radí takhle. Nechceš říct, co to je za servis, abych se mu kdyžtak obloukem vyhnul? Jinak já měřím olej při vychladlým motoru (minimálně tak půl hodiny po vypnutí) a motorku mám na centrálu, zadní kolo je sice o něco výš, ale alespoň mám jistotu, že motorka je přesně v příčné rovině. On to zas takovej rozdíl v té výšce hladiny není. Když chci fakt sichr měření, tak si něco nacpu pod přední kolo, aby byla obě kola ve stejné vzdálenosti od země.
Karosa ZZ-R 1100
:::: CKC#016 ::::

Uživatelský avatar
čoud
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 4340
Registrován: stř led 25, 2006 12:30:49
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od čoud » pát dub 13, 2007 08:19:35

Olej u Kaw by se mel merit - cca 30-60minut po jizde, v rovine, ne na bocnim stojanu ... Ale u kazde motorky to muze byt jinak - u me byvale FZR se meril treba na stojanu ... :wink:
Ninja 1000SX AKA Saxana
ex: ZX-10R 2016, KLX230 2020, ZX-6R 2005, Z900 2019

Uživatelský avatar
pool
Příspěvky: 13
Registrován: úte dub 03, 2007 18:09:15

Příspěvek od pool » pát dub 13, 2007 19:44:00

no tvrdil mi to motoscootu však sem mu řek ať mi ukáže kde je vypoušták a jel sem

Odpovědět