to vypadá na tu vložku, taky na to servis přišel až napodruhý...Zazi78 píše:Teď to nemůžu vyzkoušet, protože jsem ji dal opět do servisu, aby tam na to přišli. Zapoměl jsem sem napsat, že jak mi ji vrátili po té výměně těsnění pod hlavou, tak pak jsem ji byl druhý den projet s kámošem, jel za mnou a asi ve 180km se mi prý zahulilo z levého výfuku a na jeho hledí od helmy se rozstříkla zřejmě moje chladící kapalina, takže to vypadalo že to nějak fouklo
Chlazení
Re: Stále vaří GPZ 500
babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*
*CKC 102*
Re: Stále vaří GPZ 500
Z uvedeného je velmi pravděpodobné že se jedná o fouklé těsnění (nebo prasklou/křivou hlavu nebo vložku), prostě do chladícího okruhu se dostávají bubliny při kompresi. Při klidné jízdě je těch bublinek pár a stačí vybublat z chladiče ven. Když tomu vytneš tak těch bublin je hodně, jednak vytlačí částečně vodu z chladiče, ale hlavně se dostanou k pumpě a když se pumpa točí ve vzduchu, tak voda okolo se v úžasu zastaví a dívá se vo co jako de. No a protože přestane voda obíhat, tak se z té podívané za chvilku vyvaří. Voda jedna pitomá.Zazi78 píše:Je zvláštní, že když pojedu do 5tis. otáček, tak ji neuvařím ani na 200km cesty. Jen ale párkrát někoho předjedu a šlápnu na ni, tak do 10tis, nebo pojedu kolem 150 km/hod po dálnici tak 2 km, tak vyletí do červeného během několika vteřin
ZRX1200(05) evo S->N->R
ZX6R(07) for circuit only
ZX6R(03) fufík bullet
KZ750(76) cafe
CKC#367
ZX6R(07) for circuit only
ZX6R(03) fufík bullet
KZ750(76) cafe
CKC#367