Co se nevešlo jinam, manuály, foto a tak...
-
Tilda
- Ghostrider

- Příspěvky: 5518
- Registrován: čtv říj 19, 2006 12:49:59
- Bydliště: Praha
Příspěvek
od Tilda » ned zář 30, 2012 11:43:59
Má tu někdo zkušenosti se svařováním plastů/kapot? Po tom co znovu prasknul svařovaný podselák jsem přemýšlel jestli má cenu to znovu nechat vařit, nebo radši vyměnit. Třeba když se svařují kolejnice tak svár je to nejpevnější místo, ale tomuhle prd rozumim tak se ptám jestli to funguje stejně, nebo ten plast v místě svařování bude naopak slabší a bude praskat znovu?
V tom místě je uchycený držák značky tak to asi dostává docela zabrat, přes zimu asi vymyslim trochu jinak i samotný držák

ZRX1200R
ZRX1000RR
Don't drink and drive, but smoke and fly
#399#
-
MMKS
- Ghostrider

- Příspěvky: 2517
- Registrován: stř bře 21, 2007 18:28:49
- Bydliště: okr. Břeclav
Příspěvek
od MMKS » ned zář 30, 2012 13:33:19
párkrát jsem si nechal něco svařít, teď mám posvařovaný celý kryt nádrže s tím, že ji lepil jak puzzle, Nikdy nikde žádný problém.
ZX-12R naked
-
Tilda
- Ghostrider

- Příspěvky: 5518
- Registrován: čtv říj 19, 2006 12:49:59
- Bydliště: Praha
Příspěvek
od Tilda » ned zář 30, 2012 16:01:47
tak já mám taky posvařovaný komplet plasty

ale jde mi o pevnost v tom sváru, nečekám že se rozpadně třeba kaplička, ale na podsedláku je na dvou šroubech přidělaný držák SPZ a blinkrů a evidentně stačila jedna cesta po D1 do brna aby se plasty nalomily a pak necelých 100km po středočeských tankodromech aby se to urvalo uplně

ZRX1200R
ZRX1000RR
Don't drink and drive, but smoke and fly
#399#
-
Z.
- Ghostrider

- Příspěvky: 3443
- Registrován: ned dub 09, 2006 17:07:36
- Bydliště: Nový Jičín
Příspěvek
od Z. » pon říj 01, 2012 21:16:35
Plasty se svařují hodně špatně, není to jako s ocelí, že svar je nejpevnější místo. Sváry na plastech jsou "slabým místem". Milanovi to drží asi proto, že krýt nádrže není vystavený dynamickému namáhání zatímco podsedlovka jo.
Opravit to jde, ale chce to dobrého "svářeče plastu + nějaké fígle na vystužení pod místem svaru). Teď se chystám lepit plasty na KMX125 takže dám vědět, jak dopanu, jestli se to v kotárech nerozpadne. Hozhodně to nebudu "vařit" ale budu to "lepit". Z.
15 let Kawasaki Z750 '07
> silver shadow <
>> CKC #304 <<
-
Tilda
- Ghostrider

- Příspěvky: 5518
- Registrován: čtv říj 19, 2006 12:49:59
- Bydliště: Praha
Příspěvek
od Tilda » pon říj 01, 2012 23:13:55
díky, tohle přesně jsem potřeboval vědět
teda radši bych byl kdybys napsal že svár je zas to nejpevnější místo ale aspoň vím co od toho čekat

koupím nový podsedlák a bude to
když se to lepí tak je to pevnější?
ZRX1200R
ZRX1000RR
Don't drink and drive, but smoke and fly
#399#
-
KankX
- Site Admin

- Příspěvky: 9361
- Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
- Bydliště: Teplice
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od KankX » úte říj 02, 2012 00:17:32
dobre svarenej plast nepraskne... jen to malokdo umi svarit, nesmi se to prehrat a musi se na to pouzit to spravne tavici "pojivo" jinak to nedrzi. Lepeni neverim, miliony ruznych lepidel jsem vyzkousel a nic nedrzi... a kdyz jsem nasel takove co drzelo krasne dva plasty (neutrhnutelne) tak za rok se to oddelilo uplne samo, jako kdyby mel ten spoj jen rocni trvanlivost

----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
-
DoktorZRX
- Ghostrider

- Příspěvky: 6969
- Registrován: čtv úno 23, 2006 15:08:06
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
Příspěvek
od DoktorZRX » úte říj 02, 2012 08:21:04
Podle toho co jsem četl tak je ten servis kde ti to vařili nějakej divnej, zkus to dát jinam. Já měl vařenou kapličku a bez problému

Nebo ta kaplička byla tenkrát smažená..

