svařování plastů
svařování plastů
Má tu někdo zkušenosti se svařováním plastů/kapot? Po tom co znovu prasknul svařovaný podselák jsem přemýšlel jestli má cenu to znovu nechat vařit, nebo radši vyměnit. Třeba když se svařují kolejnice tak svár je to nejpevnější místo, ale tomuhle prd rozumim tak se ptám jestli to funguje stejně, nebo ten plast v místě svařování bude naopak slabší a bude praskat znovu?
V tom místě je uchycený držák značky tak to asi dostává docela zabrat, přes zimu asi vymyslim trochu jinak i samotný držák
V tom místě je uchycený držák značky tak to asi dostává docela zabrat, přes zimu asi vymyslim trochu jinak i samotný držák
ZRX1200R
ZRX1000RR
KX250F
Don't drink and drive, but smoke and fly
#399#
ZRX1000RR
KX250F
Don't drink and drive, but smoke and fly
#399#
Re: svařování plastů
párkrát jsem si nechal něco svařít, teď mám posvařovaný celý kryt nádrže s tím, že ji lepil jak puzzle, Nikdy nikde žádný problém.
ZX-12R naked
Re: svařování plastů
tak já mám taky posvařovaný komplet plasty ale jde mi o pevnost v tom sváru, nečekám že se rozpadně třeba kaplička, ale na podsedláku je na dvou šroubech přidělaný držák SPZ a blinkrů a evidentně stačila jedna cesta po D1 do brna aby se plasty nalomily a pak necelých 100km po středočeských tankodromech aby se to urvalo uplně
ZRX1200R
ZRX1000RR
KX250F
Don't drink and drive, but smoke and fly
#399#
ZRX1000RR
KX250F
Don't drink and drive, but smoke and fly
#399#
Re: svařování plastů
Plasty se svařují hodně špatně, není to jako s ocelí, že svar je nejpevnější místo. Sváry na plastech jsou "slabým místem". Milanovi to drží asi proto, že krýt nádrže není vystavený dynamickému namáhání zatímco podsedlovka jo.
Opravit to jde, ale chce to dobrého "svářeče plastu + nějaké fígle na vystužení pod místem svaru). Teď se chystám lepit plasty na KMX125 takže dám vědět, jak dopanu, jestli se to v kotárech nerozpadne. Hozhodně to nebudu "vařit" ale budu to "lepit". Z.
Opravit to jde, ale chce to dobrého "svářeče plastu + nějaké fígle na vystužení pod místem svaru). Teď se chystám lepit plasty na KMX125 takže dám vědět, jak dopanu, jestli se to v kotárech nerozpadne. Hozhodně to nebudu "vařit" ale budu to "lepit". Z.
15 let Kawasaki Z750 '07
> silver shadow <
>> CKC #304 <<
> silver shadow <
>> CKC #304 <<
Re: svařování plastů
díky, tohle přesně jsem potřeboval vědět
teda radši bych byl kdybys napsal že svár je zas to nejpevnější místo ale aspoň vím co od toho čekat koupím nový podsedlák a bude to
když se to lepí tak je to pevnější?
teda radši bych byl kdybys napsal že svár je zas to nejpevnější místo ale aspoň vím co od toho čekat koupím nový podsedlák a bude to
když se to lepí tak je to pevnější?
ZRX1200R
ZRX1000RR
KX250F
Don't drink and drive, but smoke and fly
#399#
ZRX1000RR
KX250F
Don't drink and drive, but smoke and fly
#399#
- KankX
- Site Admin
- Příspěvky: 9300
- Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: svařování plastů
dobre svarenej plast nepraskne... jen to malokdo umi svarit, nesmi se to prehrat a musi se na to pouzit to spravne tavici "pojivo" jinak to nedrzi. Lepeni neverim, miliony ruznych lepidel jsem vyzkousel a nic nedrzi... a kdyz jsem nasel takove co drzelo krasne dva plasty (neutrhnutelne) tak za rok se to oddelilo uplne samo, jako kdyby mel ten spoj jen rocni trvanlivost
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
- DoktorZRX
- Ghostrider
- Příspěvky: 6969
- Registrován: čtv úno 23, 2006 15:08:06
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
Re: svařování plastů
Podle toho co jsem četl tak je ten servis kde ti to vařili nějakej divnej, zkus to dát jinam. Já měl vařenou kapličku a bez problému Nebo ta kaplička byla tenkrát smažená..
