ZX-12R

Modely, testy, zkušenosti
Odpovědět
DC X12
Příspěvky: 24
Registrován: ned úno 07, 2010 12:29:44
Bydliště: Lipník n/B

Příspěvek od DC X12 » pát dub 23, 2010 19:06:07

Ninja ZX12R
Hayabusa GSX1300R
X11 Eleven

Uživatelský avatar
Kuba
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 5866
Registrován: pon črc 31, 2006 09:31:32
Bydliště: za sedmero kopci a potoky

Příspěvek od Kuba » úte kvě 11, 2010 08:20:30

tak již nejsem majitelem ZX12
nejrychlejší je můj anděl strážný
CKC#387
Z1000SX
ZX6R

Uživatelský avatar
ZRX 1984
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 9172
Registrován: pon dub 07, 2008 12:57:06
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od ZRX 1984 » úte kvě 11, 2010 08:21:13

Kuba ZRX píše:tak již nejsem majitelem ZX12
Tak teďka bude zetko od Víti? Nebo nechceš rexa?
ZZR 1400
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909

Uživatelský avatar
ZRX 1984
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 9172
Registrován: pon dub 07, 2008 12:57:06
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od ZRX 1984 » úte kvě 11, 2010 08:44:18

Nebo něco, co je teďka v módě? VN 900 :-) taková novodobá devítka :-)
ZZR 1400
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909

Uživatelský avatar
Kuba
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 5866
Registrován: pon črc 31, 2006 09:31:32
Bydliště: za sedmero kopci a potoky

Příspěvek od Kuba » úte kvě 11, 2010 10:49:19

nevím, počkám co řekne Láďa na to KTM super duke a případně to bude fazer. ale to jsme tady ot, tak hurá do pokecu sex, tráva, chlast, motorky
nejrychlejší je můj anděl strážný
CKC#387
Z1000SX
ZX6R

Uživatelský avatar
milos ZX9R
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 333
Registrován: úte bře 27, 2007 14:35:15
Bydliště: Levoca

Příspěvek od milos ZX9R » čtv čer 10, 2010 16:18:48

vidim, ze musim toto vlakno ozivit aby "nezapadlo prachom ciest" :wink:

takze, kedze som duchom "experimentalny vedec a amatersky tuner" :D toz som sa odhodlal pre nasledovne upravy:

vyhadzov origo vyfuk. systemu, modifikacia seriovych zvodov a montaz rury a koncovky Yoshimura RS3

material kt. na to potrebujeme:
1 ks seriovych zvodov
1 ks Yoshi + link pipe z R1
1 ks pilka na zelezo
1 ks nerezova rura priemer 55 mm
3 ks pilove listy (pre kazdy pripad :wink: )
1 ks Powercommander 3USB
1 ks (sada) K&N filtre
1 ks volnej soboty ... a trpezlivost

co to obnasa:
rozrezat origo zvody v mieste prechodu 4 do 1
vyroba "adapteru" na likn pipe z nerezovej rury a jeho nazvaranie na zvody
montaz a demontaz komplet plastov a chladiacej sustavy
instalacia K&N filtrov a Powercommanderu
montaz Yoshi aj s link pipe
cele to dat dohromady a dohodnut cas na "brzde"

vysledok - namerany priebeh vykonu a tocaku porovnany so STOCK system a s full Akrap + K&N:
1. medzi 4 - 5 tis ot sa nic moc nedeje, teda menej ako sa dialo so stock exhaust aj v porovnani s full Akrap (Akrap je tam horsi ako Stock)
2. medzi 5 - 7 tis ot je moja varianta lepsia ako STOCK aj full Akrap
3. medzi 7 -10 tis ot moja varianta jest zhodna s full Akrap
4. pri 10 tis ot u mojej verzie sranda konci zatial co full Akrap tancuje az do 11 tis

u mna jest 180 mustangov na kluke, u Akrapa 185.5 mustanga, ladene a merane v GP Performance Abingdon na Fuchs BE1251

prilezitost otestovat v praxi:
a) kazdy den cestou do a z roboty
b) 18. juna - okruh Rockingham (uz sa tesim)

.... a to som chcel povodne len vymenit koncovku za lahsiu, s lepsim zvukom ... :D
..... a uz su zase dve - cervena 9 '00 a zelena 7 '96 - BORN TO BE WILD !!

Jamharad
Babyrider
Babyrider
Příspěvky: 58
Registrován: stř zář 15, 2010 06:32:44

Příspěvek od Jamharad » ned říj 17, 2010 04:13:35

Rád bych všechny ochotné požádal o radu. Olej je v mé ZX12r(2001) na výměnu a já, již několikráte zklamaný z přístupu lidií z různých motofirem, se rozhodl, že s nutnou dávkou informací a zručnosti by něměl být problém aplikovat postup "udělej si sám":-) Origo příručku mám nastudovanou, ale přeci jenom jste tady zkušení borci, a znáte to, tak bych jenom potřeboval informace na co si dát pozor, co se dá udělat lépe, apod. Taky se zamýšlím nad tím, jakou značku oleje+olejového filtru dát(zda má význam dávat KN). Zatím sem si na motorku dávál svépomocí svody+koncovku(Arrow od Martyho)+rozborka a sestavení komplet kapoty(oprava po snaze cikánů o zcizení motorky), takže bych to měl zvládnout. Předem děkuji za Vaše rady.

