KAWA GPZ
-
- Easy rider
- Příspěvky: 102
- Registrován: sob dub 17, 2010 17:23:16
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
KAWA GPZ
Zdravím , je mi trošku blbé se regnout na fórum a hned žádat o pomoc , ale nevím kde se prvni obrátit . Moje kawa začla po zimě zlobit . za studena nechyta , pouze po sundaní airboxu a podlití benzinem. za tepla chytá na drc . Když ujedu cca 20km , zdechnu a znova nastartuju , už nejde vytočit přes 4000 otaček , střílí do výfuku a dusí se . Dneska se mi dvakrát stalo , že za jízdy v rychlosti 180km/h motor prostě zdechl a pomaly jen dojížděla . po 5 ti minutách sem ji na sitič nakopl a jela zas 5 km jak střela , poté zase zdechla . Pak zas 30km jela v pohodě . Nevíte co bych mel skontrolovat ? rozvody sou nove , můžou byt blbě nastavené ? Podle mě bych to asi viděl na karbce , ale nejsem si jistý . Předem díky za kažou radu a info Jedná se o Kawu GPZ 600 R rok 87
kawa GPZ 600 R , Suzuki TL 1000 S , VW Golf II 1,8 GTI 16V, VW Jetta MKII , VW golf III
-
- Easy rider
- Příspěvky: 158
- Registrován: sob úno 27, 2010 17:41:06
-
- Easy rider
- Příspěvky: 102
- Registrován: sob dub 17, 2010 17:23:16
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Svíčky mám nové , kupované hned na začátku jara , najeto 1000km . Nádrž už sem 3x vyprázdnil . ale je fakt , že motorka 2 roky stála a než sem ji rozhejbal byl mazec . Skusím tedy vyčistit nejakým bordelem karbce a někde sehnat budíky a udělat podtlaky . Snad to pomůže
kawa GPZ 600 R , Suzuki TL 1000 S , VW Golf II 1,8 GTI 16V, VW Jetta MKII , VW golf III
v nádrži nad kohoutem je sítko, takže vymontuj kohout a to sejtko vyčisti, bude plný bordelu. Pokud máš na benzinový hadici další filtr, vyměň ho taky... Mě to dělal na babce GPZ 500 (stejná s GPZ600) ten kohout.
Vyčistěním karbeců a podtlakama taky nic nezkazíš
Vyčistěním karbeců a podtlakama taky nic nezkazíš
babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*
*CKC 102*
-
- Easy rider
- Příspěvky: 102
- Registrován: sob dub 17, 2010 17:23:16
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Sítko i ventil už jsem čistil , ale filtr mezi hadici sem neměnil ještě . ještě sem zapoměl , že když mi při těch 180km/h motorka chcípla , tak padly i otáčky na nulu , což je divné docela.skusím dneska ty karbce a filtry a uvidím.
Naposledy upravil(a) amavet dne ned dub 18, 2010 09:37:29, celkem upraveno 1 x.
kawa GPZ 600 R , Suzuki TL 1000 S , VW Golf II 1,8 GTI 16V, VW Jetta MKII , VW golf III
otáčkoměr je elektrickej, takže kdych chcípne motor, otáčky jdou na nulu...amavet píše:Sítko i ventil už jsem čistil , ale filtr mezi hadici sem neměnil ještě . ještě sem zapoměl , že když mi při těch 180km/h motorka chcípla , tak padly i otáčky na nulu , což je divné docela.skusím dneska ty karbce a filtry a uvidím.
babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*
*CKC 102*
-
- Easy rider
- Příspěvky: 102
- Registrován: sob dub 17, 2010 17:23:16
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
tak sem vyčistil karbce , byl tam trošku logr . vyměnil jsem filtr . nalil jsem do hadičky od karbců benal , bo z nadrže benzín jde az po startování , tak sem mu ulehcil praci . odpustil jsem plovakové komory a začal startovat . kupodivu chytla za studena na drc , což sem se divil , tak sem zvědavej , jestli tak chytne i zítra . po ujetí 5km a zahřátí zase opět nešla vytočit přes 4 tis . když sem odpojil dva kábliky z levé cívky , nenastala žádna změna , přitom motor držel stabilně na 1500 otáček . po odpojení pravé cívky motor zdechl . odpustil jsem zase karbce , nakopl a šlapala . dnad to bude ok , ale možná mam obavy že odchází cívka asi
kawa GPZ 600 R , Suzuki TL 1000 S , VW Golf II 1,8 GTI 16V, VW Jetta MKII , VW golf III
-
- Easy rider
- Příspěvky: 102
- Registrován: sob dub 17, 2010 17:23:16
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Já jsem vyrůstal na jawe 350 , toto je moje první silnější motorka Koupil sem jí za 10tis jako totálního vraka . Tak sem si dal tu práci a opravil ji . dá se na ní už s prehledem jezdit , ale má to jeste mirné nedostatky , které se dořeší . už dlouho sem sháňel nejakou motorku , muj sen byla suzuki gsx 750 inazuma , ale na ní nemám bohužel a toto se mi vzhledově líbí víc jak dnešní motorky . skusím tedy někde splašit cívku , nejspíš to bude ten pravý důvod problému
kawa GPZ 600 R , Suzuki TL 1000 S , VW Golf II 1,8 GTI 16V, VW Jetta MKII , VW golf III
-
- Easy rider
- Příspěvky: 102
- Registrován: sob dub 17, 2010 17:23:16
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
dava v pohode . pred chvily sem byl v garazi , chytla drc . normalne kdyz ji nechat stat vic jak dve hodiny , uz nechytala , ted chytla , po 5 ti hodinach stani . cili starty sou uz vyresene . ted jen sehnat novou civku a skusit jestli to je tim
kawa GPZ 600 R , Suzuki TL 1000 S , VW Golf II 1,8 GTI 16V, VW Jetta MKII , VW golf III