ninja 250r - top case

Modely, testy, zkušenosti
laxly
Příspěvky: 6
Registrován: úte zář 28, 2010 18:41:13
Kontaktovat uživatele:

ninja 250r - top case

Příspěvek od laxly » úte zář 28, 2010 18:44:59

Zdravím,

na českých ani zahraničních serverech jsem nenašel žádné informace k uchycení(rámu) plotny na top case.. Nemáte k tomu nějaké info? Na stránkách givi a ostatních předních výrobců jsem nic nenašel a kawa nic takového nevyrábí.. Moto bych měl hlavně na cesty do školy + kolem komína a tahat ve škole denně helmu, případně 2.. to se mi nechce

P.s. Píšu to sem, protože tato kategorie víc žije než motodolňky..

Díky za odpověď

Uživatelský avatar
666S999
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 6798
Registrován: ned úno 12, 2006 18:51:09
Bydliště: prostřední Morava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 666S999 » úte zář 28, 2010 19:36:09

Ahoj! Máš pravdu... na 250 je problém něco sehnat - takže: našel jsem na fóru (jinde), že tam někdo upravil držák na KLVéčko...
Osobně, nejvíc oměřitelný a na úpravu je dostupný tenhle u Louise:

10023568 GIVI MONORACK TC-TRAEGER (www.louis.de)
ER-6N/F 06-08 KAWASAKI ER-6F (EX650A)
53,95

A nebo: oměřit všechno sám a nechat si někde (nebo svépomocí) udělat.
Jednoduché a pevné držáky dělá třeba Renntec. (na ZRX) jsou uchycené místo madel spolujezdce... ale nevím, jak by to bylo aplikovatelné na Tvou...
____ZRX 1200R____
_________________
_____CKC#21______

Uživatelský avatar
666S999
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 6798
Registrován: ned úno 12, 2006 18:51:09
Bydliště: prostřední Morava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 666S999 » úte zář 28, 2010 19:49:51

tady je komplet sada, včetně báglu, ale za 250 USD....
Hýýýr
____ZRX 1200R____
_________________
_____CKC#21______

hrtak
Příspěvky: 18
Registrován: pát srp 20, 2010 12:37:46

Příspěvek od hrtak » stř zář 29, 2010 01:16:46

to je hnus ten bagl ted :)

premyslel sem taky nad necim az sem zjistil ze nic neni, takze nakonec jsem to vyresil koupi batoziku Cargobag od SW-Motech, vypada to nejak takhle
Obrázek
na ty fotce to neni zdaleka plne narvany...
+ jeste pocitam s SW-motechovym tankvakem (a jeste maj Tentvak myslim se to menuje, to je takovej valec na stan (no stan v tom primo byt nemusi), ktery se da tady na ten cargobag pripojit)
Naposledy upravil(a) hrtak dne čtv zář 30, 2010 01:20:15, celkem upraveno 1 x.

laxly
Příspěvky: 6
Registrován: úte zář 28, 2010 18:41:13
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od laxly » stř zář 29, 2010 07:21:38

Díky za tip, ale obávám se, že ten rám tam nepůjde.. dívali jsme se na to u dealera a říkali, že 250tka má jinak rámy, tak s tím bude asi problém, hlavně s uchycením:(.. a 250-350 USD je sakra hodně..

Hrtak:.. kdybych to řešil nouzově, tak koupím asi taky batoh.. ale moto ještě nemám, kupovat budu na jaře, tak si zjišťuju info a nakonec do ní asi nepůjde.. Mám 190 cm, takže posez není nejlepší a navíc, tahat ve škole 2 helmy v báglu... děs.. asi skončím u f 650 gs..

hrtak
Příspěvky: 18
Registrován: pát srp 20, 2010 12:37:46

Příspěvek od hrtak » čtv zář 30, 2010 01:14:48

jj tak to mas docela dost, ja mam 182 a prijde me tak akorat, spis mozna uz trochu mensi, ale delsi plexi to spravi :D. Co ER6-F? Kdybych kupoval znova prvni motorku tak jdu asi spis do ni nez do 250... Ale takhle uz u maly ninjy zustanu jeste asi pristi sezonu. Kdyztak nejaky info k 250 v mym profilu na motorkarich

Uživatelský avatar
ivanversys
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 637
Registrován: úte zář 16, 2008 10:32:47
Bydliště: Frýdlant n.O.

Příspěvek od ivanversys » čtv zář 30, 2010 11:36:26

To je dílo :shock: , jen dát drátěné kola a vyrazit na Paříž-Dakar :lol:


Obrázek
Green Versys, v garáži ho mít měl bys. # 1028

laxly
Příspěvky: 6
Registrován: úte zář 28, 2010 18:41:13
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od laxly » čtv zář 30, 2010 14:59:23

:D :D ...ale ten držák bych potřeboval, pohodlně bych pak na to hodil top-case... ale 300 USD a kdo ví, jak by to bylo s dopravou..

