klr600 rok 89-92
klr600 rok 89-92
zdravim,potrebuju poradit,klr mi nejde do otacek jako spodek by se dalo rict ze ma ale proste nevitacise,3500ot.a řveto,karbec sem cistil,svicku,nevim uz....
- farmář
- Ghostrider
- Příspěvky: 2148
- Registrován: úte říj 16, 2007 20:01:57
- Bydliště: kousek od Jindřichova Hradce
Re: klr600 rok 89-92
novou svíci jako základ, jiskra není jistota plné funkčnosti. Za druhé to bějval kondík u rozdělovače, nevím co tam máš ty, za třetí cívka. Stářím prostě kapacity klesají.
Karbec jsi čistil? a máš ho tam jak. Na papír? nebo jsi to lepil. Kdysi jsem se s jedním taky sral až mi kamarád mechoš udělal na papír s tím, že nikdy jinak. A jelo to. Inu.
Taky ale můžeš mít pod karbecem plastovej mezikus, to pak je papír leda na utření že jo
A poslední myšlénka....šoupátko....a není to už za ty roky moc vykloktaný?
Karbec jsi čistil? a máš ho tam jak. Na papír? nebo jsi to lepil. Kdysi jsem se s jedním taky sral až mi kamarád mechoš udělal na papír s tím, že nikdy jinak. A jelo to. Inu.
Taky ale můžeš mít pod karbecem plastovej mezikus, to pak je papír leda na utření že jo

A poslední myšlénka....šoupátko....a není to už za ty roky moc vykloktaný?
Kawasaki Vulcan VN 1500 Classic
CKC #1060
CKC #1060
Re: klr600 rok 89-92
karbec sem čistil,me napadlo ze by to mohla bejt ta membrana co zveda šoupatko či co..je uz takova spuchrela,co jsem se ptal tak by to mohla delat,a kdyz vysroubuj vlastne to plastovy vycko nad ni tak je troch z kraje praskla ale to je tak 1mm,a to jsem zkousel i lepit,a je to furt stejny,prosim te jakej papir u karbecu?to nak nechapu,ja tam o zadnym papiru ze by tam byl nevim nak,svicka je nova od NGK,a ten kondik se nachazi kde?a kdy by to byla civka tak by to hazelo malou jiskru nebo zadnou né?a jak bych mel poznat ze by to soupatko bylo k.o?ze v tech drazkach se mrda?diky predem 

- farmář
- Ghostrider
- Příspěvky: 2148
- Registrován: úte říj 16, 2007 20:01:57
- Bydliště: kousek od Jindřichova Hradce
Re: klr600 rok 89-92
dyk jsi závadu našel. Máš v háji membránu
kup si novou.
některý karbce bejvaj,ale to hlavně na autech, kov na kov, mezi se dává papír, spešl, papírový těsnění abych byl přesnej. Prasecky se to lepí silionem což je out. To neřeš. Ty máš poprdanou membránu a možná už slušně zpuchřelou, přitom to má být krásně pružné a celistvé. Neuděláš krok mimo.....vyměň si ji

některý karbce bejvaj,ale to hlavně na autech, kov na kov, mezi se dává papír, spešl, papírový těsnění abych byl přesnej. Prasecky se to lepí silionem což je out. To neřeš. Ty máš poprdanou membránu a možná už slušně zpuchřelou, přitom to má být krásně pružné a celistvé. Neuděláš krok mimo.....vyměň si ji

Kawasaki Vulcan VN 1500 Classic
CKC #1060
CKC #1060
Re: klr600 rok 89-92
no ono to neni levna vec 

Re: klr600 rok 89-92
ja myslel koupit nakou starsi...by mohla by bejt za min...
- farmář
- Ghostrider
- Příspěvky: 2148
- Registrován: úte říj 16, 2007 20:01:57
- Bydliště: kousek od Jindřichova Hradce
Re: klr600 rok 89-92
ale no tak. Já mám 4
bohužel, děravá a popraskaná je ti k ničemu.

bohužel, děravá a popraskaná je ti k ničemu.
Kawasaki Vulcan VN 1500 Classic
CKC #1060
CKC #1060
Re: klr600 rok 89-92
jako to mi chces rict ze si koupil starsi a vysralo se to zas?
- Dak
- Ghostrider
- Příspěvky: 3438
- Registrován: sob led 28, 2006 13:44:45
- Bydliště: Zlechov ( Je to kousek od Uh. Hradiště)
- Kontaktovat uživatele:
Re: klr600 rok 89-92
Ne on ti chce říct že má na své GPZ 900R čtyři karbce a tudíš čtyři membrány. Toš tak
Dak
CKC -015-
CKC -015-