ZRX IV.

Modely, testy, zkušenosti
Odpovědět
Uživatelský avatar
KankX
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 9360
Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: ZRX IV.

Příspěvek od KankX » čtv led 30, 2020 11:40:49

proc se laboruje s vypojenim Ktrick, zaslepením odfuku emisniho systemu...?

Protoze clovek ma pocit ze vse muze byt lepsi a ze oni dokazi, ze to prpetum mobile udelat jde... taky jsem za mlada laboroval a upravoval karburatory a vyfuky a vzdy jsem mel pocit ze to lip jede, vlastne jsem ten pocit musel mit, kdyz me to stalo tolik penez, prace a casu ;-) ...ted s odstuem muzu rict, ze to vic rvalo a zralo, to je meritelna jistota, ale lip to nejelo, spis hur, ale ten pocit ;-) :-D
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira

Uživatelský avatar
zdenek
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 450
Registrován: stř led 31, 2007 02:31:31
Bydliště: Olomóc

Re: ZRX IV.

Příspěvek od zdenek » čtv led 30, 2020 15:56:43

Jj hezky jsi to napsal👍
Zatim jedinou upravu co sem udelal bylo s napinakem řetízku v motoru
rex je náš, dělá dobře mně i tobě
ZRX1200R
2006

Uživatelský avatar
Tilda
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 5518
Registrován: čtv říj 19, 2006 12:49:59
Bydliště: Praha

Re: ZRX IV.

Příspěvek od Tilda » čtv led 30, 2020 16:21:38

Mimochodem to 4° otočení zapalování dám zase pryč a vrátim originál. Neřikám že to má souvislost, ale po instalaci se mi několikrát stalo že motorka špatně pálila, respektive občas vynechala a pak najednou neskutečná rána když to dohořelo ve výfuku a s motorkou to škublo jak kdyby se mi otevřel padák. Naštěstí vždycky na rovince, být to v zatáčce v náklonu tak bych si neskutečně rozbil hubu...
ZRX1200R
ZRX1000RR

Don't drink and drive, but smoke and fly :-)
#399#

Uživatelský avatar
Munga
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 406
Registrován: ned led 20, 2008 19:13:11
Bydliště: Praha

Re: ZRX IV.

Příspěvek od Munga » čtv led 30, 2020 19:20:00

Držák na chladič by se hodil - to se přidám do maloserie.
ZRX 1100 /99 Black
Kozí dech
Munga F4
Z900 RS

Uživatelský avatar
zdenek
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 450
Registrován: stř led 31, 2007 02:31:31
Bydliště: Olomóc

Re: ZRX IV.

Příspěvek od zdenek » pon úno 03, 2020 09:42:35

Tak vyborně, ještě musíme sehnat nekoho kdo to udela☝️
rex je náš, dělá dobře mně i tobě
ZRX1200R
2006

Uživatelský avatar
Tilda
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 5518
Registrován: čtv říj 19, 2006 12:49:59
Bydliště: Praha

Re: ZRX IV.

Příspěvek od Tilda » pon úno 03, 2020 16:10:11

Výrobu bych sehnal. Teď někdo přemluvte Chosého že to chce sundat z motorky a změřit :D já to překreslim do dwg a zajistim výrobu. Ještě by to chtělo sehnat někoho na komaxit ať je to pěkný :)
ZRX1200R
ZRX1000RR

Don't drink and drive, but smoke and fly :-)
#399#

Uživatelský avatar
ZRX 1984
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 9214
Registrován: pon dub 07, 2008 12:57:06
Bydliště: Hradec Králové

Re: ZRX IV.

Příspěvek od ZRX 1984 » stř úno 05, 2020 04:47:49

Komaxit dělají třeba u nás v Opočně
ZZR 1400
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909

Uživatelský avatar
666S999
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 6798
Registrován: ned úno 12, 2006 18:51:09
Bydliště: prostřední Morava
Kontaktovat uživatele:

Re: ZRX IV.

