K tomu problému, na US zrxoa foru jsem zapátral, co by mohlo být příčinou, a vyšlo mi z toho kombinace několika faktorů:
jako první je to nedokonalá technologie zpracování vaček - někdo tam postoval, že se s tím setkal napříč spektrem všech výrobců, tudíž nejen kawa - asi horší várka ingotů. To by šlo poznat pod mikroskopem, jaký tvar mají ty vydrolené plochy
potom nedotažené řešení mazání prostoru ventilového rozvodu - ještě tam někdo zmiňoval v moderních olejích chybějící složky snad síry a fosforu? (nevím přesně, prostě nějaký chem. prvek)
drtivá většina případů se týká krajních pravých vaček 4. válce - tam to jistě spolupůsobí torzní kmity téhle strany - nevýhoda rozvodového mechanizmu na jedné straně a ne např. uprostřed motoru
To jen v rychlosti - sumasumárum, takže asi tak. Pak přihodím foto, i z mé uhynulé zzr600 pro srovnání.
