KAWA GPZ

amavet
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 102
Registrován: sob dub 17, 2010 17:23:16
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

KAWA GPZ

Příspěvek od amavet » sob dub 17, 2010 17:30:49

Zdravím , je mi trošku blbé se regnout na fórum a hned žádat o pomoc , ale nevím kde se prvni obrátit . Moje kawa začla po zimě zlobit . za studena nechyta , pouze po sundaní airboxu a podlití benzinem. za tepla chytá na drc . Když ujedu cca 20km , zdechnu a znova nastartuju , už nejde vytočit přes 4000 otaček , střílí do výfuku a dusí se . Dneska se mi dvakrát stalo , že za jízdy v rychlosti 180km/h motor prostě zdechl a pomaly jen dojížděla . po 5 ti minutách sem ji na sitič nakopl a jela zas 5 km jak střela , poté zase zdechla . Pak zas 30km jela v pohodě . Nevíte co bych mel skontrolovat ? rozvody sou nove , můžou byt blbě nastavené ? Podle mě bych to asi viděl na karbce , ale nejsem si jistý . Předem díky za kažou radu a info :wink: Jedná se o Kawu GPZ 600 R rok 87
kawa GPZ 600 R , Suzuki TL 1000 S , VW Golf II 1,8 GTI 16V, VW Jetta MKII , VW golf III

ballbutick
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 158
Registrován: sob úno 27, 2010 17:41:06

Příspěvek od ballbutick » sob dub 17, 2010 19:12:54

no začal bych karbcema a svíčkama a nalejt do ni jinej benzin

Uživatelský avatar
farmář
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2148
Registrován: úte říj 16, 2007 20:01:57
Bydliště: kousek od Jindřichova Hradce

Příspěvek od farmář » sob dub 17, 2010 20:27:07

odpustit plovákový komory kvůli vodě a pak přejít podlaky, nakonec svíce.
Kawasaki Vulcan VN 1500 Classic
CKC #1060

Uživatelský avatar
Tomast33
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 108
Registrován: úte říj 20, 2009 19:44:42
Bydliště: Neznašov

Příspěvek od Tomast33 » sob dub 17, 2010 21:40:21

Určitě vyčistit karbce,nový benzín. Měl jsem podobný problémy.
ZX9-R r.v. 94 předělaná na naháče

amavet
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 102
Registrován: sob dub 17, 2010 17:23:16
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od amavet » sob dub 17, 2010 22:20:27

Svíčky mám nové , kupované hned na začátku jara , najeto 1000km . Nádrž už sem 3x vyprázdnil . ale je fakt , že motorka 2 roky stála a než sem ji rozhejbal byl mazec . Skusím tedy vyčistit nejakým bordelem karbce a někde sehnat budíky a udělat podtlaky . Snad to pomůže
kawa GPZ 600 R , Suzuki TL 1000 S , VW Golf II 1,8 GTI 16V, VW Jetta MKII , VW golf III

Uživatelský avatar
misak39
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 5045
Registrován: pát kvě 19, 2006 01:04:55
Bydliště: Králíky

Příspěvek od misak39 » ned dub 18, 2010 01:24:26

v nádrži nad kohoutem je sítko, takže vymontuj kohout a to sejtko vyčisti, bude plný bordelu. Pokud máš na benzinový hadici další filtr, vyměň ho taky... Mě to dělal na babce GPZ 500 (stejná s GPZ600) ten kohout.
Vyčistěním karbeců a podtlakama taky nic nezkazíš :wink:
babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*

amavet
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 102
Registrován: sob dub 17, 2010 17:23:16
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od amavet » ned dub 18, 2010 08:59:20

Sítko i ventil už jsem čistil , ale filtr mezi hadici sem neměnil ještě . ještě sem zapoměl , že když mi při těch 180km/h motorka chcípla , tak padly i otáčky na nulu , což je divné docela.skusím dneska ty karbce a filtry a uvidím.
Naposledy upravil(a) amavet dne ned dub 18, 2010 09:37:29, celkem upraveno 1 x.
kawa GPZ 600 R , Suzuki TL 1000 S , VW Golf II 1,8 GTI 16V, VW Jetta MKII , VW golf III

Uživatelský avatar
farmář
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2148
Registrován: úte říj 16, 2007 20:01:57
Bydliště: kousek od Jindřichova Hradce

Příspěvek od farmář » ned dub 18, 2010 09:37:03

jak vyčistím nějaký něčím karbce, v plovákových komorách se usazuje voda tak spodním šroubem odpustit, jen odpustit protože benál zároveň doteče z nádrže sám.
Voda na nový svíčky je cesta jak o ně přijít :)
Kawasaki Vulcan VN 1500 Classic
CKC #1060

