ZX-7R...startování
ZX-7R...startování
Ahoj chlapi.
četl sem niže popsaný problém se startovaním,ale není to úplně přesné. Dnes sem na moto dával malý rámeček na SPZ,takže sem mel dole zadek ( plasty a podbeh). Když sem to dal dokupy,chtel sem ji nechat zahrat a aby se propláchly karbece. Moto nevrcela asi tak 3-4 tydny. Zapnu klíček,svítí neutrál a oil. Začnu startovat a nic. jen cvakání. říkal sem si ze je to baterkou,páč sem ji nechal na moto celou tu dobu v nevytapene garazi. Jenze,pak opet zapnu klic,ale kontrolky se nerozsviti,ale kdyz zapnu svetle a prepinam tlumena/dalková,tak svítí v pohodě. Postupně cvakani ubivalo,az necvakla vubec,ale svetla stale sla.
Kdyby nekdo mel napad,tak budu velice vdecny,
Diky moc,Martin
četl sem niže popsaný problém se startovaním,ale není to úplně přesné. Dnes sem na moto dával malý rámeček na SPZ,takže sem mel dole zadek ( plasty a podbeh). Když sem to dal dokupy,chtel sem ji nechat zahrat a aby se propláchly karbece. Moto nevrcela asi tak 3-4 tydny. Zapnu klíček,svítí neutrál a oil. Začnu startovat a nic. jen cvakání. říkal sem si ze je to baterkou,páč sem ji nechal na moto celou tu dobu v nevytapene garazi. Jenze,pak opet zapnu klic,ale kontrolky se nerozsviti,ale kdyz zapnu svetle a prepinam tlumena/dalková,tak svítí v pohodě. Postupně cvakani ubivalo,az necvakla vubec,ale svetla stale sla.
Kdyby nekdo mel napad,tak budu velice vdecny,
Diky moc,Martin
- pavelik_cz
- Easy slider
- Příspěvky: 552
- Registrován: pon srp 21, 2006 09:58:24
- Bydliště: České Velenice (řiť světa)
- Kontaktovat uživatele:
- volkswagen
- Site Admin
- Příspěvky: 7949
- Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Ted sem se prolouskal nemeckym manualem a pisou, ze batery gut = 12,6 a vys. Coz ja sem nemel. No ted je to uz fuk,protoze sem motorku zacal odstrojovat,na vymenu filtru a svicek.
Jen otazecka.Ta baterka nevypadam,ze by byla letita. Je to VARTA LF, bezudrzbova. Nejsem si uplne jisty,zda ji muzu nabijet normalni nabijeckou.
Ale asi je to neduha lehen. Kamos ma naproti v garazi Gixero 600 a taky mu nechtela po mesici capnout,az pres autokabely a prej ji trapil dlouho.
Mno uvidime.
Jen otazecka.Ta baterka nevypadam,ze by byla letita. Je to VARTA LF, bezudrzbova. Nejsem si uplne jisty,zda ji muzu nabijet normalni nabijeckou.
Ale asi je to neduha lehen. Kamos ma naproti v garazi Gixero 600 a taky mu nechtela po mesici capnout,az pres autokabely a prej ji trapil dlouho.
Mno uvidime.
- MadMax
- Easy rider
- Příspěvky: 453
- Registrován: stř srp 16, 2006 12:33:49
- Bydliště: Strakonice, obcas Cheb :-)
- Kontaktovat uživatele:
muzes nabijet i obycejnou nabijeckou, ale musis ji vcas odpojit aby se neprehrala a nenafoukla se. jedinej rozdil je ze nabijecky na gelovky si hlidaji stav nabiti baterie a pak se automaticky vypnou, nebo prejdou na udrzovaci napeti.Honza-Zed píše:Gelovou nabíječku nemůžeš nabíjet pomocí klasické nabíječky, ale jen nabíječky k tomu určené...
Pokud tam máš gelovku, tak je možné že umřela, taky mi gelovka umřela ze dne na den bez jakéhokoliv varování....
ZX-6R ´98
Sice tomu až tak nerozumím, ale speciálně jsem se na toto ptal několika lidí a vždy mi řekli že to není vhodné....MadMax píše:muzes nabijet i obycejnou nabijeckou, ale musis ji vcas odpojit aby se neprehrala a nenafoukla se. jedinej rozdil je ze nabijecky na gelovky si hlidaji stav nabiti baterie a pak se automaticky vypnou, nebo prejdou na udrzovaci napeti.Honza-Zed píše:Gelovou nabíječku nemůžeš nabíjet pomocí klasické nabíječky, ale jen nabíječky k tomu určené...
Pokud tam máš gelovku, tak je možné že umřela, taky mi gelovka umřela ze dne na den bez jakéhokoliv varování....
Navíc mluvím z vlastní zkušenosti, kdy jsem takhle jednu gelovku odrovnal....
ZRX 1200R prototype BA-01
KX250X
pampeliška
Ať tě vozí, kdo tě šuká!
KX250X


Ať tě vozí, kdo tě šuká!
- BOB
- Easy slider
- Příspěvky: 647
- Registrován: úte led 31, 2006 01:40:12
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Ja zase muzu z vlastni zkusenosti rict, ze to me gelovce neudelalo nic krome nabiti.Honza-Zed píše:Sice tomu až tak nerozumím, ale speciálně jsem se na toto ptal několika lidí a vždy mi řekli že to není vhodné....MadMax píše:muzes nabijet i obycejnou nabijeckou, ale musis ji vcas odpojit aby se neprehrala a nenafoukla se. jedinej rozdil je ze nabijecky na gelovky si hlidaji stav nabiti baterie a pak se automaticky vypnou, nebo prejdou na udrzovaci napeti.Honza-Zed píše:Gelovou nabíječku nemůžeš nabíjet pomocí klasické nabíječky, ale jen nabíječky k tomu určené...
Pokud tam máš gelovku, tak je možné že umřela, taky mi gelovka umřela ze dne na den bez jakéhokoliv varování....
Navíc mluvím z vlastní zkušenosti, kdy jsem takhle jednu gelovku odrovnal....
ZX-9R 2002
CKC #41
CKC #41

- jaris
- Easy rider
- Příspěvky: 280
- Registrován: čtv bře 02, 2006 23:04:03
- Bydliště: Č.B.
- Kontaktovat uživatele:
no tak to bude baterkou, kdyz se ti po opokusu o start uz pak ani nerozsviti kontrolky. Sjed si do Mladyho, tam hned jak mines dopravni podnik, za kolejema v pravo. Prodavaj auto a moto baterie. Starou ti tam zmeri a reknou ti co a jak. Pokud nema ani 12,6V po nabiti, jak pises,tak bych nic neresil a koupil novou. Prodaj ti tam rovnou nabitou a pripravenou, maj tam baterky snad na vsechny moto. Gelovku muzes nabijet klasickou nabijeckou, ale jakmile je nabita musis ji ihned vypnout.Poznas to podle napeti po odpojeni nabijecky, nevim myslim ze to je neco okolo 13-14V, na netu to nekde urcite bude. jinak se ti baterka nafoukne, protoze vznikajici plyny nemaji kam unikat.Jeste by si urcite nemel nabijet zadnou baterku vetsim proudem,nez je 1/10 kapacity. Cim mensi proud, tim pro baterku lepe.
ZXR 750 '93
__CKC201__
__CKC201__