
Motorka dlouhou dobu stála (u Maverika) v garáži. Převzal ze servisu, bohužel neodzkoušenou, protože jsem vytáhl značky z depozitu a doufal, že si ji manželka ošahá. Poprvé jsem ji zdechl asi po 10km a už nenastartoval, aby jsem ji pak tlačil 1km do kopce a doma pak chytla v garáži na první pokus

Dneska jsem to jel projet, jezdil jsem kolem baráku, projel tak 2km, dom, zdechl, nastartoval, jel projet větší okruh. Při cestě jsem si všiml, že volnoběh je dost nízký a jednička se musela držet v otáčkách, aby to nezdechlo. U baráku, jsem chtěl zvýšit volnoběh, ale zdechlo mě to a už jsem to nenahodil. Asi jsem to rozesral, nevěděl jsem, na kterou stranu kroutit, protože se mě zdálo, že to na to nereaguje.
Pak jsem několikrát motorku nastartoval, ale musel jsem citlivě lehce přidat při stratování plyn. Po startu to vylítlo až tak na 4t ot, ale volnoběh byl moc nízký, bez držení plynu to zhaslo a furt to stratuje nic moc.
Dle výše uvedeného, to bylo diagnostikované na bohatou směs. Možná tomu pohohlo i to, že jsem dal kvůli STK dB killer, který to fakt dost tlumí. Bez něj jsem na tom ale nejel.
Napadá někoho ještě něco jiného? Abych to nechal zkontrolovat, nebo by to vše mohlo být fakt jen blbě nastavenou bohatostí?
Maverika jsem se ptal, ale prý mu to jel bez problému, ale jestli je tam třeba větší jehla si už nepamatuje. Jde to vyladit pak i s tou jehlou.
Motorka je pro manželku, takže musí být bezproblémová, nemůžu řešit, aby startovala určitým způsobem atd. Prostě musí dojít, max vytáhnout sytič, zmáčknout a jet. Výkon v podstatě nepotřebuju.