Uživatelský avatar
misak39
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 5045
Registrován: pát kvě 19, 2006 01:04:55
Bydliště: Králíky

Příspěvek od misak39 » ned dub 18, 2010 15:27:37

amavet píše:Sítko i ventil už jsem čistil , ale filtr mezi hadici sem neměnil ještě . ještě sem zapoměl , že když mi při těch 180km/h motorka chcípla , tak padly i otáčky na nulu , což je divné docela.skusím dneska ty karbce a filtry a uvidím.
otáčkoměr je elektrickej, takže kdych chcípne motor, otáčky jdou na nulu...
babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*

amavet
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 102
Registrován: sob dub 17, 2010 17:23:16
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od amavet » ned dub 18, 2010 16:15:04

tak sem vyčistil karbce , byl tam trošku logr . vyměnil jsem filtr . nalil jsem do hadičky od karbců benal , bo z nadrže benzín jde az po startování , tak sem mu ulehcil praci . odpustil jsem plovakové komory a začal startovat . kupodivu chytla za studena na drc , což sem se divil , tak sem zvědavej , jestli tak chytne i zítra . po ujetí 5km a zahřátí zase opět nešla vytočit přes 4 tis . když sem odpojil dva kábliky z levé cívky , nenastala žádna změna , přitom motor držel stabilně na 1500 otáček . po odpojení pravé cívky motor zdechl . odpustil jsem zase karbce , nakopl a šlapala . dnad to bude ok , ale možná mam obavy že odchází cívka asi
kawa GPZ 600 R , Suzuki TL 1000 S , VW Golf II 1,8 GTI 16V, VW Jetta MKII , VW golf III

Uživatelský avatar
farmář
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2148
Registrován: úte říj 16, 2007 20:01:57
Bydliště: kousek od Jindřichova Hradce

Příspěvek od farmář » ned dub 18, 2010 16:17:03

no popis závady by tomu dost odpovídal, ale nechtěl jsem s tím hned vystartovat, říkal jsem si, že půl motoru v kelu bys musel poznat! :lol:
Cívka když jde do kelu a zahřeje se tak chcípne.
Kawasaki Vulcan VN 1500 Classic
CKC #1060

amavet
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 102
Registrován: sob dub 17, 2010 17:23:16
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od amavet » ned dub 18, 2010 18:39:46

Já jsem vyrůstal na jawe 350 , toto je moje první silnější motorka :lol: Koupil sem jí za 10tis jako totálního vraka . Tak sem si dal tu práci a opravil ji . dá se na ní už s prehledem jezdit , ale má to jeste mirné nedostatky , které se dořeší . už dlouho sem sháňel nejakou motorku , muj sen byla suzuki gsx 750 inazuma , ale na ní nemám bohužel a toto se mi vzhledově líbí víc jak dnešní motorky . skusím tedy někde splašit cívku , nejspíš to bude ten pravý důvod problému
kawa GPZ 600 R , Suzuki TL 1000 S , VW Golf II 1,8 GTI 16V, VW Jetta MKII , VW golf III

Uživatelský avatar
farmář
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2148
Registrován: úte říj 16, 2007 20:01:57
Bydliště: kousek od Jindřichova Hradce

Příspěvek od farmář » ned dub 18, 2010 19:38:21

no tak zrovna u Jawy a u aut to spíš dělal kondík. Mrcha jedna.
Kawasaki Vulcan VN 1500 Classic
CKC #1060

Uživatelský avatar
misak39
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 5045
Registrován: pát kvě 19, 2006 01:04:55
Bydliště: Králíky

Příspěvek od misak39 » ned dub 18, 2010 20:28:48

GPZta má podtlakovej kohot, tak prohlídni jestli správně dává benzin...podtlaková hadička a membránka,,
babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*

amavet
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 102
Registrován: sob dub 17, 2010 17:23:16
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od amavet » ned dub 18, 2010 20:35:27

dava v pohode . pred chvily sem byl v garazi , chytla drc . normalne kdyz ji nechat stat vic jak dve hodiny , uz nechytala , ted chytla , po 5 ti hodinach stani . cili starty sou uz vyresene . ted jen sehnat novou civku a skusit jestli to je tim
kawa GPZ 600 R , Suzuki TL 1000 S , VW Golf II 1,8 GTI 16V, VW Jetta MKII , VW golf III

Odpovědět