Uživatelský avatar
Pepa
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 835
Registrován: pon zář 15, 2008 09:42:10
Bydliště: Tišnov u Brna

Příspěvek od Pepa » čtv zář 30, 2010 19:55:04

Asi to nebude motorka na cestování jako třeba ER 6, musíš se rozhodnout, já taky tahám věci do práce a jakýkoliv krám na silničce se mě hnusí. Jediný co mám je tankvak, jinak žena veze všechno ostatní na zádech, když se někam spolu vypravíme :lol:
ZX-6R (636) 2005
Zlatý přepáčko
KLX 250S 2009
CKC#1148

Uživatelský avatar
KankX
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 9361
Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KankX » čtv zář 30, 2010 21:30:56

Pepa píše:Asi to nebude motorka na cestování jako třeba ER 6, musíš se rozhodnout, já taky tahám věci do práce a jakýkoliv krám na silničce se mě hnusí. Jediný co mám je tankvak, jinak žena veze všechno ostatní na zádech, když se někam spolu vypravíme :lol:
chudinka :( ...ta je na tom skoro stejne blbe, jak ta moje :lol:
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira

Uživatelský avatar
KankX
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 9361
Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KankX » čtv zář 30, 2010 21:35:46

laxly píše:Díky za tip, ale obávám se, že ten rám tam nepůjde.. dívali jsme se na to u dealera a říkali, že 250tka má jinak rámy, tak s tím bude asi problém, hlavně s uchycením:(.. a 250-350 USD je sakra hodně..

Hrtak:.. kdybych to řešil nouzově, tak koupím asi taky batoh.. ale moto ještě nemám, kupovat budu na jaře, tak si zjišťuju info a nakonec do ní asi nepůjde.. Mám 190 cm, takže posez není nejlepší a navíc, tahat ve škole 2 helmy v báglu... děs.. asi skončím u f 650 gs..
jestli muzes ridit vetsi obsah a mas na to ridicak, pak si 250R urcite nekupuj... uvazuj radeji treba o te zminovane er6. Je universalnejsi, dal s ni dojedes a nebudes ji tak brzo menit za neco silnejsiho :wink:
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira

Uživatelský avatar
ZRX 1984
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 9214
Registrován: pon dub 07, 2008 12:57:06
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od ZRX 1984 » čtv zář 30, 2010 22:16:16

jestli muzes ridit vetsi obsah a mas na to ridicak, pak si 250R urcite nekupuj... uvazuj radeji treba o te zminovane er6. Je universalnejsi, dal s ni dojedes a nebudes ji tak brzo menit za neco silnejsiho :wink:[/quote]

Má pravdu....... eR BYCH SI TAKY VYBRAL, PODLE TOHO CO JSEM VIDĚL, JAK TO JEDE A CO TO UMÍ
ZZR 1400
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909

laxly
Příspěvky: 6
Registrován: úte zář 28, 2010 18:41:13
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od laxly » pát říj 01, 2010 16:35:14

je toho víc, proč plánuju jít do 250.... Je mi 17, tatík mi domů nedovolí 6tkového supersporta, má strach... chci si dát ještě nějaký mezistupeň, mezi 125 a cca 600 ccm3..není kam spěchat a co se týká 6stovek.. benzín a ostatní náklady si platím z brigád a živit motorku se spotřebou kolem 7 litrů na denní ježdění... to už je trochu záhul pro peněženku a nechci se časem dostat do situace, že budu muset přemýšlet, jestli můžu vyjet nebo ne, protože výplata nebyla nejlepší... Tohle chodí v otáčkách kolem 4,5 a moje další vyhlídnutá motorka, 650 Dakar taktéž do 4,5.. Momentálně jezdím na xvs 125 dragstar, ale chci vyzkoušet něco jiného, i když motorka je to dobrá... a tak zkusím na 3 roky 250tku/zavřenou 6tku a pak otevřeného dakara, kde budu investovat do budoucna... to je můj plán:-) Jen potřebuju vyřešit ten úložný prostor, z choppra jsem docela rozmazlený... 3 velké kufry:):D Co jsem ale zjistil, tak ten rám by měl jít solo objednat přes anglické zastoupení v Evropě za 100 liber Tak ještě uvidím, do jara času dost:)

Kdyby jste měli další tipy, tak je rád uvítám..

Uživatelský avatar
KankX
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 9361
Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KankX » pát říj 01, 2010 17:34:59

laxly píše:je toho víc, proč plánuju jít do 250.... Je mi 17, tatík mi domů nedovolí 6tkového supersporta, má strach... chci si dát ještě nějaký mezistupeň, mezi 125 a cca 600 ccm3..není kam spěchat a co se týká 6stovek.. benzín a ostatní náklady si platím z brigád a živit motorku se spotřebou kolem 7 litrů na denní ježdění... to už je trochu záhul pro peněženku a nechci se časem dostat do situace, že budu muset přemýšlet, jestli můžu vyjet nebo ne, protože výplata nebyla nejlepší... Tohle chodí v otáčkách kolem 4,5 a moje další vyhlídnutá motorka, 650 Dakar taktéž do 4,5.. Momentálně jezdím na xvs 125 dragstar, ale chci vyzkoušet něco jiného, i když motorka je to dobrá... a tak zkusím na 3 roky 250tku/zavřenou 6tku a pak otevřeného dakara, kde budu investovat do budoucna... to je můj plán:-) Jen potřebuju vyřešit ten úložný prostor, z choppra jsem docela rozmazlený... 3 velké kufry:):D Co jsem ale zjistil, tak ten rám by měl jít solo objednat přes anglické zastoupení v Evropě za 100 liber Tak ještě uvidím, do jara času dost:)

Kdyby jste měli další tipy, tak je rád uvítám..
er6 neni supersport a jezdi taky za 4,5l :wink: to jen pro info... ale jinak ok, nevedel jsem kolik ti je a pokud je ti 17 pak asi 250R neni spatna volba...
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira

laxly
Příspěvky: 6
Registrován: úte zář 28, 2010 18:41:13
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od laxly » pát říj 01, 2010 20:20:39

Začal jsem přemýšlet o ER-6F... přece jen, vydrží mi delší dobu... posadím se na obě, projedu se a pak uvidím.. jestli seškrcené Fko nebo 250r.. díky za tip, hoši..

Odpovědět