Uživatelský avatar
KankX
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 9300
Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KankX » ned říj 17, 2010 08:38:16

na vymene oleje nehledej zadnou slozitost :-) ...nechas zahrat motor, vypustis stary vypoustecim sroubem, pak sundas stary filtr. Novemu filtru maznes olejem tesnici gumicku a rukou bez naradi primerene fest dotahnes. Po tom cos vratil dotahl vypousteci sroub, tak nalejes novy olej po horni rysku. Nastartujes, bude svitit kontrolka mazani ktera po chvilicce zhasne, nechas to chvilicku bezet, chcipnes, zkontrolujes olej jestli je ho tam ted dost, pripadne dolejes mezi rysky. Jo a kdyby stary filtr nesel sundat, tak ho propichnes sroubovakem zkrz a povolis to "pakou" za ten sroubovak.

Olej tam dej jaky chces, hlavne by mel splnovat specifikaci... myslim ze ZX12 ma klasicky 10W-40 a nevim co tam bylo ted tak podle toho bud polosyntetiku nebo plnou syntetiku, ale v principu je to jedno. Samozrejme ze lepe trochu znackovej nez nejakej noname, ale jinak na te znacce nijak vyrazne nezalezi... ja davam treba od Denicol nebo Castrol.
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira

Uživatelský avatar
Pepa
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 835
Registrován: pon zář 15, 2008 09:42:10
Bydliště: Tišnov u Brna

Příspěvek od Pepa » ned říj 17, 2010 08:38:40

Měním si olej taky sám, žádný problém, jen musím demontovat spodní díl kapotáže kvůli filtru, dávám polosyntetiku od Castrolu. Postavím motku na zadní stojan, nechám zahřát a olej vypustím co nejvíc jak to jde, mám čas, narozdíl od servisu. Demontuju filtr, použj něco pro povolení, někdy stačí jen pásek a jde to, přinejhorším propíchneš šroubovákem, ale zbytečně Ti potom teče olej někde mimo. Nový filtr dotáhnu rukou, namažu těsnění před montáží. A potom dám nový olej do poloviny stavoznaku, zkontroluj při motorce stojící na kolech rovně, ne na bočním stojanu. Po nastartování a zahřátí, vypni, nechej stát a za se zkontroluj, případně dolej do polovony stavoznaku. Pokud víš, kolik tam patří oleje, tak ho můžeš nalít hned naráz a potom zkontrolovat na stavoznaku po nastartování a vypnutí.

Kankx byl rychlejší :lol:
ZX-6R (636) 2005
Zlatý přepáčko
KLX 250S 2009
CKC#1148

Jamharad
Babyrider
Babyrider
Příspěvky: 58
Registrován: stř zář 15, 2010 06:32:44

Příspěvek od Jamharad » ned říj 17, 2010 19:07:22

Děkuju chlapi za rady. :)

Dan_zx12r
Příspěvky: 26
Registrován: sob úno 05, 2011 18:16:58
Bydliště: Šluknov

Re: ZX-12R

Příspěvek od Dan_zx12r » sob úno 05, 2011 18:19:28

Zdarec, lidi můžete mi poradit s nastavením tlumičů? koukal sem do manuálu a tam je to popsaný jen okrajově...někdo mi říkal, že na to prej existuje nějaký vzoreček, podle kterýho se to pak konkrétně doladí...Díky za rady

Uživatelský avatar
Elvis.
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 4844
Registrován: ned čer 04, 2006 18:04:03
Kontaktovat uživatele:

Re: ZX-12R

Příspěvek od Elvis. » sob úno 05, 2011 19:57:19

nejlepsi vzorecek je sroubovak a menit a jezdit :-) zjistit si co kterej sroub dela, jaky je vychozi nastaveni a klik po kliku se svezt a vnimat co to s tim dela a podle typu cest, na kterejch jezdis, stylu atd. si to naklikat... Ale klikani taky neni vsemocny a obcas je treba poladit i dalsi veci, ale na takovy to zakladni nastaveni a pokud chces jenom neco posunout trosku podle svojich predstav, staci
ZRX1200R -japan style
pitbike PBS PRO-SX160
CRF250L

ZX6R rv04 (sloužilas dlouho a dobře, diky)

Uživatelský avatar
MARTY
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 5936
Registrován: sob srp 25, 2007 15:35:15

Re: ZX-12R

Příspěvek od MARTY » sob úno 05, 2011 20:22:00

na tyhle otazky mi zkuseni rikali...nech to byt...a kdyz jsem mooooc nalehal tak mi byl utazen trosku zadek...ale jinak...prej nesahat...
ZZR 1400 RR Hujda lenošná
Věř tomu kdo tě nezklamal a nezklam toho kdo ti věří !!!

Dan_zx12r
Příspěvky: 26
Registrován: sob úno 05, 2011 18:16:58
Bydliště: Šluknov

Re: ZX-12R

Příspěvek od Dan_zx12r » stř úno 09, 2011 09:49:19

to je sice pravda, ale jak víš, že se do toho nehrabal předchozí majitel, který se to snažil nějak poladit a pak to spíš rozladil, proto, bych si to chtěl naladit sám podle nějakých hodnot. Protože určitě bude rozdíl v nastavení pokud jezdíš sám nebo s přátelkyní a taky jestli jezdíš okruhy nebo normální silnice. Já bohužel nevím, jaký styl jízdy měl předchozí majitel a proto bych to chtěl seřídit.

Uživatelský avatar
MARTY
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 5936
Registrován: sob srp 25, 2007 15:35:15

Re: ZX-12R

Příspěvek od MARTY » stř úno 09, 2011 17:10:49

souhlas...to vedet nemuzes ale okem poznas zda li je tak je origo nebo nekde jinde...myslim ze v knizce to je jasne foceno jak to ma byt..
ZZR 1400 RR Hujda lenošná
Věř tomu kdo tě nezklamal a nezklam toho kdo ti věří !!!

Odpovědět