Příspěvek od 666S999 » ned úno 09, 2020 00:43:57

Jsem domluvený s Tildou, držáky oměřím i s fičurami.
K odstranění K-tricu: když dáte K&N filtry, tak K-tric nemá zpětnou vazbu sání takže nefunguje.
Oktopusy kabely (hadice na hlavě) zaslepují se taky, když se použijí K&N filtry.
Ignition advancer (má smysl když "porochtáte motor") na rozdíl od Tildy s ním nemám problém. Samozřejmě tu píšu kecy o hovně, páč každý má svůj vyhraněný názor (navíc tomu hovno rozumím, že áno, ale bavilo mě to) Jediný správný názor je ten, že Rex je mrdka, která nejede. (samozřejmě soudruzi se zmrzlinami mají pravdu. Já jsem zamrznul v době "klasiky" a tak si melu stále svou, a melu méně, a jinak to už nebude. Současné motorky mi říkají jenom že jsem na ně starý.
K oleji: na Rexe je nejlepší polosyntetika 10W40. (subjektivně, i s Pavlem Kysem vizuálně ověřeno)
Promiňte, že jsem zas zasral kus stránky.
Naposledy upravil(a) 666S999 dne ned úno 09, 2020 18:43:42, celkem upraveno 1 x.
____ZRX 1200R____
_________________
_____CKC#21______

Uživatelský avatar
666S999
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 6798
Registrován: ned úno 12, 2006 18:51:09
Bydliště: prostřední Morava
Kontaktovat uživatele:

Re: ZRX IV.

Příspěvek od 666S999 » ned úno 09, 2020 00:50:21

ZRX 1984 píše: stř úno 05, 2020 04:47:49 Komaxit dělají třeba u nás v Opočně
Dle Pavla Kyse (i mé maličkosti) Komax patří na věšák, nebo na levné šity. Držáky chladiče mám z duralu a jsou samozřejmě jen eloxované.
Jestli si je vypálíte z nerezu, tak je další povrchová úprava na hovínko.
Naposledy upravil(a) 666S999 dne ned úno 09, 2020 18:44:44, celkem upraveno 1 x.
____ZRX 1200R____
_________________
_____CKC#21______

Uživatelský avatar
666S999
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 6798
Registrován: ned úno 12, 2006 18:51:09
Bydliště: prostřední Morava
Kontaktovat uživatele:

Re: ZRX IV.

Příspěvek od 666S999 » ned úno 09, 2020 00:59:29

Tilda píše: čtv led 30, 2020 16:21:38 Mimochodem to 4° otočení zapalování dám zase pryč a vrátim originál. Neřikám že to má souvislost, ale po instalaci se mi několikrát stalo že motorka špatně pálila, respektive občas vynechala a pak najednou neskutečná rána když to dohořelo ve výfuku a s motorkou to škublo jak kdyby se mi otevřel padák. Naštěstí vždycky na rovince, být to v zatáčce v náklonu tak bych si neskutečně rozbil hubu...
"vynechala" a příčina byla advancer??? Žertuješ? Když střílí výfukem, tak to má souvislost při ubraném plynu s bohatostí směsi (moc bohatá), 5° nezpůsobí to co píšeš, motor je jen trochu tvrdší...
____ZRX 1200R____
_________________
_____CKC#21______

Uživatelský avatar
Tilda
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 5518
Registrován: čtv říj 19, 2006 12:49:59
Bydliště: Praha

Re: ZRX IV.

Příspěvek od Tilda » ned úno 09, 2020 13:33:29

666S999 píše: ned úno 09, 2020 00:59:29
Tilda píše: čtv led 30, 2020 16:21:38 Mimochodem to 4° otočení zapalování dám zase pryč a vrátim originál. Neřikám že to má souvislost, ale po instalaci se mi několikrát stalo že motorka špatně pálila, respektive občas vynechala a pak najednou neskutečná rána když to dohořelo ve výfuku a s motorkou to škublo jak kdyby se mi otevřel padák. Naštěstí vždycky na rovince, být to v zatáčce v náklonu tak bych si neskutečně rozbil hubu...
"vynechala" a příčina byla advancer??? Žertuješ? Když střílí výfukem, tak to má souvislost při ubraném plynu s bohatostí směsi (moc bohatá), 5° nezpůsobí to co píšeš, motor je jen trochu tvrdší...
tohle nebylo při ubrání plynu a nešlo o klasický střílení z výfuku. pod plným plynem (jednou jsem chtěl předjet auto, jednou to byl výjezd za pomalou zatáčkou) to najednou vynechalo, škublo to s motorkou jako prase, pak rána a plameny z výfuku. Takže spíš vynechalo zapalování a pak to dohořelo ve výfuku. A jak jsem psal, netvrdím že to má souvislost, jen ten advancer zase vyndám a uvidím jestli se to stane znovu :)
ZRX1200R
ZRX1000RR

Don't drink and drive, but smoke and fly :-)
#399#

Uživatelský avatar
666S999
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 6798
Registrován: ned úno 12, 2006 18:51:09
Bydliště: prostřední Morava
Kontaktovat uživatele:

Re: ZRX IV.

