ZX-12R
- milos ZX9R
- Easy rider
- Příspěvky: 333
- Registrován: úte bře 27, 2007 14:35:15
- Bydliště: Levoca
vidim, ze musim toto vlakno ozivit aby "nezapadlo prachom ciest"
takze, kedze som duchom "experimentalny vedec a amatersky tuner" toz som sa odhodlal pre nasledovne upravy:
vyhadzov origo vyfuk. systemu, modifikacia seriovych zvodov a montaz rury a koncovky Yoshimura RS3
material kt. na to potrebujeme:
1 ks seriovych zvodov
1 ks Yoshi + link pipe z R1
1 ks pilka na zelezo
1 ks nerezova rura priemer 55 mm
3 ks pilove listy (pre kazdy pripad )
1 ks Powercommander 3USB
1 ks (sada) K&N filtre
1 ks volnej soboty ... a trpezlivost
co to obnasa:
rozrezat origo zvody v mieste prechodu 4 do 1
vyroba "adapteru" na likn pipe z nerezovej rury a jeho nazvaranie na zvody
montaz a demontaz komplet plastov a chladiacej sustavy
instalacia K&N filtrov a Powercommanderu
montaz Yoshi aj s link pipe
cele to dat dohromady a dohodnut cas na "brzde"
vysledok - namerany priebeh vykonu a tocaku porovnany so STOCK system a s full Akrap + K&N:
1. medzi 4 - 5 tis ot sa nic moc nedeje, teda menej ako sa dialo so stock exhaust aj v porovnani s full Akrap (Akrap je tam horsi ako Stock)
2. medzi 5 - 7 tis ot je moja varianta lepsia ako STOCK aj full Akrap
3. medzi 7 -10 tis ot moja varianta jest zhodna s full Akrap
4. pri 10 tis ot u mojej verzie sranda konci zatial co full Akrap tancuje az do 11 tis
u mna jest 180 mustangov na kluke, u Akrapa 185.5 mustanga, ladene a merane v GP Performance Abingdon na Fuchs BE1251
prilezitost otestovat v praxi:
a) kazdy den cestou do a z roboty
b) 18. juna - okruh Rockingham (uz sa tesim)
.... a to som chcel povodne len vymenit koncovku za lahsiu, s lepsim zvukom ...
takze, kedze som duchom "experimentalny vedec a amatersky tuner" toz som sa odhodlal pre nasledovne upravy:
vyhadzov origo vyfuk. systemu, modifikacia seriovych zvodov a montaz rury a koncovky Yoshimura RS3
material kt. na to potrebujeme:
1 ks seriovych zvodov
1 ks Yoshi + link pipe z R1
1 ks pilka na zelezo
1 ks nerezova rura priemer 55 mm
3 ks pilove listy (pre kazdy pripad )
1 ks Powercommander 3USB
1 ks (sada) K&N filtre
1 ks volnej soboty ... a trpezlivost
co to obnasa:
rozrezat origo zvody v mieste prechodu 4 do 1
vyroba "adapteru" na likn pipe z nerezovej rury a jeho nazvaranie na zvody
montaz a demontaz komplet plastov a chladiacej sustavy
instalacia K&N filtrov a Powercommanderu
montaz Yoshi aj s link pipe
cele to dat dohromady a dohodnut cas na "brzde"
vysledok - namerany priebeh vykonu a tocaku porovnany so STOCK system a s full Akrap + K&N:
1. medzi 4 - 5 tis ot sa nic moc nedeje, teda menej ako sa dialo so stock exhaust aj v porovnani s full Akrap (Akrap je tam horsi ako Stock)
2. medzi 5 - 7 tis ot je moja varianta lepsia ako STOCK aj full Akrap
3. medzi 7 -10 tis ot moja varianta jest zhodna s full Akrap
4. pri 10 tis ot u mojej verzie sranda konci zatial co full Akrap tancuje az do 11 tis
u mna jest 180 mustangov na kluke, u Akrapa 185.5 mustanga, ladene a merane v GP Performance Abingdon na Fuchs BE1251
prilezitost otestovat v praxi:
a) kazdy den cestou do a z roboty
b) 18. juna - okruh Rockingham (uz sa tesim)
.... a to som chcel povodne len vymenit koncovku za lahsiu, s lepsim zvukom ...
..... a uz su zase dve - cervena 9 '00 a zelena 7 '96 - BORN TO BE WILD !!
Rád bych všechny ochotné požádal o radu. Olej je v mé ZX12r(2001) na výměnu a já, již několikráte zklamaný z přístupu lidií z různých motofirem, se rozhodl, že s nutnou dávkou informací a zručnosti by něměl být problém aplikovat postup "udělej si sám":-) Origo příručku mám nastudovanou, ale přeci jenom jste tady zkušení borci, a znáte to, tak bych jenom potřeboval informace na co si dát pozor, co se dá udělat lépe, apod. Taky se zamýšlím nad tím, jakou značku oleje+olejového filtru dát(zda má význam dávat KN). Zatím sem si na motorku dávál svépomocí svody+koncovku(Arrow od Martyho)+rozborka a sestavení komplet kapoty(oprava po snaze cikánů o zcizení motorky), takže bych to měl zvládnout. Předem děkuji za Vaše rady.
