Volná jehla v karburátorech

Co se nevešlo jinam, manuály, foto a tak...
Odpovědět
Uživatelský avatar
Jard4
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 146
Registrován: stř dub 19, 2006 18:50:00
Bydliště: M.Boleslav

Volná jehla v karburátorech

Příspěvek od Jard4 » úte čer 07, 2011 21:19:31

Ahoj lidi. Když jsem čistil karburátory, zjistil jsem že se mi hejbe jehla cca o 1mm nahoru a dolu při nehybným šoupátku.
Vůle je mezi zajištovací podložkou v drážce jehly a tím plastovým bazmekem (viz obr. č2) nad jehlou na který tlačí pružina.
je to normální?

Pak ještě by mě zajimalo jestly je normální že na vnějších karbcích mám hl. trysku 150 a na vnitřních 155.
Dokáže někdo poradit?
Přílohy
obr.jpg
obr.jpg (33.15 KiB) Zobrazeno 2644 x
Zx9-R r.v.99 105kw*Lucifers Czech "devítka je super, ale chci desítku"

Uživatelský avatar
666S999
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 6798
Registrován: ned úno 12, 2006 18:51:09
Bydliště: prostřední Morava
Kontaktovat uživatele:

Re: Volná jehla v karburátorech

Příspěvek od 666S999 » úte čer 07, 2011 22:27:49

vnější válce se líp chladí, tak většina motorek má jiné vnitřní trysky (mírně bohatější směs) aby se líp chladil vnitřek motoru...
A mírná vůle nevadí, když se tam nekvrdlá jak dildo ve slonici :rolleyes: .
(je to můj chabý názor...) nech si to "posvětit" od povolanějších "motorářů" ...jsem jen laik a samostatně nezodpovědný pacholek.
____ZRX 1200R____
_________________
_____CKC#21______

Uživatelský avatar
Jard4
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 146
Registrován: stř dub 19, 2006 18:50:00
Bydliště: M.Boleslav

Re: Volná jehla v karburátorech

Příspěvek od Jard4 » pát čer 10, 2011 21:05:19

Tak mam jeste jeden dotaz. Kdyz zaradim 6tku a vemu za plyn uplne na dororaz pri 2000ot/min. Motorka zacne zrychlovat ale je jasny ze se lehce dusi. U 5000ot/min se to ztrati a poradne zabere. Takze je to normalni protoze mam karburator? A nebo je to moc bohatou smesy?
Zx9-R r.v.99 105kw*Lucifers Czech "devítka je super, ale chci desítku"

Uživatelský avatar
misak39
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 5068
Registrován: pát kvě 19, 2006 01:04:55
Bydliště: Králíky

Re: Volná jehla v karburátorech

Příspěvek od misak39 » pon čer 20, 2011 18:17:26

Jard4 píše:Tak mam jeste jeden dotaz. Kdyz zaradim 6tku a vemu za plyn uplne na dororaz pri 2000ot/min. Motorka zacne zrychlovat ale je jasny ze se lehce dusi. U 5000ot/min se to ztrati a poradne zabere. Takze je to normalni protoze mam karburator? A nebo je to moc bohatou smesy?
je to normální. Co normální není, dávat plnej knedl na šestku ve 2 tis :D Devina není Rex, chybí pár kubíčků a troška krouťáku... Když ji budeš držet od dvojky pořád na 9-10 tis až do šestky, nebudeš se stačit divit :D :D :D
babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*

Uživatelský avatar
kawasan
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 1006
Registrován: pon kvě 25, 2009 19:54:18
Bydliště: Opočno

Re: Volná jehla v karburátorech

Příspěvek od kawasan » úte čer 21, 2011 22:28:36

Jard4 píše:Tak mam jeste jeden dotaz. Kdyz zaradim 6tku a vemu za plyn uplne na dororaz pri 2000ot/min. Motorka zacne zrychlovat ale je jasny ze se lehce dusi. U 5000ot/min se to ztrati a poradne zabere. Takze je to normalni protoze mam karburator? A nebo je to moc bohatou smesy?
2000 je opravdu málo - tahle motka začíná žít až od 7000 :axe:
ZX9R ninja - macíček

Odpovědět