Příspěvek od 666S999 » ned úno 09, 2020 18:50:38

Tilda píše: ned úno 09, 2020 13:33:29
666S999 píše: ned úno 09, 2020 00:59:29
Tilda píše: čtv led 30, 2020 16:21:38 Mimochodem to 4° otočení zapalování dám zase pryč a vrátim originál. Neřikám že to má souvislost, ale po instalaci se mi několikrát stalo že motorka špatně pálila, respektive občas vynechala a pak najednou neskutečná rána když to dohořelo ve výfuku a s motorkou to škublo jak kdyby se mi otevřel padák. Naštěstí vždycky na rovince, být to v zatáčce v náklonu tak bych si neskutečně rozbil hubu...
"vynechala" a příčina byla advancer??? Žertuješ? Když střílí výfukem, tak to má souvislost při ubraném plynu s bohatostí směsi (moc bohatá), 5° nezpůsobí to co píšeš, motor je jen trochu tvrdší...
tohle nebylo při ubrání plynu a nešlo o klasický střílení z výfuku. pod plným plynem (jednou jsem chtěl předjet auto, jednou to byl výjezd za pomalou zatáčkou) to najednou vynechalo, škublo to s motorkou jako prase, pak rána a plameny z výfuku. Takže spíš vynechalo zapalování a pak to dohořelo ve výfuku. A jak jsem psal, netvrdím že to má souvislost, jen ten advancer zase vyndám a uvidím jestli se to stane znovu :)
Ano, spíš by to bylo na kontrolu drátů od a k zapalování (hlavně svazek od spínačky).
Můj první Edásek (1100), taky jsem měl problém s napájením od klíčku, bylo to v drátech. Je to průser, když je klíček na řídítkách. (Starý Kawy měly klíček pod nádrží napevno, protože neustálé ohýbání není moc vhodné...
Závada která netrvá, je dost špatně zjistitelná. Sere se mi občas Ford, ale cca jednou za měsíc, nikdo není schopný závadu odstranit. Asi to bude tím, že auta začínající na "F" jsou problematické: Ford, Fiat a fšechny francouzské... :lol:
____ZRX 1200R____
_________________
_____CKC#21______

Uživatelský avatar
zdenek
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 450
Registrován: stř led 31, 2007 02:31:31
Bydliště: Olomóc

Re: ZRX IV.

Příspěvek od zdenek » pát úno 21, 2020 12:32:17

Tak jdeme na omlazovaci kůru👍
Přílohy
FDF78E0E-E56D-4594-B39D-23EC8DAA86C1.jpeg
FDF78E0E-E56D-4594-B39D-23EC8DAA86C1.jpeg (20.84 KiB) Zobrazeno 2042 x
rex je náš, dělá dobře mně i tobě
ZRX1200R
2006

Uživatelský avatar
zdenek
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 450
Registrován: stř led 31, 2007 02:31:31
Bydliště: Olomóc

Re: ZRX IV.

Příspěvek od zdenek » pát úno 21, 2020 21:18:00

Pozor na to
Po 100 679 km stane se treba toto..
A pak saje falesny luft..
Přílohy
D377CBAF-1FBC-487D-AE37-AE44460ACD5E.jpeg
D377CBAF-1FBC-487D-AE37-AE44460ACD5E.jpeg (24.31 KiB) Zobrazeno 2032 x
rex je náš, dělá dobře mně i tobě
ZRX1200R
2006

Uživatelský avatar
ZRX 1984
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 9214
Registrován: pon dub 07, 2008 12:57:06
Bydliště: Hradec Králové

Re: ZRX IV.

Příspěvek od ZRX 1984 » pon úno 24, 2020 08:41:53

A myslíš, že se to stane opotřebením?
ZZR 1400
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909

Odpovědět