ZX-7R...startování

Uživatelský avatar
ZX--7R
Příspěvky: 23
Registrován: čtv zář 14, 2006 16:55:38
Bydliště: České Budějovice

ZX-7R...startování

Příspěvek od ZX--7R » pát pro 29, 2006 18:29:54

Ahoj chlapi.
četl sem niže popsaný problém se startovaním,ale není to úplně přesné. Dnes sem na moto dával malý rámeček na SPZ,takže sem mel dole zadek ( plasty a podbeh). Když sem to dal dokupy,chtel sem ji nechat zahrat a aby se propláchly karbece. Moto nevrcela asi tak 3-4 tydny. Zapnu klíček,svítí neutrál a oil. Začnu startovat a nic. jen cvakání. říkal sem si ze je to baterkou,páč sem ji nechal na moto celou tu dobu v nevytapene garazi. Jenze,pak opet zapnu klic,ale kontrolky se nerozsviti,ale kdyz zapnu svetle a prepinam tlumena/dalková,tak svítí v pohodě. Postupně cvakani ubivalo,az necvakla vubec,ale svetla stale sla.
Kdyby nekdo mel napad,tak budu velice vdecny,

Diky moc,Martin

Uživatelský avatar
pavelik_cz
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 552
Registrován: pon srp 21, 2006 09:58:24
Bydliště: České Velenice (řiť světa)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pavelik_cz » pát pro 29, 2006 22:21:57

Je to spínač startování co máš v řidítkách. Stačí rozebrat vyčistit a prostříknout něčím na kontakty. Měl sem to taky a kámoš na Viragu taky. :D
*****************
Nindžááá ZX10R,04

Uživatelský avatar
jaris
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 280
Registrován: čtv bře 02, 2006 23:04:03
Bydliště: Č.B.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jaris » stř led 03, 2007 01:27:07

cvakalo ti to i kdyz nemackas tlacitko starteru, nebo jen kdyz ho zmacknes?? prvni-spatne relatko, druhe jak rika Pavel - na 90% nekde spatny kontakt, malo proudu. Koukam ze si taky z CB a mas podobnou masu :wink:
ZXR 750 '93
__CKC201__

Uživatelský avatar
ZX--7R
Příspěvky: 23
Registrován: čtv zář 14, 2006 16:55:38
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od ZX--7R » stř led 03, 2007 11:43:29

Ahoj. Tak sem dal baterku nabít a bylo to stejné. Kontrolky se rozvítily,tak sem chtel zkusit nastartovat,jednou cvaklo a nic. Poté už kontrolky nesvítily.
Jaris - Jojo,jsem z CB. Kdyztak muzem na jare nekam vyjet.

Uživatelský avatar
volkswagen
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 7949
Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od volkswagen » stř led 03, 2007 11:46:10

Taky můžeš mít chycenej startér, nebo v něm spálený vinutí. Nicméně asi bych šel nejprve tou cestou s nějaký spínačem. Máš ok spínač sklopeného stojánku?
Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye

Uživatelský avatar
DoktorZRX
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 6969
Registrován: čtv úno 23, 2006 15:08:06
Bydliště: Žďár nad Sázavou

Příspěvek od DoktorZRX » stř led 03, 2007 18:48:25

Podle mě to bude baterkou,nejjednodušší bude vzít baterku a ať ti jí proměří někde v servisu.Když je baterka KO tak jí múžeš nabíjet jak chceš.A odpovídájí tomu ty kontrolky,jak si vezme trochu šťávy pro startér tak pak tam už nic není a zhasnou kontrolky.
Buell xb12r
CKC#160

Uživatelský avatar
ZX--7R
Příspěvky: 23
Registrován: čtv zář 14, 2006 16:55:38
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od ZX--7R » stř led 03, 2007 20:07:25

Ted sem se prolouskal nemeckym manualem a pisou, ze batery gut = 12,6 a vys. Coz ja sem nemel. No ted je to uz fuk,protoze sem motorku zacal odstrojovat,na vymenu filtru a svicek.
Jen otazecka.Ta baterka nevypadam,ze by byla letita. Je to VARTA LF, bezudrzbova. Nejsem si uplne jisty,zda ji muzu nabijet normalni nabijeckou.
Ale asi je to neduha lehen. Kamos ma naproti v garazi Gixero 600 a taky mu nechtela po mesici capnout,az pres autokabely a prej ji trapil dlouho.
Mno uvidime.

Uživatelský avatar
Honza-Zed
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 4400
Registrován: úte srp 01, 2006 16:49:06
Bydliště: Pražák

Příspěvek od Honza-Zed » stř led 03, 2007 21:31:17

Gelovou nabíječku nemůžeš nabíjet pomocí klasické nabíječky, ale jen nabíječky k tomu určené...
Pokud tam máš gelovku, tak je možné že umřela, taky mi gelovka umřela ze dne na den bez jakéhokoliv varování....
ZRX 1200R prototype BA-01
KX250X
:duckie: pampeliška :toothy4:
Ať tě vozí, kdo tě šuká!

