KankX píše:W800 je neskutecne uzasne ovladatelna motorka... radost se s ni projet zatackama kochaci rychlosti. To nema s mastodontem typu VN (a to dokonce ani s VN900) vubec nic spolecneho. Z VN na W je to jako presednuti z neohrabaneho tanku na kvrdlavou kolobezku
Mozna vam tady pak napisu nejake postrehy... ale vicemene to jede presne tak jak to vypada
Ahoj,
jestli jsem to pochopil správně, tak ta decentně zelenkavá krasavice Ti říká pane a už se s ní trochu sbližuješ...
Zdá se mi podle toho, co jsem o W800 zjistil z prospektů a fotek výrobce a podle různých videí, že by to mohl být poctivě udělaný, neošizený stroj.
Mám ho ve výhledu a ten výběr mi usnadňuje i můj spíše kochací způsob jízdy - i s velkým boxerem jezdím na dnešní poměry spíš pomalu a opatrně, s nikým nesoutěžím, nikam nespěchám a za ničím se nehoním. Rychlost mi asi i proto vlastně skoro nic neříká, ale o to víc mám radost z jízdy pěknou krajinou. Po okreskách a pododobně, a kochám se skoro jako pan doktor z Vesničky mé střediskové, ale zatím Bohu díky bez těch jeho karambolů.
Myslím, že by mi ta W800 velmi vyhovovala jak svou koncepcí a retro vzhledem, tak třeba i tím svým pomaloběžným a vzduchem chlazeným motorem - maximum krouťáku píše výrobce už ve 2.500 ot/min. A na jednom videu na youtube jsem viděl záznam z brzdy a křivka krouticího momentu byla skoro plochá už od cca 2 tisíce otáček. A extrapolací bych odhadoval, že možná ani při 1500 ot/min by nemuselo docházet k podtáčení - myšleno při klidné jízdě po rovině ustálenou rychlostí, ne do kopce a ještě v plné náloži.
Prosím Tě, všimnul sis toho údajného zátahu už odspodu? Jak bys tu mašinu hodnotil i podle motoru?
A celkově - myslím vyvážeností a kvalitou použitých materiálů i provedením (dílenským zpracováním)?
Co třeba zdánlivé drobnosti jako sedlo, blatníky, blinkry a jejich uchycení, snadnost nebo naopak obtížnost výměny žárovek v nouzi někde na cestě - i v hlavním světlometu a v koncovém světle. Praktičnost i případná nepraktičnost různých použitých řešení, úložné prostory a jejich dostupnost a ochrana před vodou atd.
Budu moc rád, když si třeba i časem najdeš trochu času a podělíš se co nejvíc o své dojmy. Zajímají mě i drobné detaily a jakékoliv subjektivní postřehy a dojmy. Prostě cokoliv, co by pravděpodobně zajímalo dříve i Tebe, kdybys byl v roli potenciálního vážného zájemce nebo už rovnou kupujícího.
Věřím, že nejsem sám, kdo by se chtěl dozvědět o tom krásném stroji víc než jen co se píše v PR materiálech výrobce.
Upřímné díky už předem za ochotu, Tvůj čas a za cenné informace z první ruky.