- KankX
- Site Admin
- Příspěvky: 9301
- Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
na vymene oleje nehledej zadnou slozitost ...nechas zahrat motor, vypustis stary vypoustecim sroubem, pak sundas stary filtr. Novemu filtru maznes olejem tesnici gumicku a rukou bez naradi primerene fest dotahnes. Po tom cos vratil dotahl vypousteci sroub, tak nalejes novy olej po horni rysku. Nastartujes, bude svitit kontrolka mazani ktera po chvilicce zhasne, nechas to chvilicku bezet, chcipnes, zkontrolujes olej jestli je ho tam ted dost, pripadne dolejes mezi rysky. Jo a kdyby stary filtr nesel sundat, tak ho propichnes sroubovakem zkrz a povolis to "pakou" za ten sroubovak.
Olej tam dej jaky chces, hlavne by mel splnovat specifikaci... myslim ze ZX12 ma klasicky 10W-40 a nevim co tam bylo ted tak podle toho bud polosyntetiku nebo plnou syntetiku, ale v principu je to jedno. Samozrejme ze lepe trochu znackovej nez nejakej noname, ale jinak na te znacce nijak vyrazne nezalezi... ja davam treba od Denicol nebo Castrol.
Olej tam dej jaky chces, hlavne by mel splnovat specifikaci... myslim ze ZX12 ma klasicky 10W-40 a nevim co tam bylo ted tak podle toho bud polosyntetiku nebo plnou syntetiku, ale v principu je to jedno. Samozrejme ze lepe trochu znackovej nez nejakej noname, ale jinak na te znacce nijak vyrazne nezalezi... ja davam treba od Denicol nebo Castrol.
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
Měním si olej taky sám, žádný problém, jen musím demontovat spodní díl kapotáže kvůli filtru, dávám polosyntetiku od Castrolu. Postavím motku na zadní stojan, nechám zahřát a olej vypustím co nejvíc jak to jde, mám čas, narozdíl od servisu. Demontuju filtr, použj něco pro povolení, někdy stačí jen pásek a jde to, přinejhorším propíchneš šroubovákem, ale zbytečně Ti potom teče olej někde mimo. Nový filtr dotáhnu rukou, namažu těsnění před montáží. A potom dám nový olej do poloviny stavoznaku, zkontroluj při motorce stojící na kolech rovně, ne na bočním stojanu. Po nastartování a zahřátí, vypni, nechej stát a za se zkontroluj, případně dolej do polovony stavoznaku. Pokud víš, kolik tam patří oleje, tak ho můžeš nalít hned naráz a potom zkontrolovat na stavoznaku po nastartování a vypnutí.
Kankx byl rychlejší
Kankx byl rychlejší
ZX-6R (636) 2005
Zlatý přepáčko
KLX 250S 2009
CKC#1148
Zlatý přepáčko
KLX 250S 2009
CKC#1148
Re: ZX-12R
Zdarec, lidi můžete mi poradit s nastavením tlumičů? koukal sem do manuálu a tam je to popsaný jen okrajově...někdo mi říkal, že na to prej existuje nějaký vzoreček, podle kterýho se to pak konkrétně doladí...Díky za rady
Re: ZX-12R
nejlepsi vzorecek je sroubovak a menit a jezdit zjistit si co kterej sroub dela, jaky je vychozi nastaveni a klik po kliku se svezt a vnimat co to s tim dela a podle typu cest, na kterejch jezdis, stylu atd. si to naklikat... Ale klikani taky neni vsemocny a obcas je treba poladit i dalsi veci, ale na takovy to zakladni nastaveni a pokud chces jenom neco posunout trosku podle svojich predstav, staci
ZRX1200R -japan style
pitbike PBS PRO-SX160
CRF250L
ZX6R rv04 (sloužilas dlouho a dobře, diky)
pitbike PBS PRO-SX160
CRF250L
ZX6R rv04 (sloužilas dlouho a dobře, diky)
Re: ZX-12R
na tyhle otazky mi zkuseni rikali...nech to byt...a kdyz jsem mooooc nalehal tak mi byl utazen trosku zadek...ale jinak...prej nesahat...
ZZR 1400 RR Hujda lenošná
Věř tomu kdo tě nezklamal a nezklam toho kdo ti věří !!!
Věř tomu kdo tě nezklamal a nezklam toho kdo ti věří !!!
Re: ZX-12R
to je sice pravda, ale jak víš, že se do toho nehrabal předchozí majitel, který se to snažil nějak poladit a pak to spíš rozladil, proto, bych si to chtěl naladit sám podle nějakých hodnot. Protože určitě bude rozdíl v nastavení pokud jezdíš sám nebo s přátelkyní a taky jestli jezdíš okruhy nebo normální silnice. Já bohužel nevím, jaký styl jízdy měl předchozí majitel a proto bych to chtěl seřídit.
Re: ZX-12R
souhlas...to vedet nemuzes ale okem poznas zda li je tak je origo nebo nekde jinde...myslim ze v knizce to je jasne foceno jak to ma byt..
ZZR 1400 RR Hujda lenošná
Věř tomu kdo tě nezklamal a nezklam toho kdo ti věří !!!
Věř tomu kdo tě nezklamal a nezklam toho kdo ti věří !!!