ZX-12R
Re: ZX-12R
Tlumič řízení, je dobrá věc na nerovnosti v zatáčkách. Nerozhodí to tak řidítka. na to co píše MMKS je potřeba ho mít kur.a utaženej aby to k něčemu bylo, ale zase si pak rozbiješ hubu ve městě
Jako všechno mám něco pro i proti..
na ZRX ho dotahuju jen na dálnici, abych nemusel bejt zalehlej a mohl jsem jet přes 200 To je ten správnej nářez
Jako všechno mám něco pro i proti..
na ZRX ho dotahuju jen na dálnici, abych nemusel bejt zalehlej a mohl jsem jet přes 200 To je ten správnej nářez
ZZR 1400
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
Re: ZX-12R
nevím, na Rexovi jsem s ničím nešteloval a jelo to hezky, takže na Rexovi bych ho já mít nemusel (ale třeba je to tím jak pomalu a opatrně jezdím )
babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*
*CKC 102*
Re: ZX-12R
Jako všechno mám něco pro i proti..
na ZRX ho dotahuju jen na dálnici, abych nemusel bejt zalehlej a mohl jsem jet přes 200 To je ten správnej nářez [/quote]
Díky za info: to jsem potřeboval slyšet že tak dráhá věc je vlastně k hovnu...
na ZRX ho dotahuju jen na dálnici, abych nemusel bejt zalehlej a mohl jsem jet přes 200 To je ten správnej nářez [/quote]
Díky za info: to jsem potřeboval slyšet že tak dráhá věc je vlastně k hovnu...
Re: ZX-12R
Díky za info: to jsem potřeboval slyšet že tak dráhá věc je vlastně k hovnu... [/quote]ronny píše:Jako všechno mám něco pro i proti..
na ZRX ho dotahuju jen na dálnici, abych nemusel bejt zalehlej a mohl jsem jet přes 200 To je ten správnej nářez
se nečil, tyhle doplňky jsou individuální pro každýho, někomu je k hovnu, někdo na to nedá dopustit a diví se, jak moh jezdit bez toho.... tlumič buď chceš, tak si ho kup, nebo si to u někoho nejdřív vyzkoušej a pak uvidíš... No, a když se zeptáš, slyšíš názory těch co ho maj... Nebo sis myslel, že z tlumiče budou všichni nadšení?
babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*
*CKC 102*
- DoktorZRX
- Ghostrider
- Příspěvky: 6969
- Registrován: čtv úno 23, 2006 15:08:06
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
Re: ZX-12R
ZRX a ZX mají úplně jiný těžište a výkon. Tam je po přidání plynu tlumič potřeba. Aspoň já to tak měl a musel dotáhnout potom, co se mi v 7 tis. ot přizvedl předek a řidítka šly od dorazu k dorazu
Buell xb12r
CKC#160
CKC#160
Re: ZX-12R
Tlumič řízení je úplně zbytečný.. do doby než ho potřebuješ. I když je to jednou za sezónu, tak to v součtu vyjde výrazně lépe pro variantu mít ho
Kdo si vyzkoušel rozkmitaní řidítek a tankslapper, dokázal to ustát, ten se šel přebalit a potom si ho koupit. Kdo to neustál, pokud chodí, šel si koupit novou motorku a tlumič řízení pokud na ní nebyl
Kdo si vyzkoušel rozkmitaní řidítek a tankslapper, dokázal to ustát, ten se šel přebalit a potom si ho koupit. Kdo to neustál, pokud chodí, šel si koupit novou motorku a tlumič řízení pokud na ní nebyl
ZRX 1200 S-R
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa!
CKC # 209
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa!
CKC # 209
Re: ZX-12R
Zdrahy: plně souhlasím!
DoktorZRX: asi do něj půjdu, časem!
misak39: čekal jsem třeba-na zx12r doporučuji, na jiný tip třeba Z 750 je k ničemu, něco takového.Nebo bez něj se mi jezdí tak a s ním zase tak...
DoktorZRX: asi do něj půjdu, časem!
misak39: čekal jsem třeba-na zx12r doporučuji, na jiný tip třeba Z 750 je k ničemu, něco takového.Nebo bez něj se mi jezdí tak a s ním zase tak...
Re: ZX-12R
v podstatě to má co dělat se stylem jízdy na chopperu je velkem zbytečný, ale když to bude HD Night Rod, nebo Suzuki M1800R tak i tam bude mít svůj důvod. Jakýkoli plasťák, nebo naháč od 600cm už by ho měl mít z výroby
Pokud za to vezmeš tak, že se ti odlehčí předek a při dopadu kolo najede zešikma, máš bez tlumiče řízení slušnou šanci, že řidítka neudržíš.