Buell xb12r
CKC#160
-
misak39
- Ghostrider

- Příspěvky: 5071
- Registrován: pát kvě 19, 2006 01:04:55
- Bydliště: Králíky
Příspěvek
od misak39 » úte říj 02, 2012 08:35:16
mám svařenej boční plast a drží to bez problémů, vydrží to i malé namáhání na tlak... jak píše Honza, musí se to umět, ale hlavně na každej druh plastu je jinej svářecí knot, jinak se to nepojí a nedrží... Jedna z variant je to zespoda podlaminovat
babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*
-
Zdrahy
- Site Admin

- Příspěvky: 7011
- Registrován: čtv bře 30, 2006 10:13:27
- Bydliště: Město
Příspěvek
od Zdrahy » úte říj 02, 2012 08:51:48
Svaření vydrží bez problémů i podsedlovka.. Problém je, že to bylo roztlučený na puzle a ta hromada svárů by sama osobě asi taky nebyla problém, kdyby na tom nevysela SPZtka s držákem a blinkrama. Spzka vibruje a klepe se, na těch dvou šroubech to tak tak drží i na origo podsedláku - hrozí tam taky, že to po čase praskne. Buď se domluv s Vachuláčema ať předělají držák tak, aby rozložili vibrace do větší plochy, nebo to celé podlaminuj, nech udělat velké účko zevnitř, které bude kopírovat tvar podsedláku a držák bude přišroubovaný k němu. Ten rozlámaný plast to nejpíš už sám o sobě neudrží

ZRX 1200 S-R
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa!

CKC # 209
-
MMKS
- Ghostrider

- Příspěvky: 2517
- Registrován: stř bře 21, 2007 18:28:49
- Bydliště: okr. Břeclav
Příspěvek
od MMKS » úte říj 02, 2012 15:16:55
asi fakt záleží kdo, jak a čím. Já když jsem dával svařovat a nebylo to na tom díle uvedené tak jsem musel donést druhý díl, aby to z toho vyčetl. Stejně tak, když mě chyběly kousky, tak jsem musel obětovat jiný kousek kapot, aby to z toho nahradil.
Na druhou stranu jsem se tloukl do hlavy, že kdybych koupil bazarový kus, tak mě to vyjde levněji (na začátku přebíral zakázku maník, co vaří hliník a cenu hrubě/hrubě špatně odhadl).
ZX-12R naked
-
KankX
- Site Admin

- Příspěvky: 9361
- Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
- Bydliště: Teplice
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od KankX » úte říj 02, 2012 19:33:59
jo jo, centimetr kvalitniho svaru je dost drahej... hlavne kdyz si pak ty praskle centimetry sectes

----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
-
Tilda
- Ghostrider

- Příspěvky: 5518
- Registrován: čtv říj 19, 2006 12:49:59
- Bydliště: Praha
Příspěvek
od Tilda » stř říj 03, 2012 10:02:33
KankX píše:jo jo, centimetr kvalitniho svaru je dost drahej... hlavne kdyz si pak ty praskle centimetry sectes

tak můžu koupit nový podsedlák

asi to tak nakonec dopadne... v poslední době jsem v práci od rána do večera a v 9-10 večer už nějak nemám náladu jet přes půl prahy do garáže takže jsem se ještě ani nedostal k tomu abych ty plasty sundal a hodil to někam na provizorní svaření. když náhodou letos ještě někam pojedu tak hodim SPZ na batoh a bude to
jak psal Zdrahy, ten držák se značkou tomu prostě dává dost zabrat a právě se bojím že i kvalitní sváry budou znovu praskat. ten nápad s nějakým profilem zevnitř není vůbec špatnej. přes zimu dostanou Vachuláči možnost si s tím znovu pohrát

ZRX1200R
ZRX1000RR
Don't drink and drive, but smoke and fly
#399#