Uživatelský avatar
MadMax
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 453
Registrován: stř srp 16, 2006 12:33:49
Bydliště: Strakonice, obcas Cheb :-)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MadMax » stř led 03, 2007 21:41:07

Honza-Zed píše:Gelovou nabíječku nemůžeš nabíjet pomocí klasické nabíječky, ale jen nabíječky k tomu určené...
Pokud tam máš gelovku, tak je možné že umřela, taky mi gelovka umřela ze dne na den bez jakéhokoliv varování....
muzes nabijet i obycejnou nabijeckou, ale musis ji vcas odpojit aby se neprehrala a nenafoukla se. jedinej rozdil je ze nabijecky na gelovky si hlidaji stav nabiti baterie a pak se automaticky vypnou, nebo prejdou na udrzovaci napeti.
ZX-6R ´98

Uživatelský avatar
Honza-Zed
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 4400
Registrován: úte srp 01, 2006 16:49:06
Bydliště: Pražák

Příspěvek od Honza-Zed » stř led 03, 2007 21:45:04

MadMax píše:
Honza-Zed píše:Gelovou nabíječku nemůžeš nabíjet pomocí klasické nabíječky, ale jen nabíječky k tomu určené...
Pokud tam máš gelovku, tak je možné že umřela, taky mi gelovka umřela ze dne na den bez jakéhokoliv varování....
muzes nabijet i obycejnou nabijeckou, ale musis ji vcas odpojit aby se neprehrala a nenafoukla se. jedinej rozdil je ze nabijecky na gelovky si hlidaji stav nabiti baterie a pak se automaticky vypnou, nebo prejdou na udrzovaci napeti.
Sice tomu až tak nerozumím, ale speciálně jsem se na toto ptal několika lidí a vždy mi řekli že to není vhodné....
Navíc mluvím z vlastní zkušenosti, kdy jsem takhle jednu gelovku odrovnal....
ZRX 1200R prototype BA-01
KX250X
:duckie: pampeliška :toothy4:
Ať tě vozí, kdo tě šuká!

Uživatelský avatar
BOB
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 647
Registrován: úte led 31, 2006 01:40:12
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od BOB » stř led 03, 2007 21:48:20

Honza-Zed píše:
MadMax píše:
Honza-Zed píše:Gelovou nabíječku nemůžeš nabíjet pomocí klasické nabíječky, ale jen nabíječky k tomu určené...
Pokud tam máš gelovku, tak je možné že umřela, taky mi gelovka umřela ze dne na den bez jakéhokoliv varování....
muzes nabijet i obycejnou nabijeckou, ale musis ji vcas odpojit aby se neprehrala a nenafoukla se. jedinej rozdil je ze nabijecky na gelovky si hlidaji stav nabiti baterie a pak se automaticky vypnou, nebo prejdou na udrzovaci napeti.
Sice tomu až tak nerozumím, ale speciálně jsem se na toto ptal několika lidí a vždy mi řekli že to není vhodné....
Navíc mluvím z vlastní zkušenosti, kdy jsem takhle jednu gelovku odrovnal....
Ja zase muzu z vlastni zkusenosti rict, ze to me gelovce neudelalo nic krome nabiti.
ZX-9R 2002
CKC #41 :)

Uživatelský avatar
MadMax
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 453
Registrován: stř srp 16, 2006 12:33:49
Bydliště: Strakonice, obcas Cheb :-)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MadMax » stř led 03, 2007 21:51:02

porad je to ale jen olovenej akumulator, takze nabijet ale neprebijet. uz to tak praktikuju par let a pohoda. ale pohodlnejsi to je s nabijeckou na gelovky, to jo. proste pripojis a uz se nestaras..
ZX-6R ´98

Uživatelský avatar
ZX--7R
Příspěvky: 23
Registrován: čtv zář 14, 2006 16:55:38
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od ZX--7R » čtv led 04, 2007 00:57:26

Tak ted sem z toho jelen. muzes/nemuzes :D A když muzu,tak kolik je dost,abych ji neodrovnal? :-)

MiMoZa
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 678
Registrován: sob srp 19, 2006 14:25:30

Příspěvek od MiMoZa » čtv led 04, 2007 02:01:00

No mě kámoš co opravuje mota už pár let říkal,že gelovky se musej nabíjet pouze nabíječkou která dává trvale stejný proud...ale proč,to se mě neptejte :lol:

Uživatelský avatar
jaris
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 280
Registrován: čtv bře 02, 2006 23:04:03
Bydliště: Č.B.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jaris » čtv led 04, 2007 02:47:24

no tak to bude baterkou, kdyz se ti po opokusu o start uz pak ani nerozsviti kontrolky. Sjed si do Mladyho, tam hned jak mines dopravni podnik, za kolejema v pravo. Prodavaj auto a moto baterie. Starou ti tam zmeri a reknou ti co a jak. Pokud nema ani 12,6V po nabiti, jak pises,tak bych nic neresil a koupil novou. Prodaj ti tam rovnou nabitou a pripravenou, maj tam baterky snad na vsechny moto. Gelovku muzes nabijet klasickou nabijeckou, ale jakmile je nabita musis ji ihned vypnout.Poznas to podle napeti po odpojeni nabijecky, nevim myslim ze to je neco okolo 13-14V, na netu to nekde urcite bude. jinak se ti baterka nafoukne, protoze vznikajici plyny nemaji kam unikat.Jeste by si urcite nemel nabijet zadnou baterku vetsim proudem,nez je 1/10 kapacity. Cim mensi proud, tim pro baterku lepe.
ZXR 750 '93
__CKC201__

Odpovědět