Příspěvek
od Pavel ZRX » ned čer 28, 2015 23:38:15
Idealní je namontovat do pumy holendr s odvzdušńovacím šroubkem, ve tvém případě dvojtý holendr s odvzdušńovákem. Jde to i bez odvzdušňováku, jen povolováním holendru, ale kapalina teče všude, nutno zabalit do hadru, hlídat polohu hadic, no jde to hůř než s odvzdušňovákem. Odvzdušníš pumpu a pak postupně oba brzdiče. Můžeš je sundat, desky vyjmout a mezi pístky vsunout rozpěrku, brzdiče zvednout nad řídítka, odvzdušňovák do nejvyššího místa a klasicky odvzdušnit. Pokud se to nedaří, tak odvzdušnit pouze jeden brzdič, druhý odpojit u pumpy a použít krátký holendr, poté druhý brzdič. Odvzdušněný brzdič dát dolů na vidli, udržovat nalitou hadičku. Jednotlivě ty brzdiče odvzdušníš hravě, opět oba připojíš k pumpě a odvzdušňovákem na holendru dokončíš.. Huř se odvzdušňuje zapojení s jednou hadicí od pumpy k brzdiči a propojkou mezi brzdičemi. I tam jde postupně vzduch vytlačit, opět brzdiče demontovat a postupně odvzdušnit. Jdou použít i holendry s odvzdušňovákem do brzdičů, umožní to postupné vytlačení vzduchu, hlavně u brzdičů s nevhodně umístněným odvzdušňovacím šroubkem, nemusí se pak demontovat brzdiče. Všechny tyto postupy používám, jen když nelze odvzdušnit normálně pumpováním, většinou u starších motorek, kde propouští pumpa do nádobky.
ZRX 1200 R