Světla
Světla
Ahoj, měl bych takovej lamerskej dotázek. Mám Ninju 250 a dost mě štvou světla, opravdu není nic moc vidět (dálkové ještě jakž takž ale ta potkávačka je dost zoufalá). Chtěl bych tam dát něco silnějšího, našel jsem doporučení na tyhle http://www.autozarovky-philips.cz/index ... ecord=4455 ale nejsem si jist jestli je můžu použít jako potkávačky. Nějak moc se v tom nevyznám - jsou světla na blízko i dálku stejné a liší se jen nastavením sklonu nb se nějak odlišují? Díky za každou radu.
- Ladis
- Ghostrider
- Příspěvky: 4467
- Registrován: pon črc 09, 2007 16:49:44
- Bydliště: Kunštát, okr. Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Typově jsou to pořád H7, jen s jinak barevnou baňkou a snad jiným vláknem...nevím. 
Fakt ale je, že je můžeš směle vyměnit za stávající žárovky, který tam máš...potkávačky budou furt pokávačky a to stejný s dálkovýma!
Nevím, jakej tato žárovka přinese efekt v páru H7, ale v provedení H4 jako jedna v hlavním reflektoru u mě přinesla rozdíl asi jen v barvě světelného kuželu!
Je o něco bělejší, subjektivně to působí, jako víc svítivá žárovka. Délka i šířka výseče kuželu je ale stejná, jako s obyč žárovkou! Takže za mě vyhožený peníze!


Fakt ale je, že je můžeš směle vyměnit za stávající žárovky, který tam máš...potkávačky budou furt pokávačky a to stejný s dálkovýma!
Nevím, jakej tato žárovka přinese efekt v páru H7, ale v provedení H4 jako jedna v hlavním reflektoru u mě přinesla rozdíl asi jen v barvě světelného kuželu!



ZZR 1200 '03 Moonlight Silver
*********CKC # 686*********
*********CKC # 686*********
Ládis má pravdu (předsedo
) ... možná bych ještě dodal, že takové žárovky budout mít kratší životnost než obyčejné s čirou baňkou.
Více světla by jsi mohl získat montáží Xenonu, ale tady je zase problém s homologací a problémy s policií. To se tady už taky probíralo v jiném vlákně.
viewtopic.php?t=6861
Dám ti radu za všechny prachy ... jezdi ve dne.
V noci je stejně prd vidět.

Více světla by jsi mohl získat montáží Xenonu, ale tady je zase problém s homologací a problémy s policií. To se tady už taky probíralo v jiném vlákně.
viewtopic.php?t=6861
Dám ti radu za všechny prachy ... jezdi ve dne.

15 let Kawasaki Z750 '07
> silver shadow <
>> CKC #304 <<
> silver shadow <
>> CKC #304 <<
- volkswagen
- Site Admin
- Příspěvky: 7949
- Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
no v ty 250tce to sviti obzvlast blbe a dokonce i v nejakych recenzich doporucovali vymenit za lepsi. Tech par korun me nevytrhne, stejne moto budu muset dat do servisu (Asi bychom to zvladli i doma, ale diky kvalitni pryzi co tam japonsti soudruzi davaj mi po 2 letech odpadavaj ty matky co jsou zevnitr kapot a kdyz sem to mel sundany posledne, tak ty dva stupidni sroubky na predni masce trvalo nasadit hodinu) tak bych je to tam nechal rovnou vymenit.
Rozdil mezi H4 a H7 je jaky? Jinak jizde v noci se vyhybam co to jde, ale obcas to precijen vyjde tak ze se jede
Rozdil mezi H4 a H7 je jaky? Jinak jizde v noci se vyhybam co to jde, ale obcas to precijen vyjde tak ze se jede

H4 - 55/60W - dvouvláknová halogenová žárovka, zavedena v roce 1971, použití pro tlumené a dálkové světlo v Evropě
H7 - 55W- jednovláknová, zavedena pro dvoukomorové světlomety, kde dálkové je ze samostatného reflektoru (Focus, Golf ... hafo aut) pro tlumené světlo, proti H4 vyšší svítivost, životnost - prostě novější.
Parametry světelného toku, účinnosti, barevné teploty, životnosti v hlavě nenosím, ale v případě zájmu můžu dohledat. Protože jsou obě halogenové, jsou citlivé na podpětí a přepětí. Oboje je na závadu, při podpětí nefunguje "halogenový cyklus", při přepětí rychle "shoří". Protože jde o žhavené zdroje, NIKDY nebudou mít stejnou svítivost abarevnou teplotu jako výbojky nebo LED. Ani ty takzvané *Breaker, *killer, a jíné tmy drtiče. Furt je to žárovka.
Tak ještě ty parametry(jsem je našel
):
H4 - 12V, 60/55W, 1600/1000 lm (lumenů - světelný tok), životnost 250/500 hodin
H7 - 12V, 55W, 1500 lm, bar. teplota 2700 K, životnost 330 hod
a pro info výbojka D1S
D1S - 35W, 3200 lm, bar. teplota 4150 K, životnost 3000 hod.
H7 - 55W- jednovláknová, zavedena pro dvoukomorové světlomety, kde dálkové je ze samostatného reflektoru (Focus, Golf ... hafo aut) pro tlumené světlo, proti H4 vyšší svítivost, životnost - prostě novější.
Parametry světelného toku, účinnosti, barevné teploty, životnosti v hlavě nenosím, ale v případě zájmu můžu dohledat. Protože jsou obě halogenové, jsou citlivé na podpětí a přepětí. Oboje je na závadu, při podpětí nefunguje "halogenový cyklus", při přepětí rychle "shoří". Protože jde o žhavené zdroje, NIKDY nebudou mít stejnou svítivost abarevnou teplotu jako výbojky nebo LED. Ani ty takzvané *Breaker, *killer, a jíné tmy drtiče. Furt je to žárovka.
Tak ještě ty parametry(jsem je našel

H4 - 12V, 60/55W, 1600/1000 lm (lumenů - světelný tok), životnost 250/500 hodin
H7 - 12V, 55W, 1500 lm, bar. teplota 2700 K, životnost 330 hod
a pro info výbojka D1S
D1S - 35W, 3200 lm, bar. teplota 4150 K, životnost 3000 hod.
15 let Kawasaki Z750 '07
> silver shadow <
>> CKC #304 <<
> silver shadow <
>> CKC #304 <<
Ano tak.hrtak píše:supr diky za pomoc. Takze chapu dobre, ze muzu koupit sadu tech 2 H7 a dat po jedny do kazdyho svetla?
Dále platí postup co psal VW ... umejt, seřídit ... možná bych ještě doplnil takovou fintu ... pokud máš doma kompresor vyndej světla z motorky a stlačeným vzduchem vufoukej ze světel prach. 250 Ninja je nová, to by ještě nemuselo být moc zaprášené.
Zaprášený reflektor a krycí sklo dokáže kurevsky snížit odrazivost a propustnost světla.

15 let Kawasaki Z750 '07
> silver shadow <
>> CKC #304 <<
> silver shadow <
>> CKC #304 <<