...tak toho jsem si nevsiml, to musim zitra zkusit. Jo a jinak dnes ma to moje W najeto 1000km od stredy minuleho tydneDovi píše:
Kawasaki W800 s rezonujícím vláčným krytem řetězu?
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
...tak toho jsem si nevsiml, to musim zitra zkusit. Jo a jinak dnes ma to moje W najeto 1000km od stredy minuleho tydneDovi píše:
Kawasaki W800 s rezonujícím vláčným krytem řetězu?
Dej pak pls vědět...KankX píše:...tak toho jsem si nevsiml, to musim zitra zkusit.Dovi píše:
Kawasaki W800 s rezonujícím vláčným krytem řetězu?
Tak to je moc dobrá zpráva.KankX píše:Jo a jinak dnes ma to moje W najeto 1000km od stredy minuleho tydne...a pocity zatim porad stejne, zadna zmena, ze by se mi treba prestavalo neco libit
tak jsem se na to vcera dival a u meho kusu je to tak, ze se ten kryt retezu pri tom pridavani plynu skutecne chveje, ale zadne zvuky to nevydava, takze podle mne neskodna vlastnost. Plech je to dost pevnej a celej problem chveni je v tom zeje uchycen pouze vepredu a u tlumice perovani, takze dozadu je dlouhy volny kus, ktery se vibracemi od motoru proste chveje... asi by nepomohla ani zadna vyztuha. Ale jak jsem napsal, nepatricne zvuky to nedela tak neni co resitDovi píše:Dej pak pls vědět...KankX píše:...tak toho jsem si nevsiml, to musim zitra zkusit.Dovi píše:
Kawasaki W800 s rezonujícím vláčným krytem řetězu?
Kdybych se býval pozorně podíval, tak ono je to vlastně vidět už i na tom videu.KankX píše:tak jsem se na to vcera dival a u meho kusu je to tak, ze se ten kryt retezu pri tom pridavani plynu skutecne chveje, ale zadne zvuky to nevydava, takze podle mne neskodna vlastnost. Plech je to dost pevnej a celej problem chveni je v tom zeje uchycen pouze vepredu a u tlumice perovani, takze dozadu je dlouhy volny kus, ktery se vibracemi od motoru proste chveje... asi by nepomohla ani zadna vyztuha. Ale jak jsem napsal, nepatricne zvuky to nedela tak neni co resitKankX píše:...tak toho jsem si nevsiml, to musim zitra zkusit.Dovi píše:
Kawasaki W800 s rezonujícím vláčným krytem řetězu?
KankX píše:W800 je neskutecne uzasne ovladatelna motorka... radost se s ni projet zatackama kochaci rychlosti.
Mozna vam tady pak napisu nejake postrehy... ale vicemene to jede presne tak jak to vypada
nadstandartni dlouhodobe vztahyDovi píše:
...několik stovek km - a to u nás nebývá obvyklé při běžné předváděcí nebo i zkušební jízdě.
Jo, časem se brzdy víc rozchodí. Ono ze začátku si to ještě nesedlo, a holt u jednokotouče je to víc znát...KankX píše:...tak te bohuzel zklamu, nepsal jsem to ja, ale co jsem si ted precetl v tom clanku na hranici citelnosti, tak je tam napsano uplne presne to co jsem rikal dealerovi Kawasaki kdyz jsem se k nemu vratil po prvni vyjizdce... A z brzd jsem mel take naprosto stejny pocit, ze ta motorka nejde zastavitMusim vsak rict ze u te moji nove to bylo s brzadama jeste daleko horsi, nove nebrzdily vubec, stvalo me to a tak jsem jim daval co proto, prestoze je clovek na W temer nepotrebuje a vysledek se dostavil, ted bych rekl ze brzdi dost slusne (neda se srovnavat s modernimi motocykly jako Z1000 nebo ZZR). Na predvadecce jsem musel nutne brzdit celou rukou a stejne jsem mel pocit ze to nejde zastavit, ted na svoji mi vetsinou staci prsty 2 a kdyz fakt potrebuju zastavit hned tak lepe cela ruka, pak to flekuje ale predni vidle je tak mekonka a tak hodne se potopi ze silnejsi brzdy by ta motorka nesnesla, byly by jen na skodu.
