a taky vejfuky, brzdy, gumy a jiný drobnosti...
-
zaky
- Babyrider
- Příspěvky: 44
- Registrován: úte zář 12, 2006 20:17:36
Příspěvek
od zaky » ned říj 01, 2006 19:34:19
To NRG - to jako vážně, myslíš že to pomůže?
-
dworakmirek
- Easy rider
- Příspěvky: 376
- Registrován: ned kvě 28, 2006 15:56:35
- Bydliště: Znojemsko
Příspěvek
od dworakmirek » ned říj 01, 2006 19:49:51
Currahee píše:dworakmirek píše:hm,tady ty vyrobky made in home se nedaj nijak kontrolovat,jak origo ladák, určitě to pro ten motor není nejlepší, už jen kvůli ventilům, no jestli ti to prská do vejfuku při brždění, máš chudou směs a ta nestíhá dohořet ve válci, takže směs obohatit, na KLR je to šroubek na bohatost volnoběžné směsi,povolit a mělo by to přestat,ale na ty trubce toho moc nemaladíš
To je blbost s tou směsí ne??, Právě když je moc bohatá tak dohořívá ve výfuku a když je chudá, tak prská zpátky do sání...
hm, tohle už se řešilo na motorkářích,ale nakonec s toho vylezlo,že se to nedá přesně určit jak na to musí se to zkoušet, jinak chudá směs nestíhá dohořet ve válci
KLR 650 ,,98" no problem
-
Currahee
- Easy rider
- Příspěvky: 173
- Registrován: stř kvě 03, 2006 14:00:04
- Bydliště: Mladá Boleslav
Příspěvek
od Currahee » pon říj 02, 2006 19:01:41
Kámoš co dělá auto a moto technika tak řiká opak a já si to myslím taky. Když je chudá tak ji neni tolik, aby nestihla shořet..
KLR 650...no ABS, no Central unit, no Italy = no problem
-
dworakmirek
- Easy rider
- Příspěvky: 376
- Registrován: ned kvě 28, 2006 15:56:35
- Bydliště: Znojemsko
Příspěvek
od dworakmirek » pon říj 02, 2006 20:14:58
já se nato optám ješte kámoše,co dělá u dynobrzdy a ladili vorličkovi nějakou motorku,(komltetní vykuchání a vše odlechčené)
na tu směs se zeptám, ale ono to bude stejně individualní
KLR 650 ,,98" no problem
-
NRG
- Ghostrider
- Příspěvky: 3077
- Registrován: pon led 30, 2006 11:53:04
- Bydliště: Chrudim
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od NRG » stř říj 04, 2006 19:19:12
Zaky: nevím jestli to pomůže, ale běžně se to dělá a technicky vzato by to výfuk utlumit mělo - cokoliv vevnitř je z hlediska hluku lepší než nic.
Karosa ZZ-R 1100
:::: CKC#016 ::::