Pokud za to vezmeš tak, že se ti odlehčí předek a při dopadu kolo najede zešikma, máš bez tlumiče řízení slušnou šanci, že řidítka neudržíš.
ZRX 1200 S-R
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa!
CKC # 209
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa!
CKC # 209
Re: ZX-12R
Kdo si vyzkoušel rozkmitaní řidítek a tankslapper, dokázal to ustát, ten se šel přebalit a potom si ho koupit.
To je můj případ Kdybych měl v prdeli vraženou 5 cm kulatinu přestřihl jsem ji
To je můj případ Kdybych měl v prdeli vraženou 5 cm kulatinu přestřihl jsem ji
ZZR 1400
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
- 666S999
- Ghostrider
- Příspěvky: 6798
- Registrován: ned úno 12, 2006 18:51:09
- Bydliště: prostřední Morava
- Kontaktovat uživatele:
Re: ZX-12R
Párkrát sem to ustál a tlumič řízení jsem bral jako "poslední polepšení" , ALE dávám tímto Zdrahymu a Markovi B. zapravdu v tom, že kdybych ho koupil dříve, lebedil bych si DÉLE. Je s ním radost kroužit zatáčky... Ani rozjebaný povrch našich silnic moc nerozhodí..., ale když to "zahození" má být, tak to přijde i se steering damperem. Letos na jaře jsem jel vojenským prostorem Libavá trochu rychleji, a v jedné zatáčce byla tak ukrutná roleta, že jsem začal s Rexem vyhopsávat v náklonu ven... Dopadlo to tak, že jsem nikam nedopadl. Zbylo mi tak 40cm do škarpy - kamarád co se mnou jel, mi pak řekl něco o psychopatech, a že tak rychle by to tam nedal.ZRX 1984 píše:Kdo si vyzkoušel rozkmitaní řidítek a tankslapper, dokázal to ustát, ten se šel přebalit a potom si ho koupit.
To je můj případ Kdybych měl v prdeli vraženou 5 cm kulatinu přestřihl jsem ji
Jasně, každý první majitel Devítky mi ujede na dvojku, (ať nežeru na trojku 100%). Znáte to, vrána bez peří, Rex bez Al rámu, a kapot jsou marný, jak žádost na byt a tlumič je tam khovnu2x (pro dědka čekatele s mojím letopočtem narození).
____ZRX 1200R____
_________________
_____CKC#21______
_________________
_____CKC#21______
Re: ZX-12R
Dají se na 12 dohledat rozdíly někde jinde, než v plastech u modelu 2002 a 2003? Nemáte tip, kde by byly vinka podle roků?
od 49,9 do 1199 ccm
Re: ZX-12R
nerozumím pořádně otázce, VIN předpokládám, že je vždy na krku řízení. Jestli myslíš, jak podle VIN poznat rok, tak rok je značen na 10. znaku VIN. Roku 2001 by mělo odpovídat číslice 1, 2002 číslice 2, 2003 --3 atd. atd. Více třeba viz http://en.wikipedia.org/wiki/Vehicle_Id ... r_encoding , nebo to můžeš zkusit tady http://www.motoverse.com/tools/vin/kawasaki.asp
ZX-12R naked
Re: ZX-12R
ano, podle VIN rok-je tam na 10 místě ale uvedeno B, což podle Kawa odpovídá roku 1981 a to asi ještě ZX12 nebylaMMKS píše:nerozumím pořádně otázce, VIN předpokládám, že je vždy na krku řízení. Jestli myslíš, jak podle VIN poznat rok, tak rok je značen na 10. znaku VIN. Roku 2001 by mělo odpovídat číslice 1, 2002 číslice 2, 2003 --3 atd. atd. Více třeba viz http://en.wikipedia.org/wiki/Vehicle_Id ... r_encoding , nebo to můžeš zkusit tady http://www.motoverse.com/tools/vin/kawasaki.asp
u ostatních rozlišovacích znaků třeba na ZX10R/2005 je umístění ovládací páčky na víku spojky jinak, než na modelu 2006.
u ZZR byly k dohledání i číselné řady motorů k roku výroby
Něco takového- jestli nevíš
Dík
od 49,9 do 1199 ccm
Re: ZX-12R
já tam mám taky B čko, sakra šrot z 80let
nu což, mám pěkný kult
nu což, mám pěkný kult
- KankX
- Site Admin
- Příspěvky: 9329
- Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: ZX-12R
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira