KankX píše:W800 je neskutecne uzasne ovladatelna motorka... radost se s ni projet zatackama kochaci rychlosti. To nema s mastodontem typu VN (a to dokonce ani s VN900) vubec nic spolecneho. Z VN na W je to jako presednuti z neohrabaneho tanku na kvrdlavou kolobezku
Mozna vam tady pak napisu nejake postrehy... ale vicemene to jede presne tak jak to vypada
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Ahoj,
jestli jsem to pochopil správně, tak ta decentně zelenkavá krasavice Ti říká pane a už se s ní trochu sbližuješ...
Zdá se mi podle toho, co jsem o W800 zjistil z prospektů a fotek výrobce a podle různých videí, že by to mohl být poctivě udělaný, neošizený stroj.
Mám ho ve výhledu a ten výběr mi usnadňuje i můj spíše kochací způsob jízdy - i s velkým boxerem jezdím na dnešní poměry spíš pomalu a opatrně, s nikým nesoutěžím, nikam nespěchám a za ničím se nehoním. Rychlost mi asi i proto vlastně skoro nic neříká, ale o to víc mám radost z jízdy pěknou krajinou. Po okreskách a pododobně, a kochám se skoro jako pan doktor z Vesničky mé střediskové, ale zatím Bohu díky bez těch jeho karambolů.
Myslím, že by mi ta W800 velmi vyhovovala jak svou koncepcí a retro vzhledem, tak třeba i tím svým pomaloběžným a vzduchem chlazeným motorem - maximum krouťáku píše výrobce už ve 2.500 ot/min. A na jednom videu na youtube jsem viděl záznam z brzdy a křivka krouticího momentu byla skoro plochá už od cca 2 tisíce otáček. A extrapolací bych odhadoval, že možná ani při 1500 ot/min by nemuselo docházet k podtáčení - myšleno při klidné jízdě po rovině ustálenou rychlostí, ne do kopce a ještě v plné náloži.
Prosím Tě, všimnul sis toho údajného zátahu už odspodu? Jak bys tu mašinu hodnotil i podle motoru?
A celkově - myslím vyvážeností a kvalitou použitých materiálů i provedením (dílenským zpracováním)?
Co třeba zdánlivé drobnosti jako sedlo, blatníky, blinkry a jejich uchycení, snadnost nebo naopak obtížnost výměny žárovek v nouzi někde na cestě - i v hlavním světlometu a v koncovém světle. Praktičnost i případná nepraktičnost různých použitých řešení, úložné prostory a jejich dostupnost a ochrana před vodou atd.
Budu moc rád, když si třeba i časem najdeš trochu času a podělíš se co nejvíc o své dojmy. Zajímají mě i drobné detaily a jakékoliv subjektivní postřehy a dojmy. Prostě cokoliv, co by pravděpodobně zajímalo dříve i Tebe, kdybys byl v roli potenciálního vážného zájemce nebo už rovnou kupujícího.
Věřím, že nejsem sám, kdo by se chtěl dozvědět o tom krásném stroji víc než jen co se píše v PR materiálech výrobce.
Upřímné díky už předem za ochotu, Tvůj čas a za cenné informace z první ruky.