Tak to jsem rád, že ta informace o tom čtyřdenním testu někomu trošku posloužila a že jsem se Ti mohl aspoň takto zčásti maličko revanšovat za Tvé krásné fotky a příspěvky s informacemi o W800...KankX píše:...jo casopisy uz take nekupuji, takhle x rocniku plnou skrin, ale tenhle si musim jit koupit, to se musi zalozit k technickemu prukazu
Aha, tož to je jiná. Ale tak to má být, a nakonec se ta delší zápůjčka vyplatila i jim (prodejcům)...KankX píše:nadstandartni dlouhodobe vztahyDovi píše:
...několik stovek km - a to u nás nebývá obvyklé při běžné předváděcí nebo i zkušební jízdě....nic jineho za tim nehledej
no ja musim v ramci dobrych vztahu nakupovat oficialni ceske kouskyDovi píše:
Mimochodem, lze to i u nás bez rizika koupit za rozumnější cenu než za tu doporučenou oficiálním dovozcem?
Díval jsem se zatím jen tak zběžně - např. na TIPMotu je jakýsi prodejce tuším z Olomouce (Raduna nebo Radeva nebo tak nějak), zřejmě šedý import, a nabízí to za cca 190 tisíc Kč, zhruba o 30 tisíc Kč levněji než ofic. importér v Brně.
Nebo kdybys do toho (nebo něčeho podobného) šel znovu, nevzal bys ji raději třeba z Německa?
Díky moc za Tvůj názor a osobní zkušenost.KankX píše:no ja musim v ramci dobrych vztahu nakupovat oficialni ceske kouskyDovi píše:
Mimochodem, lze to i u nás bez rizika koupit za rozumnější cenu než za tu doporučenou oficiálním dovozcem?
Díval jsem se zatím jen tak zběžně - např. na TIPMotu je jakýsi prodejce tuším z Olomouce (Raduna nebo Radeva nebo tak nějak), zřejmě šedý import, a nabízí to za cca 190 tisíc Kč, zhruba o 30 tisíc Kč levněji než ofic. importér v Brně.
Nebo kdybys do toho (nebo něčeho podobného) šel znovu, nevzal bys ji raději třeba z Německa?...ne, vazne, ja se snazim nakupovat u nas a zase pak ocekavam ze mi vyjdou vstric kdyz neco potrebuju... zatim to funguje, tak si nestezuju. Ne vzdy se usetrenych 20 tisic vyplati... Z1000 jsem kupoval z nemecka protoze jsem chtel s ABS a k nam dovazeli jen bez a s ABS by mi dodali ale neskutecne draho, nicmene ty problemy co jsem kolem toho resil, jsem se proklinal ze jsem to radeji nekoupil tady. Nemam cas porad nekde behat, o necem se dohadovat a navic me to nebavi. Z1000 jsem koupil v Nemecku primo u zastoupeni Kawasaki a aby mi ho prodali, tak ho museli prihlasit na jeden den v Nemecku, jinak by mi nemohli dat tu cenu kterou mi dali. To ze ta motorka byla jeden den prihlasena v Nemecku nakonez zpusobilo to, ze mi ji v CR nechteli prihlasit jako novou (prestoze byla nova s 0km na tacho) ale jen jako ojetou... z toho plynulo ze jsem s ni musel na STK kde jsem zacaloval par tisic abych ji mohl prihlasit, pak jsem zaplatil par set za to aby ji vzali do evidence a za dva roky jsem musel znovu na STK protoze pouze nova motorka ma STK po 4 letech... fakt na to nemam nervy. Sedi dovozci pracuji jinak, tak s tim asi nebudou takove trable. Ale zase zaruky, servis atd. musis to zvazit sam