Buell xb12r
CKC#160
CKC#160
Re: svařování plastů
mám svařenej boční plast a drží to bez problémů, vydrží to i malé namáhání na tlak... jak píše Honza, musí se to umět, ale hlavně na každej druh plastu je jinej svářecí knot, jinak se to nepojí a nedrží... Jedna z variant je to zespoda podlaminovat
babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*
*CKC 102*
Re: svařování plastů
Svaření vydrží bez problémů i podsedlovka.. Problém je, že to bylo roztlučený na puzle a ta hromada svárů by sama osobě asi taky nebyla problém, kdyby na tom nevysela SPZtka s držákem a blinkrama. Spzka vibruje a klepe se, na těch dvou šroubech to tak tak drží i na origo podsedláku - hrozí tam taky, že to po čase praskne. Buď se domluv s Vachuláčema ať předělají držák tak, aby rozložili vibrace do větší plochy, nebo to celé podlaminuj, nech udělat velké účko zevnitř, které bude kopírovat tvar podsedláku a držák bude přišroubovaný k němu. Ten rozlámaný plast to nejpíš už sám o sobě neudrží
ZRX 1200 S-R
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa!
CKC # 209
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa!
CKC # 209
Re: svařování plastů
asi fakt záleží kdo, jak a čím. Já když jsem dával svařovat a nebylo to na tom díle uvedené tak jsem musel donést druhý díl, aby to z toho vyčetl. Stejně tak, když mě chyběly kousky, tak jsem musel obětovat jiný kousek kapot, aby to z toho nahradil.
Na druhou stranu jsem se tloukl do hlavy, že kdybych koupil bazarový kus, tak mě to vyjde levněji (na začátku přebíral zakázku maník, co vaří hliník a cenu hrubě/hrubě špatně odhadl).
Na druhou stranu jsem se tloukl do hlavy, že kdybych koupil bazarový kus, tak mě to vyjde levněji (na začátku přebíral zakázku maník, co vaří hliník a cenu hrubě/hrubě špatně odhadl).
ZX-12R naked
- KankX
- Site Admin
- Příspěvky: 9300
- Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: svařování plastů
jo jo, centimetr kvalitniho svaru je dost drahej... hlavne kdyz si pak ty praskle centimetry sectes
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
Re: svařování plastů
tak můžu koupit nový podsedlák asi to tak nakonec dopadne... v poslední době jsem v práci od rána do večera a v 9-10 večer už nějak nemám náladu jet přes půl prahy do garáže takže jsem se ještě ani nedostal k tomu abych ty plasty sundal a hodil to někam na provizorní svaření. když náhodou letos ještě někam pojedu tak hodim SPZ na batoh a bude toKankX píše:jo jo, centimetr kvalitniho svaru je dost drahej... hlavne kdyz si pak ty praskle centimetry sectes
jak psal Zdrahy, ten držák se značkou tomu prostě dává dost zabrat a právě se bojím že i kvalitní sváry budou znovu praskat. ten nápad s nějakým profilem zevnitř není vůbec špatnej. přes zimu dostanou Vachuláči možnost si s tím znovu pohrát
ZRX1200R
ZRX1000RR
KX250F
Don't drink and drive, but smoke and fly
#399#
ZRX1000RR
KX250F
Don't drink and drive, but smoke and fly
#399#