klr600 rok 89-92

Odpovědět
martin
Příspěvky: 7
Registrován: úte bře 20, 2012 19:12:42

klr600 rok 89-92

Příspěvek od martin » úte bře 20, 2012 19:24:11

zdravim,potrebuju poradit,klr mi nejde do otacek jako spodek by se dalo rict ze ma ale proste nevitacise,3500ot.a řveto,karbec sem cistil,svicku,nevim uz....

Uživatelský avatar
farmář
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2148
Registrován: úte říj 16, 2007 20:01:57
Bydliště: kousek od Jindřichova Hradce

Re: klr600 rok 89-92

Příspěvek od farmář » čtv bře 22, 2012 13:21:41

novou svíci jako základ, jiskra není jistota plné funkčnosti. Za druhé to bějval kondík u rozdělovače, nevím co tam máš ty, za třetí cívka. Stářím prostě kapacity klesají.
Karbec jsi čistil? a máš ho tam jak. Na papír? nebo jsi to lepil. Kdysi jsem se s jedním taky sral až mi kamarád mechoš udělal na papír s tím, že nikdy jinak. A jelo to. Inu.
Taky ale můžeš mít pod karbecem plastovej mezikus, to pak je papír leda na utření že jo :)
A poslední myšlénka....šoupátko....a není to už za ty roky moc vykloktaný?
Kawasaki Vulcan VN 1500 Classic
CKC #1060

martin
Příspěvky: 7
Registrován: úte bře 20, 2012 19:12:42

Re: klr600 rok 89-92

Příspěvek od martin » čtv bře 22, 2012 16:31:18

karbec sem čistil,me napadlo ze by to mohla bejt ta membrana co zveda šoupatko či co..je uz takova spuchrela,co jsem se ptal tak by to mohla delat,a kdyz vysroubuj vlastne to plastovy vycko nad ni tak je troch z kraje praskla ale to je tak 1mm,a to jsem zkousel i lepit,a je to furt stejny,prosim te jakej papir u karbecu?to nak nechapu,ja tam o zadnym papiru ze by tam byl nevim nak,svicka je nova od NGK,a ten kondik se nachazi kde?a kdy by to byla civka tak by to hazelo malou jiskru nebo zadnou né?a jak bych mel poznat ze by to soupatko bylo k.o?ze v tech drazkach se mrda?diky predem :)

Uživatelský avatar
farmář
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2148
Registrován: úte říj 16, 2007 20:01:57
Bydliště: kousek od Jindřichova Hradce

Re: klr600 rok 89-92

Příspěvek od farmář » čtv bře 22, 2012 16:44:59

dyk jsi závadu našel. Máš v háji membránu :) kup si novou.

některý karbce bejvaj,ale to hlavně na autech, kov na kov, mezi se dává papír, spešl, papírový těsnění abych byl přesnej. Prasecky se to lepí silionem což je out. To neřeš. Ty máš poprdanou membránu a možná už slušně zpuchřelou, přitom to má být krásně pružné a celistvé. Neuděláš krok mimo.....vyměň si ji :)
Kawasaki Vulcan VN 1500 Classic
CKC #1060

martin
Příspěvky: 7
Registrován: úte bře 20, 2012 19:12:42

Re: klr600 rok 89-92

Příspěvek od martin » čtv bře 22, 2012 17:27:57

no ono to neni levna vec :(

martin
Příspěvky: 7
Registrován: úte bře 20, 2012 19:12:42

Re: klr600 rok 89-92

Příspěvek od martin » čtv bře 22, 2012 18:40:14

ja myslel koupit nakou starsi...by mohla by bejt za min...

Uživatelský avatar
farmář
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2148
Registrován: úte říj 16, 2007 20:01:57
Bydliště: kousek od Jindřichova Hradce

Re: klr600 rok 89-92

Příspěvek od farmář » čtv bře 22, 2012 18:40:22

ale no tak. Já mám 4 :)
bohužel, děravá a popraskaná je ti k ničemu.
Kawasaki Vulcan VN 1500 Classic
CKC #1060

martin
Příspěvky: 7
Registrován: úte bře 20, 2012 19:12:42

Re: klr600 rok 89-92

Příspěvek od martin » čtv bře 22, 2012 19:09:14

jako to mi chces rict ze si koupil starsi a vysralo se to zas?

Uživatelský avatar
Dak
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3438
Registrován: sob led 28, 2006 13:44:45
Bydliště: Zlechov ( Je to kousek od Uh. Hradiště)
Kontaktovat uživatele:

Re: klr600 rok 89-92

Příspěvek od Dak » čtv bře 22, 2012 20:07:43

Ne on ti chce říct že má na své GPZ 900R čtyři karbce a tudíš čtyři membrány. Toš tak
Dak
CKC -015-

Odpovědět