![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Jako všechno mám něco pro i proti..
na ZRX ho dotahuju jen na dálnici, abych nemusel bejt zalehlej a mohl jsem jet přes 200
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Díky za info: to jsem potřeboval slyšet že tak dráhá věc je vlastně k hovnu...ronny píše:Jako všechno mám něco pro i proti..
na ZRX ho dotahuju jen na dálnici, abych nemusel bejt zalehlej a mohl jsem jet přes 200To je ten správnej nářez
Párkrát sem to ustál a tlumič řízení jsem bral jako "poslední polepšení" , ALE dávám tímto Zdrahymu a Markovi B. zapravdu v tom, že kdybych ho koupil dříve, lebedil bych si DÉLE. Je s ním radost kroužit zatáčky... Ani rozjebaný povrch našich silnic moc nerozhodí..., ale když to "zahození" má být, tak to přijde i se steering damperem. Letos na jaře jsem jel vojenským prostorem Libavá trochu rychleji, a v jedné zatáčce byla tak ukrutná roleta, že jsem začal s Rexem vyhopsávat v náklonu ven... Dopadlo to tak, že jsem nikam nedopadl. Zbylo mi tak 40cm do škarpy - kamarád co se mnou jel, mi pak řekl něco o psychopatech, a že tak rychle by to tam nedal.ZRX 1984 píše:Kdo si vyzkoušel rozkmitaní řidítek a tankslapper, dokázal to ustát, ten se šel přebalit a potom si ho koupit.
To je můj případKdybych měl v prdeli vraženou 5 cm kulatinu přestřihl jsem ji
ano, podle VIN rok-je tam na 10 místě ale uvedeno B, což podle Kawa odpovídá roku 1981 a to asi ještě ZX12 nebylaMMKS píše:nerozumím pořádně otázce, VIN předpokládám, že je vždy na krku řízení. Jestli myslíš, jak podle VIN poznat rok, tak rok je značen na 10. znaku VIN. Roku 2001 by mělo odpovídat číslice 1, 2002 číslice 2, 2003 --3 atd. atd. Více třeba viz http://en.wikipedia.org/wiki/Vehicle_Id ... r_encoding , nebo to můžeš zkusit tady http://www.motoverse.com/tools/vin/kawasaki.asp